לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

פוסט אמיתי


שלחו לי מכתב מעתידים. הם רוצים להעיף אותי כי לא התנדבתי בחצי השנה האחרונה. וזה אחרי שקיבלנו אישור מיוחד שלא להתנדב כל השנה עקב השביתה והעומס הרב של הלימודים עלינו. אני לא מבינה מה הם רוצים ממני... הם נתנו לי אישור לא להתנדב ועכשיו הם רוצים להעיף אותי כי לא התנדבתי?! מה ההגיון פה...

זה מתחיל מזה שהמלגה שלי מוקפאת, אז אני לא מקבלת את הכסף שאני אמורה לקבל, ואם עד ה-30 בחודש אני לא אתחיל להתנדב, הם יעיפו אותי לגמרי. אני מרוגזת מאוד, בלשון המעטה...

והכי גרוע, היום ה-1 באפריל. הייתה לי הרגשה שאמא שלי התקשרה לומר לי את כל הסיפור רק כדי לעבוד עלי - בתור נקמה על זה שרציתי שאלון יעבוד על ההורים שלי שהחלטנו להתארס (בסוף לא עשינו את זה כי הוא השתפן). אבל מסתבר שלא - היא לא עבדה עלי (או ככה לפחות היא טוענת). התקשרתי לקצינה שלי ליטל והיא אמרה שאין לה מושג על מה אני מדברת, ושהיא יודעת שאנחנו אמורים להתנדב כמו כל עתידאי אחר. זה ממש טמטום, הרי המשרד שלה קבע שאנחנו לא חייבים להתנדב השנה! אף אחד לא הודיע לה את זה?

אני בלחץ מזה. אבל אני תמיד נכנסת ללחץ מדברים כאלה...

והמסקנות שנשאר לי להסיק הן - א. עתידים עובדים עלי ואז הכל בסדר חוץ מזה שאני שוב יצאתי פתי. ב. עתידים לא עבדו עלי ואז יהיו לי סיבוכים שאני אצטרך לפתור.

ובסופו של דבר, הדבר הבטוח היחיד שאני יכולה לומר לכם הוא, שאם היינו חיים כמו בהמות בטבע, אני בטוח הייתי היצור עם הגנים הכי רצסיביים בנוגע להתנהגות בריחה - אני פשוט מאמינה לכל אחד. אני כזאת פתי גם בלי קשר לאחד באפריל. בטח היו מפתים אותי לאכול רעל או להתקרב לטווח ירייה תוך רגע, וכל הצאצאים האפשריים שלי לא היו נולדים מעולם כי אני הייתי נכחדת. ואם כן היו נוצרים לי צאצאים באופן רנדומלי משהו, הגזע שלנו היה נכחד בגלל הגנים לפתיות בלתי נסבלת...

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 1/4/2008 19:45   בקטגוריות אובדת עצות, יום לא רע, לא טוב, לא הייתי מאמינה, מעוצבנת עד כלות הנשמה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-6/4/2008 06:27



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)