לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

להתבגר


קשה לי להאמין שמה שעשיתי ביום השואה, וביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה - ומה שאני מתכננת לעשות בערב יום העצמאות - זה להיתקע במעונות וללמוד למבחנים. בחיי, אני שונאת את השביתה הזו, זה כל כך דפק לי את כל השנה הזו, או לפחות את כל הסמסטר הזה...
ביום ראשון אני מתחילה סמסטר חדש, מה שאומר שאפילו טיפה של חופש אין לי (אם לא מחשיבים את חול המועד של פסח).
זה כל כך מתסכל, אין לי מושג אפילו אם עברתי את כל המבחנים, ויש לי הרגשה שלפחות מועד ב' אחד כבר בדרך... אני מתפחלצת לאט לאט.
מעצבנים אותי המרצים האלה... נכון, הייתה שחיקה בשכר שלהם, אבל הם עדיין מרוויחים משהו כמו 150-200 ש"ח לשעה אקדמית (שזה שלושת רבעי השעה היממתית), שזה הרבה יותר ממה שמרוויח אדם הגון כלשהו בימינו. אז בשביל הכמה אחוזי שחיקה שלהם שווה להרוס לסטודנטים במדינה שלמה את השנה?!
זה כל כך מתסכל...
ואני חוששת שמלבד סטודנטים, אף אחד לא ממש מבין את זה... זה עומס מסוג אחר, אבל זה עומס. ואני רואה כמה קשה פה לאחרים. כמה שקשה לי זה כלום לעומת כמה שקשה להם. ואני חוששת להם, ואני חוששת להישאר לבד - כי בעצם מה יש לי לעשות פה לבד? לא רוצה לבד, עם מישהי שאני בכלל לא מכירה בחדר, לא רוצה להתמודד לבד עם הבעיות שלי... רוצה את כולם פה לידי, כמו שאני רגילה ואוהבת!
נמאס לי כבר, אני רוצה שהסמסטר הזה יסתיים סופית, אני רוצה כבר שיגיע יום שישי, שאני אעבור את המבחן הזה (ולמעשה, אני לא רוצה בכלל מועדי ב' אז אני רוצה לעבור את כל המבחנים שעשיתי), אני רוצה לסיים את השנה הזו ולשכוח שהיא התקיימה - כי זה פשוט אסון אקולוגי לאוכלוסית הסטודנטים הנוכחית והבאה אחריה.
נמאס לי
נמאס לי
נמאאאאאאאאאאס לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני רוצה הביתה, נמאס לי מהמעונות המזדיינים בתחת האלה, שאני משלמת עליהם יותר מדי ומקבלת זין בעין תמורתם (וכן, זו השפה של המורה לעתיד של אחיכם ואחיותיכם)... למה אני צריכה לשלם 750 ש"ח על חדר בגודל שמספיק לנמלה (אוקיי, נמלה גדולה אבל עדיין נמלה), עם מקלחות שכל הזמן נסתמות והן משותפות לכל הקומה, בעוד שאנשים בטכניון משלמים משהו כמו 400 ש"ח על חדר בדירה משלהם עם מקלחת שמשותפת בדיוק להם ולעוד ארבעה אנשים (ולא ארבעים)?!
עושקים אותנו כאן, אונסים אותנו כלכלית ולאף אחד לא אכפת!
אוף...
אני הולכת להתפחלץ...
שלכם,
hanyou
נכתב על ידי hanyou , 7/5/2008 19:01   בקטגוריות אובדת עצות, מעוצבנת עד כלות הנשמה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-11/5/2008 00:25



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)