לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

סוף עונת המבחנים


אכן אני לא מאמינה שזה נגמר... אני מרגישה כאילו סכר נפתח וכל השלווה שלא הרשיתי לעצמי להרגיש מציפה אותי פתאום... אבל אסור - אסור לי לנוח על זרי הדפנה, כי סמסטר חדש מתחיל. וזה אומר שאי אפשר להירגע יותר מדי. אמנם השבוע הראשון הוא יותר קליל ופחות לחוץ, אבל זה לא אומר שככה זה יימשך... הקורסים לא קלים יותר, ויש לי הרגשה שלקחתי עוד קורסים שהם למעשה של שנה ג' אבל לא נורא...
זה יהיה קשה אבל זה אפשרי! ואם זה אפשרי אז אני אעשה את זה! יהיה טוב...
ביום רביעי אני הולכת לוועידת הנשיא עם עדה (לפחות אני מקווה שהיא תהיה פה בשביל זה), ונראה את בוש נושא דברים, מרנין.
מחר אני הולכת עם אלון לנצל את הכטיסים ל"נערת בוליין האחרת" שבהם זכיתי כבר באפריל על הסיפור... הגיע הזמן שאני אנצל את זה לפני שזה יירד מהאקרנים... אני מקווה שזה לא ירד כבר...
וזהו זה, אני בשוק שאשכרה יש לי זמן לעשות דברים ולא להילחץ... בטח כשיתחילו המעבדות זה ישתנה...
בינתיים אני אלך לקרוא את "הכלב היהודי" של אשר קרביץ, מקווה שיהיה מהנה.
שלכם,
hanyou
נכתב על ידי hanyou , 11/5/2008 18:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-12/5/2008 00:08



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)