לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

ילדות


חד קרן מתרוצץ
דרקון מפצפץ
פגאסוס במרומים
גריפון בהרים
אלף ופיה
איש וחיה
זאב אדם
וסאטיר מנומנם
התקבצו נא כולם

החושך הוא יום
והלילה הוא אור
הקיצו מן החלום
או הישארו בשחור

כי חד הקרן הוא איילה
והדרקון - לטאה
הפגאסוס ברבור עגול צוואר
והגריפון הוא נשר מעורער
האלף והפיה לא קיימים
האיש והחיה דווקא אמיתיים
זאב האדם הוא תן מתועב
והסאטיר תיש מורעב
היכונו - היכונו עכשיו

החושך הוא יום
והלילה הוא אור
הישארו בחלום
שם תקרמו גידים ועור

ואם אי פעם תעזו לצאת
מדמיוני המלהט
אתכם אקח בחופן ידיים
ואפזרכם לכל רוחות השמים
את זכרונכם ממוחי אמחק
עד שלא יישאר אף גרגר אבק
אך עד סוף הימים
עד כלות השנים
אשמור אתכם בליבי התמים

לכל אגדות הילדות.
לפעמים אני מרגישה את ההפרדה האמיתית שבין החיים שלפני הבגרות, והחיים שאחרי. ולפעמים אני עדיין ילדה. אני מרגישה שאני לא יכולה לציין קו ברור ביני עכשיו לביני בעבר. אני והיא - אנחנו אותו דבר. אבל אני מרגישה שהאמונה בחדי קרן ויצורים מופלאים הולכת ומקבלת פן יותר ויותר לא אמיתי. ואם כבר, אז אני מנסה לנתח את זה מבחינה גנטית-מולקולרית. לא סתם רצה עלי שמועה בין כל הסטודנטים שנה ב' לביולוגיה באוניברסיטה העברית ששמתי לי למטרה בתואר לברר איך אפשר לייצר חד קרן.
אבל מה אם באמת אפשר? ומה אם באמת אפשר לייצר פגאסוס?
מה אם כל היצורים האלה הם לא באמת רק מחשבות ילדות ופנטזיות נטו. מה אם באמת יש דרך? אבל מי ירצה להשקיע במחשבה על זה אפילו (חוץ מהפלח שוק הענק שזה יתפוס בקרב הפקות הוליוודיות ואספנים פרטיים). אני לא חושבת שיש מעבדה המכבדת את עצמה שתסכים לנסות את זה. ובמחשבה שנייה גם אני לא - לעולם לא אבצע ניסויים בסוסים (וזה גם חרא של חיית מודל).
אני סתם מחרבשת בשכל. סך הכל רציתי לכתוב משהו פשוט וקל. תתעלמו מהחלק האחרון.

אגב, היה פיגוע בירושלים. לכל מי שהתעניין (וגם למי שלא), אני בסדר. אני עוד אשאר תקועה באוניברסיטה הזו במשך זמן מה כך שכל דבר שקורה בחוץ לא ממש נוגע לי.
שלכם,
hanyou
נכתב על ידי hanyou , 2/7/2008 17:24   בקטגוריות שירים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-2/7/2008 23:48



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)