לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

ולסיכום אירועי סוף השבוע


אז לא ממש הלכתי לקניות עם אמא, דווקא כשאני נמצאת בבית פתאום אין לאף אחד כוח לצאת. אבל כן הלכתי איתם לסופר ביום שישי... ועם אבא אפשר לומר שישבתי חמש דקות לראות סרט כי כבר הייתי צריכה ללכת לישון אתמול מוקדם (היום קמתי בחמש כדי להגיע לאוניברסיטה בזמן).
אבל כן עשיתי רגליים, וכן הלכתי עם שיר לתספורת שלה, ופגשתי את רותם ואת ניר וכן ניקיתי באופן חלקי את הפסלונים של הסוסים אצלי בחדר. הכלבים שלי סבלו קצת כי לא עשיתי טיול ענק בפרדס חנה (וההורים שלי לא רצו לקחת אותם איתם לים, ולכן גם אני לא הצטרפתי). דברים נוספים שכן עשיתי ולא חשבתי לעשות היו לסיים את הציור שהתחלתי בכיתה י"ב (זה שנתתי לפיו טיפים לציור). אולי הוא יועלה לפה בקרוב, כהמשך לטיפים. אני לא מאמינה שכשהתחלתי לעבוד עליו באמת חשבתי שאני אסיים כזה מהר... והנה עברו כבר יותר משנתיים מאז שהוא הותחל. האמת שלא ידעתי אם שווה לסיים אותו כי הוא כבר קצת שונה מאיך שאני מציירת היום - לפחות ככה נראה לי.
הספקתי גם לשנות את כל מבנה החדר שלי (להזיז את המיטה זה מספיק כדי לשנות את כל מבנה החדר לדעתי, תבואו ותראו בעצמכם).
הספקתי להיכנס להתקף נוסטלגיה, להתקף שנאה כלפי עדן (אני לא מאמינה שאני עדיין חושבת על האדיוט הזה לפעמים), ולהלן משהו שחשבתי עליו:
well, I guess I had to step on at least ONE rotten apple before I could know how it should feel to be walking on sunshine... And god, it was one bad apple - rotten to the core.
ועוד משהו שאמרתי לניר היום בשיחה מאוד מחוכמת: ביקרתי בגיהנום והחלטתי שחם שם מדי בשבילי. עכשיו אני מוסיפה "אז יצאתי".
אני ממש מתגעגעת לאלון, אני לא מצליחה לישון בלילה האחרון בבית בלעדיו. צ'יפ העירה אותי בארבע בבוקר עם הנביחות המפגרות שלה, ולא הצלחתי ממש לחזור לישון מאז. אני כל כך הרבה זמן לא בבית שההביטואציה (ההסתגלות), שהיתה לי לנביחות שלה עברה סינסיטיזציה (איבוד הכושר ההסתגלותי). ואני מצטטת נוירוביולוגיה - אני כנראה באמת עייפה...
אם כלום לא יקרה למטוס של אלון ועמרי (חס וחלילה וחס ושלום), הם יהיו פה עד מחר בלילה, מה שאומר שבסופ"ש אני הולכת לקבל מנה כפולה של אלון כי לא היה לי כל השבוע האחרון... כל כך התגעגעתי - אני ממש שמחה שיוצא לנו לדבר כמעט כל יום, ושהם נהנים שם כל כך.
בנושא שונה - היום יום ההולדת של אירית. ניסיתי לתפוס אותה אבל היא לא מגיבה לטלפון. מזל טוב לה!
שלכם,
hanyou
נכתב על ידי hanyou , 6/7/2008 23:43   בקטגוריות יותר טוב, יום לא רע, לילה רע...  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-13/7/2008 16:22



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)