לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

שינויים




בא לי לשנות את העיצוב של הבלוג שוב...

התחלתי להתעסק ברשימות, מחקתי דיי הרבה ושיניתי לא מעט. (אני לא יודעת אם זה באמת משנה למישהו, או אם אני עושה את זה למען מישהו חוץ מעצמי).

אני בתקופת מבחנים. ובמקום ללמוד אני בבלוגים. אני שונאת תקופות מבחנים... והמבחנים הסמסטר כמעט כולם פתוחים. באמא שלי, אני מקווה כל כך שעברתי אבולוציה - חסר שלא...

יהיה טוב.

שמתי לב שלאחרונה אני מרבה לקרוא בלוגים של סיפורים. אולי אני מחפשת השראה? הסיפור שכתבתי לתחרות הסיפורים ישב לי בראש כבר תקופה. לא קל להבין אותו (אני לא בטוחה שאני מצליחה במשימה בעצמי), אבל אני מאמינה שיש קשר כלשהו לנושא.

נתתי לאלון לקרוא את הספר שלי. לפי מה שהוא אומר יש לי עוד דרך ארוכה. הוא יעזור לי עם זה - הוא הבטיח. הוא אמר שנשב על זה מתישהו ביחד אחרי שהוא יסיים לקרוא הכל כי בינתיים הוא לא רוצה להעיר סתם הערות. אני פשוט שמחה שמישהו שיודע לקרוא באופן ביקורתי יכול לעשות את זה בשבילי. הוא יודע שאני מעריכה אותו על זה - אני לא מפסיקה לומר לו את זה.

אני צריכה לסרוק בקרוב עוד ציורים ולהעלות לכאן... אף פעם לא יוצא לי להעלות ציורים סרוקים נורמאלי...

אוקיי, אני עולה להביא את זה (ובדרך אני אבדוק אם יש לי חומר לסרוק לאגודת הסטודנטים, שזה גם חשוב לא פחות).

...

...

...

טוב, אז את החומר לאגודה אין לי, אבל הנה כמה מהדברים האחרונים שציירתי:

 

מערכת השעות של סמסטר ב':

 

 

באותו רגע לא ידעתי איך לצייר עופר, אז כשכרמל ביקשה ממני ציור של עופר אמרתי לה שאני אסתכל על צילומים של עופרים וצביים באינטרנט, וזה כבר אחרי שידעתי לצייר עופר:



נרימיר על הסוס שלו. הוא ה-so called "גיבור" של הספר הבא שלי, בתקווה שיהיה ספר הבא:


 

ציור שציירתי כשהרגשתי לבד והייתי צריכה לעודד את עצמי:


 

ועגור. הפעם עגור אמיתי:



לא ידעתי איך מציירים עגור אז נכנסתי לוויקיפדיה וכמו קופה טובה העתקתי את התמונה הזו:


 

וזהו זה בינתיים... הציורים יופיעו ברשימות ליד...

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 10/8/2008 15:34   בקטגוריות יום לא רע  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-19/8/2008 11:52



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)