לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

האם זה ייתכן?


אוקיי, אז דיי סיימתי עם העבודה בצמח פתוגן. כן כן, אותו דבר מאוס ודוחה שלא רציתי לעשות בכלל... לקחתי בתור שותפה מישהי שבכלל רצתה להוריד את הקורס מהשנתון (כנראה מתוך הזדהות איתה - גם אני חשבתי על זה), אבל ביחד עשינו את זה ואנחנו ממש על היישורת האחרונה לקראת סיום והגשה של העבודה המזדיינת הזו!

וחוץ מזה נשאר לי בפוטנציה עוד מבחן אחד (בהנחה שאני לא אעשה מועדי ב'). אחרי זה - סיימתי את שנה ב'!!!

אני לא מאמינה, אני בת 20 וסיימתי שנה ב' באוניברסיטה!!!

בא לי לקפוץ במקום כמו גרופי שרואה את האמן האהוב עליה, בא לי לבכות מאושר, בא לי לישון כל היום...

אבל, אני כנראה אתחיל לעבוד עם אבא שלי שוב, שזה אומר לקום בחמש בבוקר כל יום ולחזור הביתה בשש בערב, ככה שלישון אין מצב, לקפוץ במקום לא יהיה לי כוח. לבכות אולי כן, עם זאת :P.

אוף, אני כל כך מרגישה הקלה אחרי כל הבלאגן של השנה הזו עם השביתה והכל. הכל היה כל כך לחוץ ודחוס, ואני פשוט שמחה שזה הולך להיגמר בקרוב... כל כך כל כך שמחה...

אולי אפילו יהיה לי יותר זמן בשנה הבאה לשטויות שלי כמו רכיבה, ציור, כתיבה... אולי יהיו לי סופסוף חיים!

יאי!

יהיה טוב.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 27/8/2008 14:27   בקטגוריות יום סבבה!, יותר טוב, לא הייתי מאמינה, נהדר!  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תולעת ספרים ממוחשבת ב-28/8/2008 19:48



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)