לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

ניו ייר איז shana hadasha


אבא שלי רוצה ללמוד אנגלית - שיבושם לו :).

 

זהו, הסתיימה לה השנה באופן רשמי. אין לי מועדי ב', אין לי שיפורים ושיפוצים לבצע - ככל שאני יודעת בכל אופן. וזה שמסתיימת שנה יכול להעיד רק על דבר נוסף אחד: שנה חדשה מתחילה. שזה טוב.

 

התכנון הכללי:

1. לחזור ללמוד רכיבה.

2. להשתכנע ולתת לאלון ללמד אותי גיטרה.

3. ללמוד כמה שפחות תוך עשיית כמה שיותר נקודות זכות באוניברסיטה (ועם זאת לא להכביד על עצמי יותר מדי).

4. לישון - הרבה.

5. לעשות אמבטיה - כי כבר מזמן לא עשיתי את זה מתוך מחווה לכינרת. לאחרונה זה יותר כמו מקלחת של עשר דקות: דקה מים, שמונה דקות סבון, שמפו, מרכך, מסיכה, ועוד דקה מים. אני חייבת אמבטיה. אבל הכינרת חייבת להתמלא. ניגוד אינטרסים מבהיק אבל הכינרת לוקחת אותי בסיבוב עם הטיעונים שלה (ובקצב הזה, שלהם).

6. להשתלט על העולם. חובה.

 

אני רוצה להפוך להיות בנאדם טוב יותר. אני זוכרת זמנים שבהם הייתי הרבה יותר רגישה ממה שאני היום... אני מתגעגעת לערבי לאזאניות אבל לכולם יש דברים חשובים יותר לעשות. אני מתגעגעת לצאת לשחק באולינג, אבל אף אחד כבר לא רוצה לצאת איתי חוץ מאלון, כי זה כבר לא לגיל שלנו (וזה מצחיק כי דוד שלי - שבזמנו החשבתי אותו לאדם הכי מגניב בעולם - היה יוצא עם חברים שלו כל הזמן לבאולינג גם כשהוא כבר היה בן 20 או יותר).

אני רוצה לעשות משהו מצחיק ומגניב, משהו שיערב אינטרקציה עם החברים שלי, משהו שייתן לי את האופציה לראות את הפנים שלהם באור אמיתי. מרוב פאבים ומועדונים הפנים שלהם עוד יימחקו לי מהראש ויישארו הרבה גופים מרקדים בחשיכה. אני לא רוצה שזה מה שיצוץ לי בראש כשאני חושבת עליהם. במקום זה אני משאירה לי בראש תמונות פנים מביה"ס, למרות שהיו הרבה שינויים. אולי אני פשוט מעדיפה לזכור אותם ככה.

לזכותי ייאמר שביום שישי האחרון דווקא כן יצאתי לפוטש במשמרות. חוץ מזה שננעלתי בתוך היישוב והייתי צריכה לבקש טובות כדי שיוציאו אותי, היה אפילו דיי נחמד למרות שאי אפשר לומר שהייתה לי שיחה ערה עם מישהו. זה היה בעיקר לצפות באופק עושה כל מיני דברים מצחיקים ולא מובנים, להיות עם אלון ולדבר קצת עם מי שהיה ברדיוס שמיעה ממני (כ-10 ס"מ). לפחות הייתה מוזיקה טובה. ואני השתדלתי, באמת. למרות שרציתי באולינג.

 

לשנה הקרובה החלטתי להוריד שן בינה כלואה. היא מאוד מכאיבה לי ואני יושבת על אנטיביוטיקה כדי לא למות מכאבים בפה. אם יש משהו טוב שאפשר לומר על אנטיביוטיקה זה שהיא פועלת. חוץ מזה שהיא תהרוג את כולנו יום אחד, כשיוותרו בעולם רק זנים עמידים לאנטיביוטיקה שישתלטו על כולנו. שגם זה טוב...

 

אז זהו - לימודים, רכיבה, גיטרה, חברים, שיניים והשתלטות על העולם באמצעות זני חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה - זה הרעיון הכללי שלי לגבי השנה הקרובה.

שנה טובה לכולם!

 

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 22/9/2008 12:09   בקטגוריות יום לא רע  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-3/10/2008 14:15



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)