לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

לישון אצל


בוקר, 5:50, ואלון ואני קמים. הוא צריך להגיע לצבא, ואני לוקחת אותו לשם בדרך הביתה. זו בערך הפעם הראשונה וחצי שאני נוהגת על האוטו של אמא - שהושאל לי על בסיס זה שאני חוזרת הביתה מוקדם יותר מהשעה שהיא צריכה להגיע לעבודה.

כבר הרבה זמן שאנחנו עושים את זה - לילה ישנים אצלי, לילה אצלו, סופ"ש אחד פה ואחר שם. ורק לאחרונה זה הכה בי: עד כמה זה מוזר.

תארו לכם אותי לפני חמש שנים. אפילו ארבע או שלוש. איפה הימים שבהם לישון אצל חברה היה כרוך בהתנצלויות רבות של אמא שלי בפני אמא שלה על הבלאגן העתיד להתרחש בביתה, תוך הבטחות חוזרות ונשנות שגם אני אארח אותה אצלי (למרות שאצלי אין שום דבר מעניין לעשות)? איפה הלישון אצל התמים שלי אצל גיא וההיפך, שלי אצל אליעד וההיפך, שלי עם עוד המון חברים אצל המון חברים בהמון פגישות? אין יותר דבר כזה מסיבות פיג'מות אצל גדולים - לכל אחד יש יותר מדי עיסוקים עם עצמו בשביל לטרוח לעשות את זה, וכולם גם יודעים שאין הרבה מה לעשות ביחד יותר.

אני חושבת שנעשינו עייפים יותר. כולם, וזה לא קשור לחבר'ה שלי או לא לחבר'ה שלי. זה קשור לאנשים בגילנו, שכבר אין להם כוח. אנחנו רוצים הכל מהר ועכשיו, לזוז ולא לשבת. אם נשב לדבר במקום לזוז או לעשות משהו - נירדם מרוב עייפות. לכן כבר לא נפגשים עד מאוחר בלי לעשות משהו תוך כדי.

למה אנחנו כל כך עייפים?

אין לי מושג למה. אולי פשוט הזדקנו. אני לא יכולה לומר שאני לא מתגעגעת לזה. אני מרגישה את עצמי מזדקנת כשאני רואה את אח שלי עם החברים שלו עושה בדיוק את מה שאנחנו היינו עושים בגילו.

ואז אני סוטרת לעצמי (וסותרת את עצמי), במחשבה שאני מגזימה - אני בסך הכל בת 20 ויש לי עוד הרבה דברים להנות מהם חוץ ממה שהוא כבר לא לגילי. לדוגמה: ללכת לישון אצל חבר שלי ושזה לא ייחשב כמו בעבר. רק הבוקר כשחזרתי עם האוטו של אמא הבנתי עד כמה הדבר ה"מוזר" הזה נשזר לי בחיים בצורה כל כך שגרתית שאני כבר לא עושה מזה עניין גדול. וכמה בלאגן זה עשה לי לבקש שייתנו לי ללכת לישון אצל החבר הקודם (בסופו של דבר גם לא הרשו לי - וטוב שכך). זה היה לפני חמש שנים כבר.

וואו.

החיים עוברים מהר.

אולי מהר מדי?

אני סתם מגזימה.

אני צריכה להתחיל ללמוד מחדש כדי להפסיק לחשוב כבר :).

שנה טובה לכולם,

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 2/10/2008 07:01   בקטגוריות אובדת עצות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלבינקה ב-13/10/2008 09:18



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)