לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2018    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חזרתי


חזרתי מז'נבה ביום שישי.

היה כל כך כיף אבל אני לא אספר על זה עכשיו כי יש לי יומן נסיעה שלם להעלות לפה, כולל תמונות (שאני צריכה למיין), והכל...

מצאתי לי תחנת רדיו אינטרנטית של J-Rock ואני נהנית ממוזיקה חדשה :).

וכמו ילדה טובה נכנעתי לנוסטלגיה והתחלתי לראות "הלב" שוב, רק ביפנית, ששם זה נקרא "3000 ליגות בחיפוש אחר אמא" וזה מאוד חמוד. שכחתי כמה יפה ציירו שם. מצד שני, למה אני מצפה כשהייאו מיאזאקי אחראי על חצי מהעבודה שם?

הייתי בטוחה שהשבוע הזה יעבור לי ממש ממש לאט, מאחר ורק חזרתי ואין לי כוח לכלום והכל, אבל למעשה הוא עבר ממש מהר.

ביום ראשון בכלל לא הגעתי לביה"ס בגלל הסערה. היא תפסה אותי חזק כשניסיתי לצאת מהבית של אלון, ובקושי מצאנו רכבת. כשהשיעור היה כבר חמש דקות מההתחלה שלו, אני עוד הייתי בחיפה מרכז השמונה, ככה שמי בכלל חשב על שלומי?!

לא נורא, העיקר שהודעתי לביה"ס.

למפקדת שלי לא הצלחתי להודיע, כי הפוסטמה הקטנה לא זמינה אף פעם.

יום אחרי זה הבנות הודיעו לי שהן לוקחות רגילה ברביעי וחמישי, ושהן יוצאות בשלישי מהדירה (למרות שהן לא היו אמורות). רציתי לתפוס את המפקדת שלי בשביל לומר לה שגם אני רוצה לצאת (כי אם הן לא בדירה, לפי ה"חוקים" אסור לי להישאר לבד). עזבו שבסוף החלטתי לא לצאת הביתה כי זה חסר טעם כל הנסיעות האלה - רציתי לתפוס אותה בטלפון בשביל העיקרון. אבל כל הערב היא לא ענתה לי.

ביום שלישי בבוקר שלחתי לה הודעה:

"אני מנסה לתפוס אותך ואת לא עונה ולא חוזרת אלי וזה מתחיל לשגע אותי. אני צריכה אותך אז דברי איתי."

התשובה:

"זה כי את תמיד מתקשרת בשעות לא מתאימות, אתמול הייתי בערב דירה עד 22:00 ועכשיו אני לא פנויה לשיחות."

"ומה עם אחרי 22:00?"

"זה מאוחר."

"את רצינית?"

"כן לי. אני כבר מתקשרת."

 

אחרי חצי שעה המטומטמת התקשרה והסבירה לי שהיא חשבה שאני אשן כבר. הבהרתי לי שאני אף פעם לא הולכת לישון לפני 23:00 מינימום ושאם זה משהו שאני צריכה ממנה, מצידי שתתקשר אלי גם באמצע הלילה. ביקשתי ממנה שתבדוק לי ימי רגילה. התשובה המיידית שלה הייתה:

"נראה לי שאין לך ימים."

"את בטוחה או שנראה לך?"

"נראה לי שניצלת את כולם על הטיסה לחו"ל."

"את בטוחה בזה? כי בפעם האחרונה שבדקנו הייתה אי בהירות בנושא."

"אני כמעט בטוחה אבל אני יכולה לבדוק לך שוב."

"אני אשמח. אבל אני נכנסת לשיעור עכשיו, אז עדיף ב-SMS."

"אין בעיה."

נכנסתי לשיעור.

 

בשלוש אחה"צ שלחתי לה:

"יש חדש בנוגע לימים שלי?"

"אני מחכה לתשובה מדניאל." דניאל = מש"ק שלישות של המרחב.

"קיבלתי, תודה."

"בכיף."

 

בשעה שש:

"יש משהו חדש?"

"חשבתי שקיבלת תשובה בקשר לרגילה."

"אמרתי שקיבלתי את ההודעה שלך שאת מחכה לתשובה מדניאל."
"אה!"

תגידו לי כמה סתומים צריך להיות בשביל להבין שדיברתי עם השלישות שלנו כשבפירוש אמרתי לה שאני רוצה שהיא תדבר איתם... בא לי לדפוק את הראש בקיר.

 

בשעה שמונה:

"אז מה קורה?"

"אין לך ימים..."

 

אני לא סומכת עליה, אמרתי לעצמי. אני אבדוק את זה עם דניאל בעצמי מחר. היום בבוקר הפוסטמה מתקשרת אלי ואומרת לי:

"היי לי, מה שאמרתי לך אתמול בקשר לרגילה היה לא נכון, נשארו לך 4 ימים..."

פוסטמה. אין לי מילה אחרת.

בכל מקרה, אני לוקחת אותם בשני, שלישי, רביעי וחמישי בשבוע הבא-הבא. ביום ראשון אני אבוא ללמד את השעה שלי ואז אני אחזור הביתה. זה יוצא בול על ימי ההולדת של אלון ושל אמא (27.12 ו-29.12), וזה בא לי ממש בטוב.

אפילו בביה"ס אמרו לי שזה בסדר (לא שזה מפליא אותי, גם ככה אין אף כיתה שאני נמצאת בה לבד).

 

הלוואי והייתה לי מפקדת פחות פוסטמה מטומטמת ממנה, אבל מצד שני אלון אומר שזה לטובתי, לפחות היא לא יושבת לי על הווריד. ובאמת שבפעם הבאה אני אברר על ימי הרגילה שלי בעצמי ולבדי.

לפחות יש לי סריג חדש וכחול שקניתי לי במחיר מופקע של 50 ש"ח...

פוסטמה. זו בהחלט מילת הפוסט הזה...

 

בנימה הרבה יותר מרגשת: מטיאס מגיע העירה ביום שישי! רק צריך ממנו את מספר הטיסה או מאיפה באירופה היא מגיעה (אין טיסות ישירות מארגנטינה אפילו בימינו?! מה נסגר?!)

מטיאס - התגעגעתי!!!

שלכם,

לי

נכתב על ידי hanyou , 15/12/2010 17:02   בקטגוריות יום לא רע, מעוצבנת עד כלות הנשמה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-15/12/2010 20:34
 



איך אני תמיד נופלת באותו פח?!


למה אני לא יכולה ללמוד מהטעויות שלי?! למה?!

נחשו מה?

אתמול אחה"צ הסתכלתי ביומן שלי לראות מה יש לי השבוע. פתאום ראיתי שאמורה הייתה להיות אתמול בבוקר פגישה עם מישהו שאחראי על תכנית המצויינות לתלמידי ז'-ח' (שאותה אני אמורה להעביר). תהיתי איך זה שישבתי בחדר המורים במשך כל היום ולא קראו לי לשיחה הזו.

היום כשהמנהלת הייתה בחדר המורים ניגשתי אליה ושאלתי אותה בדבר אותה פגישה.

"כן, הייתה פגישה." היא ענתה לי.

"אז למה לא קראתם לי? הייתי ממש פה בחדר המורים."

"אה, אנחנו ישבנו על זה ושינינו כיוון למקום אחר. הרי את יודעת שהתכנית בכללי אמורה הייתה לכלול פיסיקה ומתמטיקה, אז עשינו התאמות של זה לכיוון הרובוטיקה."

"ומי ילמד את זה?" כבר שאלתי את זה בספק גדול שאני אקבל את התשובות שאני רוצה.

"המורה לביורפואה לקח את זה על עצמו."

"אה. והתכנית של מכללת תל חי ירדה מהפרק?" (זו התכנית שהתאימה לי עם תכני ביולוגיה שחשבנו לקחת).

"כן, אנחנו לא נקיים אותה השנה."

"אה."

ופה זה הסתיים.

 

אז בואו נעשה סך ביניים בין מה שהובטח לי בתחילת השנה לבין מה שיש לי עכשיו:

הובטח:

1. כיתות מצויינות ז'-ח' (רק תכנית העשרה, לא תכנית הלימודים).

2. כיתות י' ביולוגיה. (תגבורים).

3. כיתות רגילות ז'-ח' (תכנית הלימודים).

גם ככה לא תכנית מרנינה אבל מילא, רציתם שאני אוכיח את עצמי, קיבלתי.

 

קויים:

1. כיתות רגילות ז'-ח' (תכנית הלימודים).

2. כיתה ט' (תכנית הלימודים בביולוגיה).

 

אני יוצאת מדעתי מרוב עצבים. מזל שאיל מגיע מחר, יהיה לי הרבה על מה לדבר איתו. שוב אני מרגישה מנוצלת, שוב אני מרגישה מרומה, שוב אני מרגישה שאני לא רוצה להיות פה. אני שוקלת להתקשר לנורית תרזה ממשרד החינוך ולומר לה שאני לא רוצה להיות מורה ושאני רוצה לצאת מהמסלול, למרות שזה יהיה עקיפה לא נורמאלית של שרשרת פיקוד וסמכויות ובטוח לא יראו את זה בעין יפה.

אבל ראבק, אני כבר ממש ממש מעוצבנת על עתידים ועל גופים שלא רואים אף פעם את טובתי, אלא רק את טובתם האישית. מה עם ההתקדמות שלי?! מה איתה? אני לא שווה כלום בכל העסק? אז אם אני לא שווה כלום, תעיפו אותי וזהו! לא רוצה להיות במקום שלא צריך אותי בו. גם ככה לוקחים אותי לפצל כיתות (בכיתה ז' אילנה ואני נכנסות ביחד, בכיתה ח' אנחנו מפצלות את הכיתה, מה שאני מקווה להפסיק בקרוב, ובכיתה ט' יש עוד מורה שאני והיא מפצלות את הכיתה).

אז למה צריך אותי?! אם הייתי רוצה ללמד חצאי כיתות, הייתי פאקינג יכולה לעשות את זה גם בבית שמש, בחרתי בשלומי כי רציתי להיכנס לבגרויות (בי"ס צומח והכל), אבל אין בכלל מספיק תלמידים כדי לפתוח מגמה!

תגידו שאני לא סבלנית, תגידו שאני לא רואה את הנולד, אבל לעזאזל אני אכלתי מספיק זבל. אני לא אשאר גם אם יבטיחו לי משרה בבי"ס תיכון בלבד, לכיתות י'-י"א-י"ב מחוננים באמצע השרון. אם אני אהיה מורה, אני אהיה מורה באזרחות, בתנאים שלי עם הכיתות שאני ארצה ועם הילדים שאני אכניס למגמה שלי.

ראבק עוצבנתי, וזה לא כזה קל לעצבן אותי.

הלכתי הביתה.

שלכם,

לי

נכתב על ידי hanyou , 8/11/2010 15:22   בקטגוריות יום איכסה, לא הייתי מאמינה, מעוצבנת עד כלות הנשמה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-24/11/2010 21:24
 



למה לבנות יש issues בנוגע לאקסים.


 אני שונאת להיות כזאת "בחורה". אני באמת לא אוהבת לכתוב דברים כאלה, אבל זה מציק לי במוח הקטן והמסכן שלי.
זמן רב ישבתי ותהיתי למה אני שונאת את עדן כל כך? אוקיי אז הוא פגע בי, אוקיי אז הוא היה לא נחמד אלי. אבל זה בעבר עכשיו, מה הלאה? למה אני לא יכולה להפסיק לחשוב על להבות וזעם בכל פעם שאני חושבת על פגישה עתידית איתו? האם הוא השאיר בי משקע כזה כבד ומר? אולי אני מנפחת דברים?
אני חושבת שלבנות יכולות להיות כמה סוגיות עם האקסים שלהן:
1. הן עדיין מאוהבות בהם.
2. הן שונאות אותם עד עמקי נשמתן.

למה לבנות להיות מאוהבות באקסים? זה ממש פשוט ואני לא מתכוונת להתעמק בזה כי זו לא המטרה שלי עכשיו. הסיבה היא שלפעמים למרות שהיה להן ממש רע איתם, היה בהם משהו שאי אפשר למצוא באף גבר אחר. משהו שמשך אותן וגם אם הן יעברו עוד עשרות גברים - תמיד הן יזכרו אותו לטובה וינצלו כל פעם שתיתכן כדי לנסות ולחדש את הקשר. לפעמים זה לא נגמר דווקא רע, אלא פשוט לא התאים באותו רגע. אבל הבנות האלה יודעות שגבר כזה אפשר לפגוש פעם ב... והסיכוי שדבר כזה יחזור על עצמו קלוש. לפעמים הן פשוט מפחדות להתחיל מערכת יחסים עמוקה לטווח ארוך והן לוקחות את האקס כאידיאל "אה, אילו רק הייתי נשארת איתו, הכל היה טוב הרבה יותר... שום דבר לא ישתווה לכך..." הכל כי היא מפחדת לצאת לדרך חדשה, ואולי להכיר משהו טוב יותר.

למה בנות שונאות את האקסים שלהם? על זה יש לי מספיק על מה לדסקס. כמובן שאפשר לומר הכל על זה שפגעו בהן, התייחסו אליהן רע או סתם היו אדישים כלפיהן עד שהעסק התפורר כולו. אבל אני לא מדברת על דבר כזה. אני מדברת על זמן רב אחרי הפרידה שבו הבנאדם הופך למנייאק נצלן ומגעיל. לא הצלחת להשכיב את הבחורה בתוך מערכת היחסים? - למה לא לנסות מחוץ לה?! למה לא לנסות עם החברה הכי טובה שלה, אולי גם היא תיפול בפח? למה לא לנסות את אמא שלה, הרי יש להן אותם גנים אחרי הכל?
אני אולי קצת מגזימה, אבל הגבול מאוד דק בדברים האלה.
מציק לי שכשיש לי כבר חבר אחר, פתחתי דף חדש עם האדם הכי מדהים עלי אדמות, האקס עדיין מנסה למשוך לי ברגליים, להחזיק לי את היד, ללטף לי את הירך, להביט מקרוב על המחשוף שלי או לומר לי דברים כמו "זה בסדר, את יכולה לבהות בי אם את רוצה."
והאדיוט הזה עדן עשה את כל הדברים האלה. בפעם הראשונה אלון כעס כל כך שהוא חשב להרביץ לו אם זה ימשיך אבל בסוף עצרתי את זה. בפעם השניה הבאתי לאקס בהפוכה והשארתי אותו עם פה חתום.
אבל למה אני צריכה לעשות את זה? עד שאני התגברתי על הצלקת שהוא השאיר לי, עד שהצלקות האמיתיות נעלמו ממני, עד שנהיתי אדם שמח ואוהב שהחיים מסתדרים לו פחות או יותר - למה הוא ממשיך לעשות את עצמו כאילו אני לא במערכת יחסים? זה מעליב, אם הוא חושב שאני כזו זולה שאני אסכים לשטויות שלו כשיש לי מישהו הרבה יותר טוב ממנו.

אני יודעת למה אני כותבת את זה - ביום חמישי אני נוסעת ליום ההולדת של אופק (בג'ימבורי, שזה איפה שכל המתנפחים ובריכות הכדורים נמצאים, כמה מוזר שזה לא יהיה). אני יודעת שגם עדן יהיה שם - הרי הוא הכלבלב של אופק. הבנאדם הזה כל כך מלא בעצמו, ובאמת אין לי מושג מה אופק עושה איתו כי אופק תמיד הצטייר בעיניי כבנאדם איכותי הרבה יותר מעדן, בכלל לא באותה סקאלת דירוג. אבל הם חברים, ואני יודעת שגם הוא יהיה שם. ואין לי כוח להיתקלות הזו. אני מקווה שהמקום הזה מספיק גדול כדי שאני לא אצטרך להיתקל בו.
וזה גם מציק לי שאני צריכה לחשוב פעמיים מה אני מתכוונת ללבוש לשם, בגללו. למה אני בכלל שמה עליו? למה אני צריכה להתחשב בזה שהוא יהיה שם כשאני חושבת אם ללבוש דבר כזה או אחר?
אני רוצה ללבוש משהו חשוף וחמוד בשבילי ובשביל החבר שלי שאוהב לראות אותי לבושה בדברים שאני אוהבת (הרי לא קניתי אותם כדי שישבו בארון, ובזמן האחרון אני לא כל כך משקיעה בעצמי למרות שאני ממש אוהבת את כל המחוכים האלה, והחצאיות והחולצות החמודות שלי). מצד שני אני מוצאת את עצמי מוגבלת על ידי האקס - שמשום מה מכתיב לי מה לא ללבוש מאחר ואני לא רוצה שיפנה אלי.
אחחח... אם רק היו לי נעליים עם עקבים מספיק דקים הייתי בועטת בו בנקודה הכי כואבת בביצה השמאלית. אבל לצערי אני נועלת פלטפורמות שזכו לכינוי פרסות מרוב מאסיביות.
אני צריכה בובת וודו של עדן. מישהו מוכר? סיכות יש לי כבר יותר ממספיק.

אתם יודעים מה? אחרי שכתבתי את זה אני חושבת על זה שבעצם אולי אני לא שונאת אותו. אני פשוט נגעלת ממנו. הוא באמת דוחה אותי עם האישיות השמנונית וההתנהגות החלקלקה שלו... הלוואי שלא הייתי צריכה לראות אותו ביום חמישי... הלוואי שיהיה באבט"שים..
 הלוואי שייעלם לי מהחיים, כן, גם אם זה שהוא נמצא לי בחיים אומר שאני רואה אותו רק פעם ביובל. זה פעם אחת יותר מדי ביובל.


שלכם,

hanyou
נכתב על ידי hanyou , 13/7/2008 22:42   בקטגוריות לא טוב, מעוצבנת עד כלות הנשמה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-20/7/2008 20:52
 



להתבגר


קשה לי להאמין שמה שעשיתי ביום השואה, וביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה - ומה שאני מתכננת לעשות בערב יום העצמאות - זה להיתקע במעונות וללמוד למבחנים. בחיי, אני שונאת את השביתה הזו, זה כל כך דפק לי את כל השנה הזו, או לפחות את כל הסמסטר הזה...
ביום ראשון אני מתחילה סמסטר חדש, מה שאומר שאפילו טיפה של חופש אין לי (אם לא מחשיבים את חול המועד של פסח).
זה כל כך מתסכל, אין לי מושג אפילו אם עברתי את כל המבחנים, ויש לי הרגשה שלפחות מועד ב' אחד כבר בדרך... אני מתפחלצת לאט לאט.
מעצבנים אותי המרצים האלה... נכון, הייתה שחיקה בשכר שלהם, אבל הם עדיין מרוויחים משהו כמו 150-200 ש"ח לשעה אקדמית (שזה שלושת רבעי השעה היממתית), שזה הרבה יותר ממה שמרוויח אדם הגון כלשהו בימינו. אז בשביל הכמה אחוזי שחיקה שלהם שווה להרוס לסטודנטים במדינה שלמה את השנה?!
זה כל כך מתסכל...
ואני חוששת שמלבד סטודנטים, אף אחד לא ממש מבין את זה... זה עומס מסוג אחר, אבל זה עומס. ואני רואה כמה קשה פה לאחרים. כמה שקשה לי זה כלום לעומת כמה שקשה להם. ואני חוששת להם, ואני חוששת להישאר לבד - כי בעצם מה יש לי לעשות פה לבד? לא רוצה לבד, עם מישהי שאני בכלל לא מכירה בחדר, לא רוצה להתמודד לבד עם הבעיות שלי... רוצה את כולם פה לידי, כמו שאני רגילה ואוהבת!
נמאס לי כבר, אני רוצה שהסמסטר הזה יסתיים סופית, אני רוצה כבר שיגיע יום שישי, שאני אעבור את המבחן הזה (ולמעשה, אני לא רוצה בכלל מועדי ב' אז אני רוצה לעבור את כל המבחנים שעשיתי), אני רוצה לסיים את השנה הזו ולשכוח שהיא התקיימה - כי זה פשוט אסון אקולוגי לאוכלוסית הסטודנטים הנוכחית והבאה אחריה.
נמאס לי
נמאס לי
נמאאאאאאאאאאס לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני רוצה הביתה, נמאס לי מהמעונות המזדיינים בתחת האלה, שאני משלמת עליהם יותר מדי ומקבלת זין בעין תמורתם (וכן, זו השפה של המורה לעתיד של אחיכם ואחיותיכם)... למה אני צריכה לשלם 750 ש"ח על חדר בגודל שמספיק לנמלה (אוקיי, נמלה גדולה אבל עדיין נמלה), עם מקלחות שכל הזמן נסתמות והן משותפות לכל הקומה, בעוד שאנשים בטכניון משלמים משהו כמו 400 ש"ח על חדר בדירה משלהם עם מקלחת שמשותפת בדיוק להם ולעוד ארבעה אנשים (ולא ארבעים)?!
עושקים אותנו כאן, אונסים אותנו כלכלית ולאף אחד לא אכפת!
אוף...
אני הולכת להתפחלץ...
שלכם,
hanyou
נכתב על ידי hanyou , 7/5/2008 19:01   בקטגוריות אובדת עצות, מעוצבנת עד כלות הנשמה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-11/5/2008 00:25
 




דפים:  
Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)