לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2018    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: :). לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לך


רציתי לומר לך כמה דברים. אלה דברים שאני לא אומר לעולם, אבל אני אומרת אותם עכשיו בכל מקרה כי אני מרגישה שאני צריכה, גם אם אתה לא רוצה לשמוע. כשנפרדנו היה לי קשה מאוד - הרגשתי הרבה דברים בבת אחת: כאב, צער, פגיעות, תסכול, אהבה למרות הכל, צדק, נכונות, חוסר נכונות, שמחה, הקלה, עומס... כל כך הרבה דברים ביחד. הייתי מוצפת וההצפה הזו עשתה לי לא טוב וגרמה לי להרגיש ולעשות דברים שלא היה נכון שייעשו בראייה לאחור, אם כי באותו רגע דווקא היה נראה לי שאלו הדברים שהכי נכון לעשותם.


אחד מהדברים האלו היה לכפות עלינו להישאר בקשר למרות שלא אחת אמרת שזה רעיון רע, וצדקת מאוד. יש עוד פעמים שאני שואלת את עצמי מה היה קורה אם הייתי עוזבת את זה כמו שהיה ראוי שאעשה ונותנת לשנינו את הזמן להחלים. אולי, כמו שאמרת ללנה כמה וכמה פעמים, היינו יכולים לחזור להיות ידידים. אולי לא, אבל לפחות לא הייתה את ההרגשה הצורמת הזו שנשארה לי.


אין לי מושג אם יוצא לך עוד לחשוב על זה או לא. אני מניחה ומקווה שלא, כי זה אומר שבאמת השלמת עם זה והנחת את זה מאחוריך. אני עוד חושבת על זה כי הצרימה הזו מפריעה לי. אבל אצטרך ללמוד לחיות איתה כי כל מה שאני חושבת שקשור בלומר לך את הדברים האלו זועק לי שעד כמה שאני צריכה לומר אותם - אתה כנראה האדם האחרון שאני צריכה להגיד לו אותם.


אחרי שנפרדנו הייתה לי שיחה רצינית עם עדן, ממש נפגשנו וישבנו ודיברנו, שתינו שוקו כמו שהוא אמר שנעשה אם ארצה מתישהו. הוא אמר לי הרבה דברים שעודדו אותי וגם דיכאו אותי בו זמנית. היום אני רק רואה את הטוב שבהם. מה שאני הכי זוכרת שהוא אמר זה שהאדם שאנחנו זוכרים אחרי שנגמר או ניתק הקשר בינינו לבינו הוא לא האדם שנמצא שם היום, כי מרגע שהפסקנו להיות בקשר אין לנו מושג מה קורה איתו ולמה הוא כבר הספיק להתפתח. מה שנשאר לנו זה זיכרון שלו, זיכרון היותו כמו שהיה עד לרגע שבו הפסקנו לתקשר. וזה לא מי שהוא היום.


עדן של היום הוא לא עדן שהיה בגיל 15-16 כשהיינו חברים. אתה של היום הוא לא אתה של גיל 19-24 כשהיינו חברים. אתה אתה אבל באותה מידה אתה מישהו אחר, אלון שאני לא מכירה ויש לי הרגשה שם לא אכיר.


בעבר לא יכולתי לשאת את המחשבה הזו אבל היום אין לי בעיה איתה. אני לא חושבת שיכול או צריך להיות קשר בינינו היום, אלא אם כן הרצון הזה יהיה הדדי, ואני לא בטוחה גם שאני רוצה בזה כי אנחנו שונים מדי אחד מהשני. אבל מה שכן הייתי רוצה הוא שקולי יישמע.


במשך רוב הזמן שארכה מערכת היחסים בינינו הקול שלי הלך ודעך, הלך ודמם, התאלמתי. הרצונות שלי נמסו למול הצרכים שלך, הייתי מוכנה לוותר על הכל כדי לזכות בך. לא כך זה היה צריך להיות אבל אני לא מאשימה אותך - במובן מסויים אני נתתי לזה לקרות, נתתי לעצמי לאבד את קולי.


כשנפרדנו רציתי פתאום כל כך שתשמע אותי עד שבכוח ניסיתי להשמיע את קולי אך זה היה לשווא, כי לא היה לי למי להשמיע - ההזדמנות הזו אבדה ברגע הפרידה. הייתי צריכה להשמיע את קולי הרבה לפני כן, אך בחרתי שלא לעשות זאת, ועל כך אני מצטערת מאוד.


אחרי הפרידה אחד הקשיים העיקריים שלי היו בכך שחשתי שיצאתי לעולם האמיתי מתוך איזו בועה, אך לא היה לי דבר להציע לו. כל כך הרבה זמן דממתי, ממש ישנתי, שלא ידעתי עוד איך לדבר. אבל לאט לאט התעשתי והתחלתי לחפש את עצמי שוב, לנסות להבין מי אני ואיפה הקול שלי נמצא.


ועכשיו שוב אני מרגישה שאני רוצה להשמיע אותו, לומר את מה שעל לבי. ויש לי הרגשה כעת שכולם שומעים ומקשיבים ולכן אני צריכה ללכת לאדם האחד והיחיד שלא הקשיב ועוד לא שמע.


ואולי פה מקור הטעות שלי - כי בוודאות לא כל אחד ירצה לשמוע ולהקשיב ובוודאות לא כל אחד יגיב בהבנה וייתן לי את ההרגשה שקולי נשמע ודבריי נאמרים. לכן אני כותבת, כדי להשמיע את קולי גם אם הוא לא יגיע אליך. יש לי הרגשה שיש מספיק אחרים שיראו וידעו וישמעו את הקול שלי, וישמחו בכך שאני משמיעה אותו שוב.


אילו היית קורא או שומע ממני את הדברים הייתי אומרת לך שאני מצטערת:


על זה שלא אמרתי את מה שאני רוצה ברור וחזק;


על זה שלא הקשבתי למילותיך ולעצותיך ולגורל שאמרת מראש שיהיה מנת חלקנו;


על זה שלא היה לי האומץ או הקול לומר את דעתי ולסיים את הדברים מוקדם יותר למרות שידעתי לאן פנינו מועדות;


על זה שאחרי שנפרדנו כפיתי עליך קשר שלא רצית בו, שפגע בף וערער את אבני היסוד שמהן הייתה בנויה מערכת היחסים הקודמת שלנו;


על זה שפגעתי בך ועלבתי בך ובבת זוגך כשגיליתי שיש כזו ועל שניסיתי לכפות את עצמי אף עליה ובעצם כך להכניס את עצמי בכוח לחיים של אנשים שלא היה לי מה לחפש בחייהם עוד;


בעיקר אני מצטערת על זה שהתעקשותי לשמור על יחסים תקינים גררה סערה בלתי ניתנת לעצירה או להחזרה לאחור שהרימה כעסים ותסכולים כמו ענני אבק והביאה אותנו למצב שממנו אין דרך חזרה. אני מצטערת. ואני גם לא מרגישה כעס יותר. אני מוכנה להמשיך הלאה סוף סוף ולהשאיר הכל מאחורי, למרות שכנראה את ההדורים כבר לא איישר. צר לי על זה אך זה כנראה משהו שאיאלץ לחיות עמו. אני רק מקווה שהיכנשהו בלבך תמצא מקום לסלוח לי ולהבין מדוע התנהגתי כפי שהתנהגתי, ואולי זה כבר קרה...


לי

נכתב על ידי hanyou , 23/2/2014 23:03   בקטגוריות קטעים שלא שייכים לעולם הזה :)  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-9/3/2014 23:39
 



ברחוב


את הולכת ברחובות הריקים, ואין לך מושג שמשהו עומד להשתנות. משהו כבר השתנה ואת עוד לא יודעת מזה. עוד מעט תיכנסי הביתה ותראי ששום דבר לא נשאר כמו שהכרת אותו, למרות ששום דבר לא זז ממקומו. הכל בדיוק כמו שהיה בעבר - ועם זאת שונה כל כך שאת תוהה אם לא לקחו את הבית שלך, מחקו אותו והעתיקו הכל כמו באיזה אולפן צילומים משוכלל.
את תסתובבי סביב, תבהי נכחה בחפצים שכמו נצבעו בצבעים של הוליווד - כל כך חד וחי שאין אפשרות שזה אמיתי. תחשבי שדוק של ערפל הוסר מעיניך ולא תביני מאין הגיע או מדוע העפיל על ראייתך זמן כה רב.
אבל יש עוד זמן עד אז. בינתיים את הולכת והרחובות הריקים מקדמים את פנייך בשורה של עיניים בוהות בשחור. אין איש ער בשעה כזו של הלילה העירוני ואת תוהה לאן ולמה נעלמו כולם. ההרגשה היא כאילו את האישה היחידה שקיימת בעולם ולרגע את חושבת שזה היה יכול להיות נחמד להיות לבדך בלי רעשים ובלי הפרעות. רק את והעולם השקט, בלי אנשים מסביב, בלי חיות, בלי מכוניות ומקלטי טלוויזיה או רדיו, בלי טלפונים סלולריים ופיצריות ומק'דונלדס וסטקיות וחנויות של בגדי מעצבים; בלי נרות ריחניים, בלי סמים ואלכוהול וספרים ומוזיקה ודפים לציור. רק את, האדמה והשמיים. אולי גם איזה עץ או שניים, אולי קצת חוף ים ומים שבאים והולכים בלי להציק. מעולם לא אהבת את הים - את זה את יודעת בוודאות. אבל לפתע הידיעה הזו מתערערת - מה אם זה לא הים שאת לא אוהבת וגם מעולם לא אהבת, אולי זה האנשים שאת לא אוהבת? אולי במקום שבו לא יהיו אנשים, תוכלי את להנות מהים הזה? ולמה בכלל את נותנת לזה שאת לא אוהבת אנשים להרוס לך את האהבה אל הים?
את נזכרת בילדותך, אהבת ללכת לים. אהבת לרוץ, לחפור בחול בארות של מי ים כך שבן רגע המים פורצים פנימה וממלאים את הבקע ולך נוצר נווה מדבר לאנשי החול הקטנים שלך.
לפתע משהו חודר את השלווה השקטה של הרחוב. גור חתולים מיילל ואת מביטה בו במבט שאומר שזה לא במקום. הוא מביט בך בחזרה ומיילל שוב, כאילו בכוונה. מתוך הרגל את מתכופפת ומנפנפת באצבעך כדי לקרוא לו, ולהפתעתך הרבה הוא מתקרב. למעשה הוא לא כזה נורא - ג'ינג'י בהיר עם פסים כהים, מתחכך ברגליך ומגרגר בהטעמה. כנגד רצונך חיוך מתפרש על פנייך ואת מתחילה להרגיש בשינוי. לפתע קולות אחרים חודרים לטווח שמיעתך. אנשים צוחקים מבית אחד לשמע תכנית בידור, בבית אחר אנשים מאזינים לקולות מנסרי אזניים של תחרות שירה בשידור חי, ובפיצוציה בקרבת מקום אנשים מריעים לקול קרייני הכדורגל שהרגע הכריזו על שער של הקבוצה המייצגת את המדינה.
את מתחילה ללכת, החיוך עדיין נסוך על פנייך, אבל החתול לא עוזב אותך. החיוך מתרחב. יללה גרגרנית דורשת ממך קיום להבטחה שבהזמנה המחייבת של ידך. את פותחת את תיק היד שלך, מרימה את החתול ומכניסה אותו פנימה. כעת אורות הניאון של העיר נראים בוהקים מעט יותר, ולא מהגשם שלא מזמן המטיר מחטי מים על האדמה המשתוקקת. את ממהרת עכשיו כי את נזכרת שהילדים צריכים לאכול, וכי בעלך אמר שיחזור מוקדם יותר הערב בגלל המשחק שבגינו שוחררו כל העובדים. הוא תמיד אומר שהעבודה כל כך לא סובלנית כלפי צרכי האנשים והנה דווקא ביום זה הם מגלים אדיבות. את לא יכולה להעמיד פנים שהיום הזה רע, את לא יכולה להתכחש לזה שמשהו בקרוב מאוד ישתנה.
זהו, את מול שער הכניסה לבית. מתוך התיק שלך נשמעים גרגורים שמעידים על החתול שנרדם מטלטלות הדרך, ואת תוהה לעצמך איך תציגי את ממצא הרחוב למשפחתך. את עולה במדרגות הגישה לבית, מכניסה את המפתח לחור המנעול ומסובבת בעדינות. המשחק כבר התחיל ואת יודעת שהילדים ובעלך יהיו ממוסמרים לטלוויזיה, אבל כשאת פותחת את הדלת את רואה שאין אורות דלוקים כלל.
את נכנסת, מניחה את המפתחות בקערה המיועדת למטרה זו, מניחה את תיק הצד ליד השולחן במטבח, וניגשת לסלון להדליק את האור. את קוראת בשמותיהם - בעל, ילדים - אבל אין קול עונה לך. משהו מתחיל לדפוק בליבך ואת מתחילה לחשוש. בעלך לא אמר לך שהוא והילדים ייצאו מהבית. את אוספת את תיק הצד שלך, עולה למעלה וממשיכה לקרוא אבל איש לא משיב לך - והבית כולו שרוי בעלטה.
כשאת מגיעה לחדרי הילדים את רואה שהדלתות פתוחות לרווחה, הרוח מניעה את הווילונות בעדינות כמו היה הבית רוח רפאים אחת גדולה. את ניגשת לחדר הזוגי שלכם, שפס אור בוהק ומזמין אותך אליו מתחת לדלת הסגורה. ברעד קל את פותחת את הדלת - חוששת לרע ביותר.
אבל לא הרע ביותר הוא שעט עלייך באותו רגע, כי אם שני גופים קטנים המחבקים וצועקים באושר: "זה עבד - זה הצליח!"
בעלך מגיח מחדר המקלחת כמו ילד מבויש שביצע מעשה אסור ובא להתחרט עליו. "מזל טוב, חשבנו שיהיה נחמד להפתיע אותך. אין צורך לבכות."
עד לאותו רגע את לא מבינה בכלל שאת בוכה. מאושר. על המיטה נחה לה עוגה ובה שלושים וחמישה נרות בוערים, ומתוך התיק בוקע קולו של חתלתול שנמאס לו להיות כלוא בשק בד. הילדים משתתקים לשניה ותוך רגע צורחים בחדווה כשהם שולים מהתיק את גור החתולים הג'ינג'י.
את מתיישבת באפיסת כוחות, מוצאת את עיניו של בעלך ושניכם, מחובקים, פונים להביט באושר על ילדיכם המשתובבים עם חית המחמד החדשה.
לאחר שהעוגה נאכלת עד תום, רובה נעלם בבטנם של הילדים אבל את מחליטה להעלים עין מכך רק הערב, את ובעלך מובילים אותם למיטותיהם, נושקים על מצחם נשיקות לילה טוב, ופונים להמשך העלילה בחדר השינה שלכם.
זהו הסקס הטוב ביותר שחווית מאז יום ההולדת של בעלך לפני חמישה חודשים. את תוהה כיצד ייראה יום נישואיכם בעוד חודש, אבל מחליטה להבריש את המחשבה הצידה ולהתעסק בבעלך המספק השרוע לצידך. לגביך הערב עוד לא הסתיים ולאחר משחקי התגרות קצרים אתם חוזרים לפעולה במלוא המרץ, מצחקקים כמו בני נוער שנעלו את עצמם בחדר כשההורים יצאו.
זה אחד מימי ההולדת שלא תשכחי לעולם, יום הולדת שמסכם בקצרה את חייך מא' ועד ת', ומראה לך עד כמה הם מושלמים. זהו יום הולדת ש-

- מכונית ספורט עם אגזוז כפול עוברת על פנייך במהירות, מטיחה בך זרם בוץ שאת יודעת שלא תוכלי להסיר. תצטרכי למצוא דרך להסביר לו למה את צריכה שוב בגדים חדשים. את לא יודעת במה זה יסתכם עכשיו - אי אפשר לחזות את מהלכיו לעולם. הרגע חזרת מעוד ערב של העבודה המבישה והעתיקה בעולם, ואת רוצה לבכות מרוב תסכול ועצבים לאחר שגילית שהבחור עזב אותך בחדר עם חצי ממה שסיכמתם בהתחלה. הממזר הזה השאיר אותך חבולה וכואבת, שרועה על המיטה באפיסת כוחות והסימנים האדומים על גבך הם העדות האילמת היחידה לפורענות שהתחוללה שם קודם.
את שוקלת להגיד שאת פורשת - פשוט כך, לומר שאת לא מוכנה לזה יותר. אבל את יודעת איך זה יסתיים. כמו תמיד הוא יגיד לך שאת היחידה שיכולה לעמוד בזה, ושכל השאר חלשות. הוא יטפח את האגו המזוכיסטי שלך בטענות שאת כל כך מוכשרת שאי אפשר לבזבז אותך על לקוחות רגילים, ושאת התאוות הנורמליות כל אחת יכולה לספק אבל את כוכב בוהק - את משהו מיוחד שלא רואים כל יום.
הוא כמובן לעולם לא יתקרב אליך. הוא אמנם זה שמארגן את לוח הזמנים שלך, אבל הוא לא יודע את קורות החיים של כל מי שנכנס איתך לחדר, ולכן הוא לעולם לא ייקח סיכון.
הו, בעולם אחר, בזמן אחר, מה יכול היה לצאת בין שניכם. בית, ילדים, גור חתולים ג'ינג'י בהיר עם פסים כהים יותר. את חיה באשליה ומוכנה לסבול בשבילו, כי זו המחשבה היחידה שעומדת בעינך - מה שיכול היה להיות ואיננו. כי את לא כוכב בוהק, את סופר נובה שזהרה למשך שניות ספורות בתחילת הקריירה ואילו עכשיו את נותנת לכל מנוול לקחת את מה שהוא רוצה מהשברים שהתפזרו במהירות האור לקצוות ישותך, ולהשאיר אותך עם לא כלום.
את עוצרת בבגדייך המטונפים באמצע הרחוב לשמע יללת חתול. הייתכן שזה הסימן המשנה את הכל? את מתכופפת ומסמנת בידך, אבל החתול שבצללים משגר לעברך יללה מאיימת, מרסיס בזעם ובורח תוך הפיכת פח אשפה ציבורי על פיו. הרעש מקפיץ אותך ואת נעמדת, דמעות בעיניך.
איך הכל יכול היה להיות שונה... איך?

התחשק לי להיות יצירתית.
וכן, אני יודעת שזה מרושע, אבל כשראיתי מה אני כותבת הבנתי שזה פשוט מושלם מדי בשביל להיות אמיתי.
life sucks, for some of us. make sure that doesn't happen to you
מחר נוירוביולוגיה - המבחן האחרון לסמסטר הזה. אחלו לי בהצלחה כי אני בטוח אצטרך את זה אם השאלות יהיו פתוחות ולא אמריקאיות...
שלכם,
hanyou

עדכון: 1.6.09 - רשמתי את הסיפור הזה לתחרות סיפורים, להלן קישור. מקווה שיילך לו טוב.
שלכם,
hanyou
נכתב על ידי hanyou , 31/8/2008 21:40   בקטגוריות יצירתיות לשמה, קטעים שלא שייכים לעולם הזה :)  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-1/6/2009 18:24
 



תהיות


אני לומדת עכשיו ("לומדת"...), למבחן בהתנהגות בעלי חיים - נראה לי אחד הקורסים הטובים היחידים בתואר הזה, אני נשבעת שהייתי צריכה להתעקש על פסיכולוגיה - ועלו לי בראש תהיות מתהיות שונות:
בבני האדם, הנקבה נולדת עם כל תאי הביצית בחייה (וגם מאבדת בכל חודש אחת, שלעולם לא תחזור). הזכר לעומת זאת, מייצר במשך כל חייו כמות זרע כה גדולה, כך שכל גבר במשך חייו מסוגל להפרות את כל הביציות של כל הנשים בכל העולם. סך הכל, כל מה שהנקבות צריכות זה גבר אחד בעולם - מה הפלא שיש יותר נקבות מזכרים?
וזה גם לא מפתיע למה גברים הם כל כך אופורטוניסטים, ונשים הן כל כך בררניות (בלי להתייחס ליוצאים מן הכלל). הרי הנקבה צריכה לחוס על כל ביצית וביצית - היא חייבת לבחור בטוב ביותר עבורה, כדי שהתכונות הטובות והמוצלחות ביותר יעברו לצאצאיה שלה ולא לצאצאים של השכנה המכוערת שלה. לעומת זאת הזכר - מה אכפת לו&nbsp; - הוא מסתובב לו, כולן רוצות אותו, הוא מפרה קצת פה, מפרה קצת שם, והכל הולך לו. הגנים שלו יעברו הלאה, מה אכפת לו מבררנות? בסופו של דבר, מי שמתרבה יותר יוצר צאצאים כשירים יותר (שלא כמו בנקבה). אם הוא מתרבה עם הרבה נקבות, מלא צאצאים יישאו את הגנים שלו, בעוד שנקבה שמזדווגת הרבה רק סוגרת את הדלתות לאחר שהסוסים כבר ברחו מן האורווה.
זה משהו שרואים בהרבה בעלי חיים, במיוחד בציפורים. אנשים ניסו להבין למה זה, ואחת הדיעות הייתה שהנקבה יודעת מה היא רוצה אפילו לפני שמה שהיא רוצה קיים. למשל, דגיגות יכולות לאהוב דגים עם זנב דמוי חרב למרות שבמין שלהן אין בכלל זנבות דמויי חרב לזכרים. אם מישהו במקרה יוולד עם זנב בצורה של חרב, הנקבות יעוטו עליו. אצל הדגיגות האלה - חרב גדולה פירושה זכר טוב יותר, והגודל דווקא כן קובע.
ועוד לא התחלנו לדבר על מתנות... מתנות בטבע יכולות להיות עניין קטלני. מתחילים מחגב שנותן לנקבה במתנה ערמה של חומר חלבוני עתיר אנרגיה, ממשיכים עם זבוב שנותן לזבובתו מתנת כלולות בדוגמת עש מסוג מסוים, וגומרים בגמלי שלמה, שאצלהן הנקבה מקבלת בצניעות מהזכר את ראשו כמתנת כלולות (הרי כולם יודעים שבעניינים האלה לא הראש הוא מה שחשוב, אז מה זה כבר משנה זכר בלי ראש כל עוד הוא יודע לזוז כמו שצריך?).
אז כן, אני קצת מחורפנת מההתכוננות למבחן הזה, ויש לי מזל שאני לקראת הסוף כי אני עוד צריכה להתכונן למבחן של היום שאחרי במיקרוביולוגיה (מי יודע על מה אני אכתוב לכם שם?!), ואני חושבת שאני צריכה קצת מנוחה...
אבל זהו זה, זה רק עוד שבוע וחצי של מרתון לסיום, ואחרי זה סמסטר ב', שהלוואי ויהיה קל יותר...
שלכם,
hanyou
נכתב על ידי hanyou , 30/4/2008 18:48   בקטגוריות קטעים שלא שייכים לעולם הזה :), יום לא רע  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך לעשות לאדם טראומה עם אפרסק


הכל התחיל כשישבתי בכתה ח' או ט' ככה, בחדר מחשב, ודיברתי עם ניר. באותו זמן היינו מדברים הרבה שיחות חסרות טעם, מתוכן הוצאנו את מיטב ההברקות כגון: "עני אביון" (שנשמע כמו "אני אביון"), ציירים מציירים חרא, ו"מסקנה סופית - לא לחתוך פטרוזיליה רטובה, אם היא לא רחוצה".

מזלו של ניר לא שפר עליו באותו יום, ואני הייתי במצב רוח זדוני בהחלט. מזלו עוד פחות שפר עליו, מכיון שהוא באותו זמן - בפעם האחרונה בחייו עד כה - אכל אפרסק. אחרי השיחה איתי, היחס שלו לאפרסקים השתנה לחלוטין, ואפשר לומר שהכל קרה בגלל כמה שאלות שדווקא כן משתמעות לשתי פנים.

ומכיוון שראיתי שהייתה לזה השפעה ארוכת טווח שכזו, החלטתי לתת לכולכם את האופציה לשנות לאנשים את החיים, ובדרך לגרום להם לטראומה בלתי הפיכה ולרתיעה העלולה להעיד על אי שפיות.

 

החלק הזה של הפוסט כתוב ברובו בלשון זכר, אך מיועד לשני המינים (אני דיי בטוחה שזה יעבוד יופי).

ובכן, כל מה שאתם צריכים הוא כדלקמן:

1 טלפון נייר או 1 טלפון ביתי.

1 אדם האוכל משהו באותו רגע.

1 (השעה בלילה בה תדברו).

 

עכשיו, כל שעליכם לעשות, הוא כך:

בקול מתקתק, חושני משהו, המזכיר את הקריינית ההיא ברדיו שמדברת כמו בשיחות הלוהטות של ברטה (נו, ההיא שאתם כל לילה מתקשרים אליה, אל תכחישו), שאלו את השאלות הבאות:

1. מה אתה אוכל עכשיו? (במקרה שלי דובר באפרסק, לכן אדבר על אפרסק מכאן והלאה).

2. אתה... אוהב לאכול אפרסק?

3. ספר לי, כשאתה אוכל אפרסק, אתה נהנה ממנו עד הגרעין, או שאתה עוצר לפני כדי להשאיר טעם של עוד?

4. אתה נוגס באפרסק שלך ביסים קטנים וביישניים, או... ביסים חזקים ואסרטיביים?

5. אתה אוהב אפרסק חלק וקשה או פרוותי ורך?

6. אתה אוהב את האפרסק שלך צהבהב עדין, או אדום לוהט?

7. כשאתה אוכל אפרסק, אתה חושב על דברים שעושים לך שמח?

8. אתה חולם על האפרסק שאתה אוכל בלילה?

9. במה אתה צופה בטלוויזיה בזמן שאתה אוכל את האפרסק שלך?

10. אם היית יכול, היית מעדיף שישאירו אותך לבד בחדר עם אפרסקים?

11. אתה אוהב לתת באפרסק ביסים מהירים, או לאכול אותו לאט לאט, להנות מהרגע?

12. אתה מתחיל לאכול את האפרסק של מלמטה או מלמעלה?

13. אתה משאיר את המקל העומד הקטן על האפרסק שלך, או שאתה מוריד אותו ומשאיר את השקע?

14. אתה אוהב לאכול את האפרסק שלך מיד אחרי ששטפת אותו, כשהוא עוד רטוב, או שאתה מחכה עד שהוא יתייבש קצת?

15. אתה אוהב לאכול את האפרסק שלך ליד אנשים, או שזה משהו שאתה עושה רק לבד?

16. כשאתה עם אנשים, האם אתה מרבה להביט באפרסק שלך, או שאתה שומר אותו לאחר כך?

17. תהיה מוכן לחלוק את האפרסק שלך עם אנשים אחרים?

18. עד כמה מישהו צריך להיות קרוב אליך כדי לראות את האפרסק שלך?

19. אם מישהו רואה אותך אוכל אפרסק, האם אתה נעשה נבוך?

20. האם אתה מסמיק כשמדברים על אפרסקים בנוכחותך?

21. אם מישהו יספר על אפרסק שאכל, האם תספר גם אתה?

22. מישהו אי פעם עזר לך לאכול אפרסק?

23. האם אי פעם קרה שלא הצלחת לגמור את האפרסק שלך לבדך?

24. אם מישהו יציע לך לאכול איתך אפרסק, איך תגיב?

25. האם אתה מוכן לאכול שני אפרסקים ביחד?

26. אתה אוהב לקטוף בעצמך את האפרסק, או להניח לאחרים לקטוף אותו בשבילך?

27. האם ההורים שלך אי פעם תפסו אותך אוכל אפרסק?

28. כשמישהו אומר לך אפרסק, אתה מתרגש?

29. כשהיית קטן, היו מאכילים אותך באפרסקים?

30. אתה אוהב לעסות ולמעוך את האפרסק שלך לפני שאתה אוכל, או לאכול אותו שלם?

 

זהו רק מקבץ קטן של עינוי חושני שאתם יכולים להחיל על הקורבן. הוא יהנה אם הוא חבר/ה שלכם ואם תבטיחו לו/לה גמול מספיק לעינוי (וגם לעובדה שיותר לא י/תאכל אפרסקים בחיים), אחרי השיחה. אם הוא לא חבר/ה שלכם, הוא/היא פשוט י/תיגעל מאפרסקים, או - כמו שקרה לניר - י/תחליט שזהו פרי השטן ולא י/תתקרב לזה יותר.

כמובן שתוכלו להציב במקום אפרסק כל פרי אחר או אפילו כל מאכל אחר. כמו כן, בוודאי שיש גם עוד שאלות רבות שאפשר לשאול באותו טון דיבור חושני, מעט מהוסס, מעט נועז.

הרעיון המרכזי הוא לדעת איך לעשות זאת נכון. זה לא דורש הרבה אימון עם זאת.

 

זה הכל. זה מה שאני עושה אחרי תקופת מבחנים ארוכה ומפרכת, כשאני לא ממש יודעת מה יהיה עכשיו (תחילת סמסטר שני וכל זה...). אני רק יודעת שיהיה בסדר איכשהו, ושעכשיו שבוע ראשון אז יאי! אין שיעורים בינתיים :).

שיהיה לכולכם שבוע טוב, תחרמנו אנשים עם אפרסקים, תעשו חיים (אני מקווה שלא עם אפרסקים), ויהיה לכם כיף!

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 27/2/2007 10:07   בקטגוריות קטעים שלא שייכים לעולם הזה :)  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-28/2/2007 11:20
 




דפים:  
Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)