לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2018    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

nothing else matters


וזה כל מה שיש לי לומר.

דברו איתי אחרי שהשבוע הזה ייגמר, אולי אז אני אהיה יותר שפויה.

נמאס לי מהכל ואני יודעת שאני מתנהגת כמו ילדה קטנה כשאני כותבת את זה אבל לעזאזל, ככה אני מרגישה.

נמאס לי כבר מעצמי בעיקר. אני צריכה להתבגר.

שמעת?

תתבגרי כבר!

נכתב על ידי hanyou , 20/11/2012 23:40   בקטגוריות יום איכסה, לא טוב  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-21/11/2012 00:07
 



אני שונאת את ההתנהגות שלי


למה אני לא יכולה לאלף את הרגשות שלי להיות מה שאני רוצה שיהיו? למה אני לא יכולה לשלוט במחשבות שלי שיהיו איפה שאני רוצה שיהיו? אני שונאת את מי שהפכתי להיות. ולפני שיקפצו כולם ויגידו שאני משהו טוב ואני לא רואה את זה - אני רואה ובא לי לבכות. אני לא הבחורה הנחמדה לבריות שהייתי, אני פסיכית מדוכאת שנהנית לגרום סבל לאחרים ובראש ובראשונה לעצמה.


תמיד הייתי כזו רק שלפעמים הייתה לי היכולת להסתיר את זה.


זה קרה בשנתיים שבהן לא אכלתי כלום, זה קרה לפני כן, אחרי כן, וזה קורה שוב עכשיו. רק שבכל פעם אני מצליחה לגרום לעצמי סבל בדרכים יצירתיות אחרות. מעניין מתי אני אחליט לסיים עם זה אחת ולתמיד ולפטור את העולם מנוכחותי המייגעת, המייאשת והמעייפת.


אני אלופה בלהרחיק מעצמי אנשים. בעיקר את אלו שאני רוצה שיישארו.


פשוט אלופה. אין עלי.


Go Lee.


 


קניתי לפטופ והוא לא עובד. יש לו בעיה עם כרטיס המסך, או עם הדרייבר. אני לא באמת יודעת ולא באמת אכפת לי. סתם מעצבן אותי ששילמתי כסף טוב על משהו שלא עובד. והפעם אפילו לא עשיתי שום דבר כדי לדפוק את זה. אבל זו היכולת המדהימה שלי לבחור בדבר הלא נכון שוב...

נכתב על ידי hanyou , 27/10/2012 01:20   בקטגוריות יום איכסה, לא טוב  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-28/10/2012 22:53
 



יום רביעי


יש נושא חם חדש לגבי הברירה הקולינרית שלנו לאחר צחצוח השיניים.

אני לוקחת איתי חטיף בריאות מסוג פיטנס או nature valley או משהו אחר. זה בימי חול. בשישי ושבת אני פשוט אוכלת קערה של 30 גר' (כן, אני מודדת!), של קורנפלקס רגיל ללא תוספת סוכר או דברים אחרים. מנסיון שלי - זה הכי טעים בסופו של דבר.

ככה אני גם מקבלת במהלך השבוע משהו מתוק שישר מקפיץ אותי למעלה (אני צריכה את זה כי אני הולכת לישון דיי מאוחר וקמה דיי מוקדם), זה גם פחות לא בריא (אני יודעת שזה משפט שבנוי נורא, אבל אני יודעת שזה בוודאות לא בריא, אם כי פחות לא בריא מחטיפים אחרים כמו שוגי ועוגי של הילדים), זה ממלא וזה לא משמין מדי.

בימי שישי ושבת אני אוכלת משהו שיש בו קצת פחות סוכרים וקצת יותר פחמימות מורכבות. בימי שישי אני יוצאת על הבוקר לשיעור רכיבה על סוסים ולכן אם אני אוכלת את הקורנפלקס חצי שעה לפני, יש לי מספיק אנרגייה כדי לעבוד ועם זאת אני לא מלאה מדי כך שלא כואב לי בצד.

לסיכום, אני מאמינה שאני דיי מסודרת בעניין ארוחת הבוקר.

גם ארוחת הצהריים שלי דיי מאוזנת כי אני אוכלת בבסיס עם קייטרינג אז זה לא נורא כמו בבסיסים שהחייל עצמו מבשל. יש פחות שומן ואני משתדלת לאכול יותר פשטידות מאשר שניצל תירס, ובכל ארוחה אני לוקחת גם איזה פרי.

הבעיה שלי זה ארוחת הערב. מאז שעזבתי את הבית, אח שלי חי על מנות חמות בערך, מה שגורם לכך שאמא שלי פחות ופחות מבשלת. עכשיו למשל, הוא בטיול שנתי ופשוט אין אוכל מוכן בבית. בכמה ימים האחרונים אכלתי שטויות בערב (חוץ מאתמול - על זה בהמשך), אבל היום כבר נשבר לי ובישלתי לעצמי אוכל מזין...

 

היום קבלו אצלנו מישהו שזה ממש לא הגיע לו. מישהי שהוא דיבר איתה בטלפון על זה שביה"ח ביטל בדיקה שלה ששלחנו לו (יחד עם עוד המון בדיקות של אנשים), החליטה שזה לא מתאים לה, וקבלה אותו רק כי הוא זה שנפל עליה בטלפון. זה כל כך לא מגיע לו - הוא אחד העובדים היותר מסורים והיותר חרוצים וקפדנים שיש אצלנו במעבדה. הוא הקצין הכי אחראי לדעתי בכל המעבדה הזו ותמיד עושה דברים כמו שצריך. הסיבה היחידה שהוא סיפר לה על הביטול במקום שהיא תחכה לראות את זה במערכת הממוחשבת הייתה כדי שהיא לא תתיבש ותוכל כבר ללכת ולהוציא הפנייה חדשה. והסתומה קבלה אותו.

המפקדת שלנו כמובן עמדה מאחוריו וגיבתה אותו בעניין, אבל המפקדת של מכלול המעבדה החליטה שהקבילה לגיטימית ושהוא היה צריך לומר לה שאין תוצאה עדיין ושהם עוד מחכים והוא לא יודע מתי תהיה תשובה, כלומר - לומר לה מה שהיא רוצה לשמוע... זה כל כך חבל, ממה שלמדתי במערכת החינוך, האחראי תמיד צריך לגבות את הפקודים שלו, כי אחרת כל האמון במערכת אובד, ואין דבר יותר בעייתי מזה במערכת כזו.

אני מקווה שהוא ייצא מזה איכשהו, כל הקצינים עמדו מול המפקדת ואמרו שהוא לא עשה שום דבר רע ורק דיבר איתה בכנות.

הלקח הנלמד - אני בחיים לא נותנת את הפרטים שלי בטלפון.

 

אתמול הייתה החתונה של אחת מהחיילות במחלקה שלנו שהשתחררה. היא הייתה כל כך יפה! אופרה היטב ולבשה שמלה פשוטה ומקסימה. אני הייתי מסתפקת בזה בלי הצורך בכל גם האירועים, אבל באמת שהיו דיי הרבה אורחים. נו טוב, משפחה תימנית, אני יודעת איך זה מנסיון אישי... אני שמחה שעם רובם אנחנו לא בקשר כזה קרוב - לא כי אני לא אוהבת אותם - כי אני לא רוצה חתונה גדולה.

בשלב האוכל ביקשתי מנה צמחונית. אחרי חצי שעה אמרו לי שזה עדיין בשלבי הכנה. אז אכלתי קצת לחם ושתיתי קולה. אחרי שעה אמרו לי שיש עומס ושאין מנה צמחונית מיוחדת בשבילי. החלופה - דג.


ממתי דג זה צמחוני?! הורג אותי אנשים כאלה!

 

נמאס לי שאני צריכה להסביר איזו מין צמחונית אני. צמחוני זה אחד שלא אוכל חיות. נקודה. לא עוף, לא בקר, לא צאן, לא דגים, לא חייזרים, לא כלום חי. וכל המתיימרים להיות צמחונים - אלה שלא אוכלים עוף ובשר אבל כן אוכלים דגים - אתם מביישים את המגזר. אתם הורסים לכולנו ובגלל זה לצמחונים האמיתיים אין מה לאכול! תתביישו לכם, לכו תעמדו בצד ותחליטו באיזה צד של הגדר אתם - צמחונים עד הסוף, או אוכלי כל.

אני לא מגדירה את עצמי טבעונית כי אני כן אוכלת ביצים וחלב ומוצריו, אז תעשו את הג'סטה ותודו שאתם לא צמחונים ודי!

וכל אלו שעוסקים בתעשיית המלצרות/מזון/מסעדנות:

דגים זה לא צמחוני, תפסיקו להציע לנו את זה! זה מגעיל ומעוות להוציא דגים מממלכת החי רק כי הם... טוב... דגים. הם חיים כמו כל חיה אחרת.

צמחוני זה ירקות, ביצים וחלב ומוצריו. לא חיות. קאפיש?!

 

מחר אני סוגרת מעבדה. ביקשתי לא בימי חמישי אבל החיילת החדשה לא ידעה. לא נורא. לחודש הבא היא תדע...

ברר...

נהיה לי קר.

לילה טוב,

לי

נכתב על ידי hanyou , 2/11/2011 22:08   בקטגוריות יום איכסה, לא הייתי מאמינה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אקדח הסיכות חוזר


הסרנים מצאו את אקדח הסיכות. והתחילו לירות בו שוב על אנשים.


המפקדת שלי לקחה אותו והחביאה להם אותו כדי שהם יפסיקו להוות סיכון לאנושות.


חתול קטן נכנס היום למעבדה והתחיל להשתולל מרוב פחד - קפץ על חלונות, תמונות, מבחנות דם... היה כיף. בסוף הוצאתי אותו וזה עלה לי בכמה טיפות דם. לא נורא.


מחר יש חתונה ואני לא יודעת איפה אני הולכת לישון, נקווה שאיפה שזה לא יהיה, יהיה לי הרבה זמן לישון.


לילה טוב!


לי

נכתב על ידי hanyou , 31/10/2011 22:16   בקטגוריות יום איכסה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-2/11/2011 22:05
 




דפים:  
Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)