לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2018    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תחרות


כן, לא הייתי פה הרבה זמן. כן, פתחתי פייסבוק. כן, יש מצב שזו הסיבה. אבל לא, לא נראה לי. אני עסוקה עד מעל לראשי ומקווה שלפחות המעט שעוד עוקבים יראו את זה. ואולי עדיף שלא, כי זה נובר בנבכי נפשי וכמה שהיה קשה לכתוב את זה הרגשתי שזה היה צריך להיכתב כי להפוך לממשי. התחרות הזו היא אחלה של טריגר לעשות את זה:


אורח


היית רק אורח בחיים שלי. לא הייתי בטוחה שזה מה שאתה רוצה – לעזאזל, לא הייתי בטוחה שזה מה שאני רוצה. אבל לאטנו הזדחלנו אחד לחייו של השני והקצב הלך והואץ ככל שהזמן עבר. אחרי כשלושה חודשים של גישושים מצאנו את עצמנו ביחד. זה היה טוב בהתחלה, הרגשנו שהעולם בידינו. לא היה דבר שלא יכולנו לעשות ביחד. אומרים שלאוהבים יש שבעה חודשים להיות מאוהבים לפני שההתרגשות פוחתת, לפני שאהבה העמידה נכנסת למסגרת. לנו היו שלוש שנים. וזה היה נחמד. ואז הגיעו המהלומות.

אני התחלתי את הצבא, בגיל המאוחר של 21 אחרי שסיימתי תואר ראשון, בערים שכוחות אל שלהגיע אליהן לקח שעות. אתה רק התחלת לעבוד ולא היה לך ברור עדיין מה אתה רוצה לעשות בחייך. אולי זה היה טוב, כי היה לנו יותר זמן להתגעגע ופחות זמן להשתעמם אבל בדיעבד אולי עדיף היה שנבין את זה מוקדם יותר.

תמיד קיוויתי שלמרות המילים שלך: "אני לא רוצה לגור ביחד, או להתחתן; אני לא יודע מה יהיה איתי בעתיד ולא רוצה לחשוב על זה", אולי בכל זאת אני אהיה זו שתרצה בשבילה להשתנות, לעשות דברים שלא רצית בעבר. שלוש שנים חייתי בהרגשה של 'טוב, אנחנו עוד לא בוגרים מספיק, זה לא הזמן לתכנן'. בשנה הרביעית הבנתי שמשהו פגום. לא הייתה בזה באמת אהבה. אפילו הגוף שלי התחיל לדחות אותך ולדמם כשפלשת אליו, לא מוזמן אבל נסבל בסוג של קבלת הדין. הייתי בטוחה שככה זה יהיה במשך כל ימי חיי – הכאב. אז הפסקנו לשכב. והכל נעשה קצת פחות נורא אבל גם הרבה יותר רע.

התחלת ללמוד. עזרתי לך לבחור מקצוע וכיוון בחיים. עשיתי כמיטב יכולתי לגרום לכך שיהיה לך טוב אבל אתה כבר התחלת להשתנות. שיניתי מקצוע, התחלתי לעבוד במקום יותר מרכזי ומצב הרוח שלי היה בשמיים. אבל אתה בשלך – חמש שנים ולא רצית שנגור ביחד. לאן רצית שזה ילך משם?! האישיות שלך החלה להשתנות בעקבות הלימודים והאנשים החדשים שפגשת. הפכת ליותר אגוצנטרי ממה שהיית כבר, לא רצית שאבוא לבקר ובעיקר הוצאת את כל העצבים והתסכול שהיו אגורים בך עלי.

אחרי ריב נוסף שבו הרחקת לכת עד כדי לשלוח אותי להזדיין, אמרתי לעצמי שאת זה אני כבר לא מוכנה לסבול. אבל עדיין אהבתי אותך. רציתי שנתקן הכול ובעיקר לא יכולתי להאמין שחמש שנים מחיי בזבזתי על השהייה במחיצתך מבלי שיהיה לכך עתיד. חשתי זקנה ומנוצלת ושאם זה לא יעבוד אז שום דבר לא יעבוד. אבל אתה באת לדבר ורק מחשבה אחת בראשך – הפוכה משלי. אתה רצית לסיים הכול, לא לתקן אלא לשבור את הכלים.

"הלוואי שתשנאי אותי."

"לך יהיה הרבה יותר קל להתגבר מאשר לי."

"את מושלמת ואני סתם זבל."

"אני מוציא עלייך רעל ומאכזב אותך ולא יכול לראות את זה קורה יותר."

"זו לא את שצריכה לבקש עוד הזדמנות, זה אני, אבל אני לא רוצה כבר, לא יכול."

הייתי בטוחה שאפשר עוד לסדר את הכול במקום אבל אי אפשר היה, ולו רק כי אתה לא רצית יותר.

הזמן עבר ולמרות שאני לא יודעת למה, התעקשתי לשמור על קשר. זה פגע בי אבל גם חישל אותי. כמו שאמרת, באמת התגברתי מהר יותר. בסופו של דבר הבנתי שאני לא מושלמת ואתה לא זבל, אבל שנינו רחוקים באישיותנו אחד מהשני כשם שההגדרות הללו רחוקות אחת מן השנייה. באמת עדיף היה שאכיר בערך עצמי ולא אקבל את הארס שלך, וההזדמנות אכן הייתה אמורה להיות שלך ומזל שלא נתתי עוד אחת – ושאתה לא ביקשת.

רק דבר אחד לא קרה – לא שנאתי אותך. חשבתי שאני שונאת לתקופה אבל הבנתי שזה הייאוש והצער, ולא שנאה. למרות התנהגותך המחפירה כלפיי, היכולת שלך להטיח בי דברים כואבים כמו מוט ברזל מלובן. למרות מילותיך החומציות בכל פעם שדיברנו ואדישותך לכאבי. למרות כל אלו לעולם לא אוכל לשנוא אותך. כי אני לא שונאת אדם, ואתה עדיין עונה להגדרה של אדם, גם אם אדם אידיוט.

בסוף הבנתי שהקשר אתך צורב אותי. הוא מכאיב לי בדרך שאני לא נזקקת לה עוד כדי להתחשל. גם יער שרוף צריך שהאש תפסיק לשרוף ולבעור בו כדי להתחדש וללבלב. מצאתי את השלם שלי בעצמי ולא הייתי זקוקה לך כדי להיות שווה משהו וניתקתי מגע. מחקתי אותך מכל תחומי חיי. זה כמו לעזוב את הקרקע ולהתחיל לעוף. לקפוץ מהגג ולקוות לדאות. ואז גיליתי שיש לי כנפיים משלי ונוכחותך הייתה כמו משקולת שמנעה ממני לנסוק.

לא אשנא אותך, כי אני לא יכולה. אני אולי אכעס ואולי אתאכזב ובוודאי ארחם על מי שהפכת להיות, אבל לא אשנא. היית רק אורח בחיי, והם יהיו ארוכים מספיק – אני מקווה – כדי שאוכל לשכוח אותך.

שלכם,

לי

נכתב על ידי hanyou , 21/3/2013 19:48   בקטגוריות יותר טוב, יצירתיות לשמה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המרדף


איך התגעגעתי לזה. המרדף הזה זה אחד הדברים הכיפיים ביותר שאני מכירה. תמיד נהניתי מזה. ולראייה

אפילו לא משנה לי מה תהיה התוצאה. ההרגשה הזו של להתרגש ממשהו שוב שווה את הכל. כל כך הרבה זמן לא התרגשתי! אני בהיי מטורף. וסוף סוף טוב לי, אפילו לפני שהשגתי דבר. וזה כיף כל כך!

נכתב על ידי hanyou , 26/11/2012 23:37   בקטגוריות יום מושלם, יותר טוב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זהו...


הקורס נגמר, הטקס היה מרגש וארזתי את עצמי היום בחזרה לבסיס שלי במרפ"א 8282. אני מאוד עייפה ולכן מיד אחרי שעשיתי טיולים נכנס הודעתי קבל עם ומעבדה שאני יוצאת לחופש מחר! יש לי עשרה ימים שצריכים להיות מנוצלים בשבועיים-שלושה הקרובים כי אחרי זה אני מייד יוצאת לעוד קורס עד השנה הבאה!

החיים שלי על סרט נע, והוא נע מהר מאוד בזמן האחרון. דברים קורים במכות חזקות וחדות. בום! אני לבד. בום! אני בקורס. בום! סיימתי. בום! עוד קורס. בום! בום! בום!

הייתי רוצה שיהיה לי מישהו לחלוק איתו את כל הטוב הזה חוץ מהחברים הטובים שלי. מישהו מעבר.

כמה התגעגעתי לאנשים במעבדה. למרות שראיתי אותם לא מעט תוך כדי הקורס, עדיין לא הרגשתי חלק והיום כשחזרתי כבר כן הרגשתי. היה לי כיף להרגיש שהתגעגעו אלי... גורם לי להרגיש חשובה.

צילמו אותי מלא תמונות. התפלאתי לראות שאני נראית בהן לא רע בכלל... אני צריכה אבל להאריך את השיער שלי. הפילאטיס משתלם אט אט. אני נראית טוב!

התגעגעתי לכל החברים במעבדה ובבסיס בכלל. כולם עשו פרצופים שמחים לראות אותי והיה לי מאוד כיף. גם אכלנו עוגיות שוקולד צ'יפס. ביום שני נעשה פריסה לאחד הקצינים ליום ההולדת (שהיה כבר לפני שבועיים, אופסי...), עם עוגה מיוחדת במינה!

יהיה טעים ומהנה. אני ממש מחכה כבר לשבועות הקרובים!

נכתב על ידי hanyou , 7/11/2012 20:11   בקטגוריות יום סבבה!, יותר טוב  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fitflops ב-22/5/2015 10:21
 



ולשאוף... ולנשוף...


רבותי, עברנו את השבוע הזה.


ואני עדיין חיה. אכן הישג מרשים.


אין יותר תל השומר, אין יותר ישיבה בחוסר מעש מעבר לסריגה מזדמנת. מהיום - אקשן!


השבוע התחלנו שאיבת דם. למי שמצטרף עכשיו, אני מפקדת קורס עובדות מעבדה בצה"ל, מכשירה את הדור הבא של עובדות מעבדה מוכשרות שיוציאו לחיילינו המובחרים דם מהוורידים הסרבנים שלהם. היום התחלנו וזה היה מאוד מבדר לראות איך הבנות היקרות שלי מתחילות הססניות ומלאות פחדים, עם ידיים רועדות ובכי בעיניים, לשפיציות מעולם אחר שמחזיקות מחט כמו מברשת שיניים ועושות מה שצריך לעשות במיומנות. וזה רק אחרי שמונה דקירות שכל אחת ביצעה. מדהימות! אני רק מנסה לחשוב מה יהיה מחר, מקווה שנתקתק עניינים עם כל החיילים שסידרנו שיבואו להידקר על ידיהן.


בסופו של דבר כל אחת צריכה מאה דקירות (לאו דווקא מוצלחות, אבל מגע של מחט בוריד), ואני מאמינה שהמדהימות שלי יצליחו!


מאחר וזה שבוע דיי עמוס, אני מרגישה שלא יהיה לי הרבה זמן לשבת ולתהות על קנקני או על קנקנם של אחרים אלא אני יותר אדאג לענייני הקורס וזה מעולה מבחינתי.


נתתי לבנות להתאמן עלי. דקרו אותי שמונה פעמים, חמש ביד שמאל ושלוש ביד ימין. הבנות התפלאו שאני עוד מצליחה לעמוד :).


האמת שבשלב מסוים הרגשתי קצת מעורפלת אבל סה"כ הייתי בסדר. אני אוהבת לתת דוגמה אישית, זה גורם להן להעריך יותר את התפקיד וגם להיות מוכנות להתאמץ בעצמן.


מחר יהיה לי מעניין על הידיים :).


דיברתי עם החברה לגבי הלפטופ, מקווה שמחר כבר אצור קשר עם IBM ואבקש שיגיעו לקחת אותו לתיקון (האחריות אומרת שהם מתחייבים לבוא לקחת, ואחר כך גם לבוא להחזיר, שזה מעולה!)


השבוע הזה הולך להיות טוב, אני מרגישה את זה.


יהיה טוב!


כה אמרתי.


יאי!

נכתב על ידי hanyou , 28/10/2012 22:53   בקטגוריות יותר טוב  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-29/10/2012 00:21
 




דפים:  
Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)