לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2018    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יום רביעי


יש נושא חם חדש לגבי הברירה הקולינרית שלנו לאחר צחצוח השיניים.

אני לוקחת איתי חטיף בריאות מסוג פיטנס או nature valley או משהו אחר. זה בימי חול. בשישי ושבת אני פשוט אוכלת קערה של 30 גר' (כן, אני מודדת!), של קורנפלקס רגיל ללא תוספת סוכר או דברים אחרים. מנסיון שלי - זה הכי טעים בסופו של דבר.

ככה אני גם מקבלת במהלך השבוע משהו מתוק שישר מקפיץ אותי למעלה (אני צריכה את זה כי אני הולכת לישון דיי מאוחר וקמה דיי מוקדם), זה גם פחות לא בריא (אני יודעת שזה משפט שבנוי נורא, אבל אני יודעת שזה בוודאות לא בריא, אם כי פחות לא בריא מחטיפים אחרים כמו שוגי ועוגי של הילדים), זה ממלא וזה לא משמין מדי.

בימי שישי ושבת אני אוכלת משהו שיש בו קצת פחות סוכרים וקצת יותר פחמימות מורכבות. בימי שישי אני יוצאת על הבוקר לשיעור רכיבה על סוסים ולכן אם אני אוכלת את הקורנפלקס חצי שעה לפני, יש לי מספיק אנרגייה כדי לעבוד ועם זאת אני לא מלאה מדי כך שלא כואב לי בצד.

לסיכום, אני מאמינה שאני דיי מסודרת בעניין ארוחת הבוקר.

גם ארוחת הצהריים שלי דיי מאוזנת כי אני אוכלת בבסיס עם קייטרינג אז זה לא נורא כמו בבסיסים שהחייל עצמו מבשל. יש פחות שומן ואני משתדלת לאכול יותר פשטידות מאשר שניצל תירס, ובכל ארוחה אני לוקחת גם איזה פרי.

הבעיה שלי זה ארוחת הערב. מאז שעזבתי את הבית, אח שלי חי על מנות חמות בערך, מה שגורם לכך שאמא שלי פחות ופחות מבשלת. עכשיו למשל, הוא בטיול שנתי ופשוט אין אוכל מוכן בבית. בכמה ימים האחרונים אכלתי שטויות בערב (חוץ מאתמול - על זה בהמשך), אבל היום כבר נשבר לי ובישלתי לעצמי אוכל מזין...

 

היום קבלו אצלנו מישהו שזה ממש לא הגיע לו. מישהי שהוא דיבר איתה בטלפון על זה שביה"ח ביטל בדיקה שלה ששלחנו לו (יחד עם עוד המון בדיקות של אנשים), החליטה שזה לא מתאים לה, וקבלה אותו רק כי הוא זה שנפל עליה בטלפון. זה כל כך לא מגיע לו - הוא אחד העובדים היותר מסורים והיותר חרוצים וקפדנים שיש אצלנו במעבדה. הוא הקצין הכי אחראי לדעתי בכל המעבדה הזו ותמיד עושה דברים כמו שצריך. הסיבה היחידה שהוא סיפר לה על הביטול במקום שהיא תחכה לראות את זה במערכת הממוחשבת הייתה כדי שהיא לא תתיבש ותוכל כבר ללכת ולהוציא הפנייה חדשה. והסתומה קבלה אותו.

המפקדת שלנו כמובן עמדה מאחוריו וגיבתה אותו בעניין, אבל המפקדת של מכלול המעבדה החליטה שהקבילה לגיטימית ושהוא היה צריך לומר לה שאין תוצאה עדיין ושהם עוד מחכים והוא לא יודע מתי תהיה תשובה, כלומר - לומר לה מה שהיא רוצה לשמוע... זה כל כך חבל, ממה שלמדתי במערכת החינוך, האחראי תמיד צריך לגבות את הפקודים שלו, כי אחרת כל האמון במערכת אובד, ואין דבר יותר בעייתי מזה במערכת כזו.

אני מקווה שהוא ייצא מזה איכשהו, כל הקצינים עמדו מול המפקדת ואמרו שהוא לא עשה שום דבר רע ורק דיבר איתה בכנות.

הלקח הנלמד - אני בחיים לא נותנת את הפרטים שלי בטלפון.

 

אתמול הייתה החתונה של אחת מהחיילות במחלקה שלנו שהשתחררה. היא הייתה כל כך יפה! אופרה היטב ולבשה שמלה פשוטה ומקסימה. אני הייתי מסתפקת בזה בלי הצורך בכל גם האירועים, אבל באמת שהיו דיי הרבה אורחים. נו טוב, משפחה תימנית, אני יודעת איך זה מנסיון אישי... אני שמחה שעם רובם אנחנו לא בקשר כזה קרוב - לא כי אני לא אוהבת אותם - כי אני לא רוצה חתונה גדולה.

בשלב האוכל ביקשתי מנה צמחונית. אחרי חצי שעה אמרו לי שזה עדיין בשלבי הכנה. אז אכלתי קצת לחם ושתיתי קולה. אחרי שעה אמרו לי שיש עומס ושאין מנה צמחונית מיוחדת בשבילי. החלופה - דג.


ממתי דג זה צמחוני?! הורג אותי אנשים כאלה!

 

נמאס לי שאני צריכה להסביר איזו מין צמחונית אני. צמחוני זה אחד שלא אוכל חיות. נקודה. לא עוף, לא בקר, לא צאן, לא דגים, לא חייזרים, לא כלום חי. וכל המתיימרים להיות צמחונים - אלה שלא אוכלים עוף ובשר אבל כן אוכלים דגים - אתם מביישים את המגזר. אתם הורסים לכולנו ובגלל זה לצמחונים האמיתיים אין מה לאכול! תתביישו לכם, לכו תעמדו בצד ותחליטו באיזה צד של הגדר אתם - צמחונים עד הסוף, או אוכלי כל.

אני לא מגדירה את עצמי טבעונית כי אני כן אוכלת ביצים וחלב ומוצריו, אז תעשו את הג'סטה ותודו שאתם לא צמחונים ודי!

וכל אלו שעוסקים בתעשיית המלצרות/מזון/מסעדנות:

דגים זה לא צמחוני, תפסיקו להציע לנו את זה! זה מגעיל ומעוות להוציא דגים מממלכת החי רק כי הם... טוב... דגים. הם חיים כמו כל חיה אחרת.

צמחוני זה ירקות, ביצים וחלב ומוצריו. לא חיות. קאפיש?!

 

מחר אני סוגרת מעבדה. ביקשתי לא בימי חמישי אבל החיילת החדשה לא ידעה. לא נורא. לחודש הבא היא תדע...

ברר...

נהיה לי קר.

לילה טוב,

לי

נכתב על ידי hanyou , 2/11/2011 22:08   בקטגוריות יום איכסה, לא הייתי מאמינה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם הוא יכול...


ווקמן התחיל לעדכן שוב. לא האמנתי, קראתי אותו כשהייתי בת 16-17 בפעם האחרונה. זה גרם לי לתהות כמה זמן אני לא הייתי פה והגעתי למסקנה שיותר מדי.

יש הרבה פערים להשלים, ואני לא בטוחה שאני יכולה לעמוד בזה.

אבל עכשיו אלון מתחיל ללמוד והוא לא יהיה בסביבה במשך הרבה זמן במהלך השבוע. כנראה שנתראה רק חמשושים. אז אני צריכה משהו/מישהו לפרוק עליו את כל השטויות שקורות לי במהלך היום.

כעיקרון יש לי מקום חדש ברשת, אבל אני רוצה מקום לכתוב בו גם בשפת הקודש - לא כי קשה, פשוט כי בא לי.

הבלוג הזה גורם לי לחשוב על מאובנים. הוא סוג של מאובן חי, מנהרת הזמן אם תרצו לאישיות שכנראה כבר שכחתי אבל עדיין מלווה אותי. מי ייתן והפעם יהיה לי מספיק חוזק נפשי לעמוד באתגר ולהמשיך לעדכן.

לי

נכתב על ידי hanyou , 29/10/2011 15:35   בקטגוריות יום מושלם, לא הייתי מאמינה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-30/10/2011 22:24
 



איך אני תמיד נופלת באותו פח?!


למה אני לא יכולה ללמוד מהטעויות שלי?! למה?!

נחשו מה?

אתמול אחה"צ הסתכלתי ביומן שלי לראות מה יש לי השבוע. פתאום ראיתי שאמורה הייתה להיות אתמול בבוקר פגישה עם מישהו שאחראי על תכנית המצויינות לתלמידי ז'-ח' (שאותה אני אמורה להעביר). תהיתי איך זה שישבתי בחדר המורים במשך כל היום ולא קראו לי לשיחה הזו.

היום כשהמנהלת הייתה בחדר המורים ניגשתי אליה ושאלתי אותה בדבר אותה פגישה.

"כן, הייתה פגישה." היא ענתה לי.

"אז למה לא קראתם לי? הייתי ממש פה בחדר המורים."

"אה, אנחנו ישבנו על זה ושינינו כיוון למקום אחר. הרי את יודעת שהתכנית בכללי אמורה הייתה לכלול פיסיקה ומתמטיקה, אז עשינו התאמות של זה לכיוון הרובוטיקה."

"ומי ילמד את זה?" כבר שאלתי את זה בספק גדול שאני אקבל את התשובות שאני רוצה.

"המורה לביורפואה לקח את זה על עצמו."

"אה. והתכנית של מכללת תל חי ירדה מהפרק?" (זו התכנית שהתאימה לי עם תכני ביולוגיה שחשבנו לקחת).

"כן, אנחנו לא נקיים אותה השנה."

"אה."

ופה זה הסתיים.

 

אז בואו נעשה סך ביניים בין מה שהובטח לי בתחילת השנה לבין מה שיש לי עכשיו:

הובטח:

1. כיתות מצויינות ז'-ח' (רק תכנית העשרה, לא תכנית הלימודים).

2. כיתות י' ביולוגיה. (תגבורים).

3. כיתות רגילות ז'-ח' (תכנית הלימודים).

גם ככה לא תכנית מרנינה אבל מילא, רציתם שאני אוכיח את עצמי, קיבלתי.

 

קויים:

1. כיתות רגילות ז'-ח' (תכנית הלימודים).

2. כיתה ט' (תכנית הלימודים בביולוגיה).

 

אני יוצאת מדעתי מרוב עצבים. מזל שאיל מגיע מחר, יהיה לי הרבה על מה לדבר איתו. שוב אני מרגישה מנוצלת, שוב אני מרגישה מרומה, שוב אני מרגישה שאני לא רוצה להיות פה. אני שוקלת להתקשר לנורית תרזה ממשרד החינוך ולומר לה שאני לא רוצה להיות מורה ושאני רוצה לצאת מהמסלול, למרות שזה יהיה עקיפה לא נורמאלית של שרשרת פיקוד וסמכויות ובטוח לא יראו את זה בעין יפה.

אבל ראבק, אני כבר ממש ממש מעוצבנת על עתידים ועל גופים שלא רואים אף פעם את טובתי, אלא רק את טובתם האישית. מה עם ההתקדמות שלי?! מה איתה? אני לא שווה כלום בכל העסק? אז אם אני לא שווה כלום, תעיפו אותי וזהו! לא רוצה להיות במקום שלא צריך אותי בו. גם ככה לוקחים אותי לפצל כיתות (בכיתה ז' אילנה ואני נכנסות ביחד, בכיתה ח' אנחנו מפצלות את הכיתה, מה שאני מקווה להפסיק בקרוב, ובכיתה ט' יש עוד מורה שאני והיא מפצלות את הכיתה).

אז למה צריך אותי?! אם הייתי רוצה ללמד חצאי כיתות, הייתי פאקינג יכולה לעשות את זה גם בבית שמש, בחרתי בשלומי כי רציתי להיכנס לבגרויות (בי"ס צומח והכל), אבל אין בכלל מספיק תלמידים כדי לפתוח מגמה!

תגידו שאני לא סבלנית, תגידו שאני לא רואה את הנולד, אבל לעזאזל אני אכלתי מספיק זבל. אני לא אשאר גם אם יבטיחו לי משרה בבי"ס תיכון בלבד, לכיתות י'-י"א-י"ב מחוננים באמצע השרון. אם אני אהיה מורה, אני אהיה מורה באזרחות, בתנאים שלי עם הכיתות שאני ארצה ועם הילדים שאני אכניס למגמה שלי.

ראבק עוצבנתי, וזה לא כזה קל לעצבן אותי.

הלכתי הביתה.

שלכם,

לי

נכתב על ידי hanyou , 8/11/2010 15:22   בקטגוריות יום איכסה, לא הייתי מאמינה, מעוצבנת עד כלות הנשמה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-24/11/2010 21:24
 



בסוף השנה


לקראת סוף השנה, הכי טוב זה שילדים אומרים לך: "תודה." אפילו אם זה רק על הציון. אולי אני רק הייתי רוצה לשמוע שיש בזה יותר מאשר זה וזה למעשה לא. אבל עצם העובדה שתלמיד שלי אומר לי "תודה" ולא מקבל את זה כמובן מאליו שאני אתן לו ציון טוב במבחן, זה כבר אומר שיש קצת ריספקט.
ואני מרגישה שהתחברתי. זה נראה כאילו השנה רק התחילה, אבל כשאני מסתכלת לאחור אני רואה כמה הקשר שלנו השתנה - ואני יכולה לומר שבעיקר לטובה. לפחות ככה אני מרגישה עכשיו.
אני יכולה להיות פתוחה איתם יותר, לצחוק יותר, לדרוש שקט ושהם יקיימו (טוב, לפחות הרוב, אלה שהיו איתי מתחילת השנה רצוף בלי הוצאות חוזרות ונשנות שלא טופלו מבעוד מועד).
אולי זה לא אני, אולי זה החומר שנעשה קליל יותר (בכל זאת, עזבנו חלקיקים ועברנו לתאים חיים, ביולוגיה תמיד היה יותר מעניין מכימיה לטעמי, וייתכן שרואים את זה גם בדרך ההוראה שלי). אבל משהו באווירה בכיתה שונה ואני לא מקבלת את זה כמשהו טריוויאלי.
כי אחרי השנה המגעילה שהייתה לי בביה"ס הזה מצד הצוות והעזרה ש(לא)קיבלתי, הייתי מצפה שאני ארגיש כמו כישלון, בערך כמו שהרגשתי בתחילת השנה. אבל אני לא מרגישה ככה. אני מרגישה שלפחות עם הקבוצה הזו של כיתה ז' עשיתי איזה שינוי, והצלחתי להביא אותם למשהו שאולי הם היו מגיעים אליו גם לבד, אבל עצם זה שאני הבאתי אותם לזה והצלחתי להתחבר אליהם בתהליך אומר משהו.
וטעה היועץ הפדגוגי של "עתידים" כשאמר שאני יוצאת בחוויה שלא הצלחתי מביה"ס הזה. אני לא מרגישה שלא הצלחתי, אני מרגישה שהצלחתי ובגדול. כי למרות הקשיים המקצועיים מבחינת הצוות וההנהלה, הצלחתי לנהל כיתה, הצלחתי להביא את רוב התלמידים בה להישגים משמעותיים תוך שיפור מתמיד מתחילת השנה, והצלחתי להתחבר אליהם ברמה שהם מביטים בי, מחייכים ואומרים לי "תודה", על מה שאני עושה למענם, או "לא התכוונתי, את צודקת" כשהם עושים משהו באמת לא בסדר בשיעור.
אני יצאתי החזקה מהשנה הזו, כי עברה השנה הראשונה של ההוראה שלי ואני לא רוצה לפרוש. עברה השנה הראשונה ואני לא תולשת שיערות ואומרת שהילדים משגעים אותי. עברה שנה ראשונה בתפקיד ואני מרגישה שאני מתחילה באמת באמת לאהוב ילדים - גם את אלה שמפריעים, גם את אלה שלא משתדלים, פשוט כי הם הם.
בשנה הבאה אני אתחיל מחדש, עם צוות חדש ובי"ס חדש והכל חדש ויכול להיות שאני ארגיש אפילו יותר טוב עם עצמי כי הדברים אולי יילכו הרבה יותר טוב. כמובן שיכול להיות ששוב תהיה נפילה, יכול להיות שביה"ס ההוא הוא לא מה שאני מצפה, הרי ברור שזה מה שקרה לי בתחילת השנה הזו. אבל אני מנסה, משתדלת, עושה כמיטב יכולתי ואני מאמינה שאם אני אגיע למקום שבו אני צריכה להיות, אני אהיה טובה פי עשרות מונים ממה שאני עכשיו, ואני כרגע לא מחשיבה את עצמי לנוראית במיוחד.
עברה עלי תקופה בשנה הזו שגרמו לי לחשוב כאילו אני כישלון מוחץ, כאילו אני לא שווה כלום, לא יודעת לעשות כלום וגם אם כן, אף אחד לא מבחין בכך. ואני לא יודעת איך יצאתי מזה, אבל יצאתי. אני מרגישה שאני יכולה, אני יודעת שאני מסוגלת ויש לי הוכחות.
כשני שלישים מהכיתה שלי עברו בהצלחה מבחן מפמ"ר. שליש קיבל ציונים גבוהים מ-80. זה לא הרבה אבל זו התחלה, בהתחשב בתנאים.
אני מרגישה שאני יכולה והתלמידים שלי ככל הנראה יודעים את זה.
שאר הכיתות? מהן אני לומדת איך לתפקד ומה לעשות. ובעיקר מה לא לעשות.
תזכורת לעצמי - יותר דפי עבודה.
סוף שנה שמח לכל התיכוניסטים (למרות שראסמית הוא רק ב-20 לחודש. אתם תשתקו עם הבגרויות שלכם, כולנו שמענו עליכם, תהנו מהחופש שלכם ותעזבו אותנו בשקט ^^).
אני חזקה היום.
שלכם,
לי
נכתב על ידי hanyou , 25/5/2010 21:34   בקטגוריות יום סבבה!, יותר טוב, לא הייתי מאמינה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-1/6/2010 17:55
 




דפים:  
Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)