לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2018    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: !. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חששות?


אולי לא הייתי קוראת לזה חששות בדיוק, אבל למעשה מחר אני עומדת לתת שיעור חינוך בנושא רצח יצחק רבין וחופש הביטוי לחיילות של המכלול שלנו ואני לא יודעת למה לצפות. מצד אחד הן אמורות להיות בוגרות. אמורות. מצד שני, כל הקצינים כבר מזמן וויתרו והם פשוט מקריאים את המערך ומסיימים עם זה תוך חמש דקות. מצד שלישי, אני מורה - או לפחות הייתי מורה - ואני לא יכולה להרשות דבר כזה. חוץ מזה שאנחנו נהיה בחדר הנצחה ולא במעבדה כמו בדרך כלל כשקצינים מעבירים שיעור חינוך, אז אולי שינוי האווירה יוביל לשינוי בגישה?

מקווה שיילך בסדר.

חוץ מזה שבעוד שבועיים אני מתחילה להרצות בבה"ד 10 וזה קצת מפחיד אותי. ומה אם אני לא אזכור ללמד דברים חשובים? אולגה הס.מ. מחלקה שלנו אמרה לי שאני יכולה ללמד מה שבא לי בתכלס כי כשהבנות מגיעות אלינו הן גם ככה מתודרכות מחדש. אבל אני רוצה לעשות את זה כמו שצריך! אם הייתי באמת יכולה ללמד מה שאני רוצה, הייתי מלמדת אותן התנהגות בע"ח :). אבל אני לא יכולה. כי זה קורס לבורנטיות וזה באמת לא יעזור להן אם זה מה שאני אעשה שם...

 

ביומיים האחרונים דודים שלי נסעו לאילת, והכלבה הענקית והמטורפת שלהם נשארה לבד בחצר, בודדה וגלמודה. זה התפקיד שלי לתת לה אוכל ולדאוג שיש לה מים בקערה. אני עושה את זה יחד עם אמא שלי כשהיא מביאה אותי מהרכבת אחרי יום העבודה. מאחר ובזמן האחרון אני צופה הרבה ב"לוחש לכלבים" בנשיונל ג'יאוגרפיק, החלטתי לנסות את השיטות של סיזאר מילאן ולראות האם גם המשוגעת הזו תושפע מזה.

אני לא מבינה למה בכלל פקפקתי. הכלבה לא אהבה את מה שעשיתי לה, אבל היא השתתקה ונהייתה יותר ממושמעת ממה שאי פעם ראיתי אותה. כמו שסיזאר אומר, אני נכנסת לחצר בלי קשר עין, בלי דיבורים ובלי נגיעות. היא מתרחקת ממני וזה טוב. אני דורשת את השטח ולוקחת בעלות עליו והיא בסדר עם זה. בהתחלה היא עוד ניסתה להתגרות בי ולילל תוך כדי קפיצות משחק מסביבי, אבל כשהיא ראתה שאני לא מתייחסת אליה היא הפסיקה והתיישבה.

האתגר הבא: האוכל. כשניגשתי לקערה היא מיד התנפלה עלי וניסתה לקחת את האוכל. אז כמו שסיזאר עושה, "נשכתי" אותה עם היד והיא ייללה וברחה אחורה. עשיתי לה כמה פעמים "ששש!" עם תנועת היד והכלבה התיישבה! היא התיישבה ושתקה. בפעם הראשונה שעשיתי את זה (אתמול), היא עוד ניסתה לקום כמה פעמים והייתי צריכה לעשות את זה שוב ושוב ולהשתמש ברג לדחיפה כמו שסיזאר עושה לפעמים עד שהיא נרגעה לגמריי, אבל היום היא פשוט התיישבה וחיכתה יפה.

היא אפילו לא זזה כשזזתי מהכלים. היא לא התקרבה לאוכל לפני שעשיתי לה תנועה ואמרתי לה "קחי". זה היה פשוט מדהים. אני שמחה שהצלחתי לקחת משהו מהשיטה שלו וליישם אותה. אני ממש מעריכה את העבודה שלו ואת מה שהוא עושה. אני חושבת שהוא צודק בהרבה מהתיאוריות שלו, למרות שקראתי קצת ביקורת של טמפל גרנדין עליו ואני חושבת שיש מקום לשיפור של התיאוריה, אבל אני לא אלאה את הבלוג הזה בפרטים :).

לנסות את זה עשה לי כל כך כיף! זה עשה לי חשק לקחת כלב חדש ולחנך אותו מהיסוד. לעבוד איתו טוב-טוב כדי שהוא יהיה כלב מאוזן וכיפי כמו הכלבים של סיזאר. ממש ממש בא לי גור חדש!

עד כאן אנשים!

לילה טוב,

לי

נכתב על ידי hanyou , 9/11/2011 22:42   בקטגוריות יום לא רע, נהדר!  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תערוכה


שלום לכולם! (כמה כולם כבר נשארו פה... יש מצב שאני מדברת אל עצמי...)

בזמן האחרון הקדשתי קצת זמן לתחביב אהוב עלי (כפי שאפשר לראות מהרשימות בצדדים) - ציור. אני מנסה עכשיו כיוון קצת שונה ממה שאני עושה בדדרך כלל, קצת פחות קומיקסי וקצת יותר ריאליסטי.

יש לי גם אתר מיוחד לציורים!

 

leetiram.deviantart.com

 

והכי חשוב: ב-30.7 אני הולכת להשתתף בתערוכה עם עוד כמה חברים! תערוכה ראשונה אנשים!




איזה כיף!!!

הולך להיות ממש נחמד, אני מקווה שהרבה אנשים יופיעו :).

בהזמנה מופיע אחד הציורים שלי, השמאלי העליון של הסוס. אכן התקדמות!

עד אז,

שלכם,

לי

נכתב על ידי hanyou , 7/7/2011 09:25   בקטגוריות הציפיה..., יום לא רע, נהדר!  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של sqsisxcvnna ב-9/5/2013 21:10
 



האם זה ייתכן?


אוקיי, אז דיי סיימתי עם העבודה בצמח פתוגן. כן כן, אותו דבר מאוס ודוחה שלא רציתי לעשות בכלל... לקחתי בתור שותפה מישהי שבכלל רצתה להוריד את הקורס מהשנתון (כנראה מתוך הזדהות איתה - גם אני חשבתי על זה), אבל ביחד עשינו את זה ואנחנו ממש על היישורת האחרונה לקראת סיום והגשה של העבודה המזדיינת הזו!

וחוץ מזה נשאר לי בפוטנציה עוד מבחן אחד (בהנחה שאני לא אעשה מועדי ב'). אחרי זה - סיימתי את שנה ב'!!!

אני לא מאמינה, אני בת 20 וסיימתי שנה ב' באוניברסיטה!!!

בא לי לקפוץ במקום כמו גרופי שרואה את האמן האהוב עליה, בא לי לבכות מאושר, בא לי לישון כל היום...

אבל, אני כנראה אתחיל לעבוד עם אבא שלי שוב, שזה אומר לקום בחמש בבוקר כל יום ולחזור הביתה בשש בערב, ככה שלישון אין מצב, לקפוץ במקום לא יהיה לי כוח. לבכות אולי כן, עם זאת :P.

אוף, אני כל כך מרגישה הקלה אחרי כל הבלאגן של השנה הזו עם השביתה והכל. הכל היה כל כך לחוץ ודחוס, ואני פשוט שמחה שזה הולך להיגמר בקרוב... כל כך כל כך שמחה...

אולי אפילו יהיה לי יותר זמן בשנה הבאה לשטויות שלי כמו רכיבה, ציור, כתיבה... אולי יהיו לי סופסוף חיים!

יאי!

יהיה טוב.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 27/8/2008 14:27   בקטגוריות יום סבבה!, יותר טוב, לא הייתי מאמינה, נהדר!  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תולעת ספרים ממוחשבת ב-28/8/2008 19:48
 



יש את הפעמים האלה...


שבהן אתה מרגיש כאילו מצאת את עצמך. לפעמים זה המקום, האווירה, האנשים או המקרה בכלליותו.

הפעם אלה היו האנשים.

 

לא הרבה אנשים יכולים לומר בוודאות: "אני עם מי שאני רוצה להיות. אני בחברה שאוהבת אותי ותומכת בי ואכפת לה ממני, וכנ"ל ממני לגביהם." לא הרבה אנשים זוכים לומר את זה בחיים.

אני גאה להיות אחת מאלה שכן יכולה לומר את זה.

 

יש לי שתי חברות ממש ממש טובות, שאני יודעת בוודאות מוחלטת וברורה לגמרי שהן חברות אמת. אני יודעת שהן יתמכו בי בהחלטות הנכונות, יעירו לי בהחלטות השגויות, וימנעו ממני לבצע טעויות מצערות. אני יודעת שהן נותנות לי ביקורת שבאה מתוכן, מהמקום בלב שמעורר את רגש האכפתיות כלפי אחרים, ואני יודעת שגם אם לפעמים לא כיף לשמוע את הביקורת הזו, היא נכונה. וכמו שקרה היום, אני יודעת שלפעמים אני אבקש בפירוש שייתנו לי את הביקורת הזו בפנים.

 

יש משהו בבני אדם שגורם להם לפתח יחסים אחד עם השני. אהבה, חיבה, ידידות, שנאה, קנאה, פחד - רק חלק מהסיווגים של מערכות יחסים שלמות המורכבות מהרבה יותר חלקים ממה שכל אחד יכול לדמיין לעצמו שהוא מכיל. מה גרם לנו להתחבר ככה? אז נכון, לכל אחד יש את הקטעים שלו, וכן, כל אחד מפונק קצת אחרת, וחושב קצת אחרת ובכלל קצת אחרת (כי הרי אם לא היינו קצת אחרת מאחרים, היינו בעצם אותו דבר אני חושבת...), אבל ביחד זה מתגמד. לפחות מבחינתי.

 

אני מרגישה היום מאוד ברת מזל על שנפלו עלי נועה ושיר. ולא כי יכולתי להיתקע עם גרוע מזה. בכלל בכלל לא. כי אני מרגישה שיותר טוב מזה פשוט לא קיים. זה כאילו שיש להן אנטנות שקולטות את השדר שלי בדיוק. ואני לא יודעת עד כמה אני מוסמכת להעיד על עצמי, אבל לדעתי אני לא אדם שקל 'לקרוא'. אבל הן המעטות (ואולי אף היחידות), שבאמת מבינות אותי. וזה מין סוג קשר כזה של בנות שלא מוצאים בהרבה מקומות.

 

אני לא מדברת על משהו כמו מה שיש לי עם ניר ומטיאס. זה שונה לגמרי, למרות שההבנה שלהם שלי היא גם כמעט מוחלטת. מה שאני מדברת עליו בחיים לא יוכל להתקיים עם גבר משום שגבר הוא גבר (וטוב שכך, אני אומרת, ככה יש ממה להנות!), אבל אישה זה משהו אחר בכל זאת. וסוג הקשר שעליו אני מדברת הוא כזה שיכול להתקיים רק עם בנות. אם הייתי צריכה לצייר את זה במילים פשוטות - זה כמו חבל ספינות מוזהב (תחי הכווכזיות!), שמורכב מהרבה חבלונים דקיקים יותר שמורכבים מסיבים דקים עוד יותר... קשר מורכב אבל איתן וחזק, ופועם. ככה אני רואה את זה.

 

אין לכם מושג כמה אני מאושרת שאני יכולה לדבר איתן, עם שיר ונועה. אני לא חושבת שמישהו יכול להעריך את מספר הפעמים שהן כבר שמרו עלי שפויה.

אני זוכרת שפעם רשמתי על נועה ואביב שהם מפוצצים לי את הבועות הוורודות. זו הייתה אשליה. עכשיו, כשסוף סוף יצאתי מהקשר המורעל ההוא, אני יודעת שאלה לא היו קולות פיצוץ, כי אם דפיקות על זגוגית המוח האטומה שלי דאז, בניסיון להוריד אותי למציאות. והם אמרו את זה ולא הקשבתי.

אבל אם יש משהו שלמדתי לעשות, זה כמובן לא להתחרט על שום דבר. יהא זה לקח לעתיד לקחת את הכל בעירבון מוגבל - גם את האהבה של מישהו אלי.

וזו הסיבה שאני גם לא מתאהבת שוב, אבל זה כבר עניין אחר, שנוגע לדבר אחר, ואני לא רוצה להרעיל גם את הפוסט הזה בעניינים מפגרים כמו אהבה חסרה.

אז עוד מילה בנושא לא תישמע כאן.

 

אני אוהבת אותן, את נועה ושיר. וזו אהבה עמוקה מאוד. ותודה להן שהן פה בשבילי. ורק רציתי להזכיר, ככה, במאמר מוסגר, שגם אני כאן בשבילן ^^.

 

המילה האהובה עלי לפוסט הזה היא: חברות. תודה לאל שהן כאן!

שלכן,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 28/1/2006 00:46   בקטגוריות נהדר!  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pink panther ב-29/1/2006 21:41
 




דפים:  
Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)