לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

עדכון


טוב, רק בשביל שלי יהיה רישום, סבא שלי חזר הביתה. ביקרתי כבר כמה פעמים ונראה שלאט לאט הוא חוזר לעצמו, למרות שהוא עדיין מבולבל וכנראה שיש דברים שהוא כבר לא יוכל לעשות, כמו למשל עבודות בעץ ותיקונים קטנים שהוא נורא אהב לעשות, או נהיגה... עצוב, אבל אני שמחה שזה מסכם את רוב הנזק שנגרם...

אני פשוט שמחה שלא קרה לו משהו נורא יותר, כשזה בבית וקרוב זה פחות מפחיד - כשאומרים לך שסבא בבית חולים זה נראה כל כך מרוחק, בגדים לבנים וכותנות של בית חולים, אינפוזיה, תרדמת, כאבים... מפחיד הרבה הרבה יותר.

 

ציירתי כמה דברים באוניברסיטה, ונזכרתי שיש לי דברים שעדיין לא סרקתי, הנה הזדמנות להעביר את כולם לכאן:

סידרה של חדי קרן כחלחלים:

 

סייח עם אמא:

 

סייח עם פרפר ליד העץ:

 

שני חדי קרן רצים בשקיעה:

 

אישה וכלב (ציירתי את זה בהשראת שיר הנושא של "מישהו לרוץ איתו" של דניאל סלומון):

 

 

ברבור באגם:

 

סוס חום:

 

וילדה שציירתי לפני זמן ואני לא זוכרת שהעליתי לפה:

 

זהו זה בינתיים, אני מנסה בזמן הפנוי שלי לאכול כמה שיותר ספרים, להתנדב במרפאת חיות במושבה שלנו, ולהינות כמה שיותר, כי אחרי זה אנחנו נשלם על זה ביוקר אז לפחות עכשיו שאני אהנה :)

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 3/12/2007 16:05   בקטגוריות יום סבבה!, יותר טוב  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של baljvaeyh ב-17/2/2013 10:27
 





Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)