לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

וזהו זה...


המרדף נגמר בספין מאוד מהיר ועכשיו כמעט הכל רגוע. יש לי הרבה דברים להתרגל אליהם וזה טוב. אלה הדברים החדשים שאני אוהבת להכיר וללמוד.

טוב לי עכשיו כמו שלא הרגשתי כבר הרבה זמן.

מצחיק שכשכבר וויתרתי על לחפש, פתאום מצאתי. זה כנראה באמת נכון מה שאומרים - זה בא לך כשאת לא מצפה לזה.

יופי :)

הוא הזמין אותי לטיול עם חברים שלו מהעבודה. הטיול היה בעין עקב בדרום, ליד שדה בוקר. המסלול מוגדר למיטיבי לכת והיה באמת קשה. אבל הצלחתי אותו וזה היה טוב. ישנתי גם בשטח, אני לא עושה את זה בדרך כלל ואני לא יכולה להגיד שנהניתי מהשינה באוהל כי היה ממש קר בלילה. אבל כל מה שקשור בחברה, באנשים ובאוכל, היה ממש כיף וחדשני.

מפתיע אותי שרק הכרנו והוא כבר רצה שאכיר את החברים שלו מהעבודה. אני לא רגילה לפתיחות הזו וזה גורם לי להיות מאושרת.

נכתב על ידי hanyou , 1/12/2012 12:04   בקטגוריות יום מושלם  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)