לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

חשבתי שפורים יהיה מבוזבז אבל...


בסופו של דבר פורים לא התבזבז לי בכלל. בתחילת השבוע שעבר התחלתי לארגן את התחפושת שלי ברצינות, ומחר אני מתכוונת להיות סייבר מפייט. זה הולך להיות נחמד, במיוחד מאחר ומטיאס יהיה שם, וחן יהיה שם (השנה הוא לא מארגן ולשם שינוי יוכל גם קצת להנות), וכמובן שאלון שלי יהיה שם! זה כמו בשנה שעברה, רק שאז עוד לא היינו חברים, היינו במרדף. הוא קנה לי קעקוע חינה והחזיק לי את היד "כדי לראות איך זה יצא".

אני כל כך אוהבת אותו...

השנה הולך להיות טוב וכיף ויש לי תחפושת מגניבה ואני מרוצה מעצמי (תמיד כיף להיות צעירה בנפש).

מאחר ואני מניחה שהרבה אנשים לא יוכלו להגיע בכלל הלימודים שמחזירים לתיכונים על השביתה שהייתה (אלא אם כן הפריקונים הקטנים יבריזו - ואני חייבת לומר נונונו בתור מורה לעתיד), יש מצב שאולי אני אפילו אגיע למשהו בתחרות הקוספליי... נחיה ונראה.

ואגב, כן... אני הולכת להיות מורה בעוד שנה וחצי וזה מה שאני עושה בזמני החופשי - מתחפשת לדמויות מסדרות אנימה. ואני עוד פחדתי להתבגר ושזה יפסיק לעניין אותי - נו באמת... על מה חשבתי?!

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 22/3/2008 23:57   בקטגוריות יום מושלם  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-30/3/2008 11:17
 



שנה


מי היה  מאמין ששנה תעבור לה ככה בלי שאיש מאיתנו ישים לב?

כלומר, ברור ששמתי לב כשסימתי שנה ראשונה באוניברסיטה (שזה הישג לא רע אני חייבת לומר). אבל זה היה משהו שניתן היה לציון - מבחנים, עבודות והכל.

השנה הספציפית שעליה אני מדברת עברה כמעט בלי שאבחין בה. ציינו כל חודש לגופו ועדיין לא הצלחנו לשים את האצבע בדיוק על הנקודה שבה היא עברה ביעף. זה כמו מצמוץ עין.

מצמוץ.

עברה שנה.

מצמוץ.

תעבור עוד שנה.

וככה זה ימשיך?

אם כן, אני מוכנה לזה. זה בדיוק מה שאני רוצה. אני בדיוק במקום שבו אני רוצה להיות, בדיוק עם האדם שאיתו אני רוצה להיות. לא יכולתי לבקש לי מישהו טוב יותר. וככה אני חושבת באמת...

איך מודדים אושר במערכת יחסים?

זה קשה לומר.

אני מניחה שפשוט יודעים את זה.

בשבילי להיות מאושרת במערכת יחסים זה פשוט לישון בנחת בלילה בידיעה שאני מחובקת על ידי הידיים שאני רוצה שיחבקו אותי, בידיעה שאתעורר ואראה את הפנים שאני רוצה לראות בכל בוקר.

להיות מאושרת איתו, זה לדעת שאני איתו. שזה הוא ולא אחר. כל כך טוב לי איתו, שלפעמים אני מוצאת את עצמי תוהה האם כל זה מגיע לי באמת, או שאני סתם זוכה למותרות שלא אמורות להיזקף לזכותי.

אבל אם לומר את האמת לא ממש אכפת לי אם זה מגיע לי או לא. העיקר שזה פה, ואם זה לא יגיע לי אני אקח את זה בכוח (נראה אותו מנסה להתנגד לי).

אני פשוט אוהבת אותו.


נועה מסיימת השבוע קורס קצינים, אחרי השלמה נוראית לכל הדעות. אני מקווה שיתנו לה קצת זמן להירגע ולנשום אחרי הזוועה הזו שקרויה השלמה.

"שמענו שבמחזור הקודם התלוננו על העומס, והמפקדים אמרו שאם זה ככה אולי עדיף שיתנו למחזור הבא להישאר שבתות כדי לנוח במקום לנסוע." אני חושבת שאלה פחות או יותר המילים שבהן היא השתמשה בהתחלה. אם זה עזר? אני לא באמת יודעת. אני לא הייתי שם, לא סבלתי ולא הייתי צריכה להתמודד עם כל זה.

החיים שלי, כמו שזה נראה, שוחים בשמנת ודבש לעומת הקשיים של אחרים. אני לא מתביישת להודות בזה. כן, יש לי אמנם את הקשיים שלי. אבל לא, הם בהחלט לא כמו הקשיים של אחרים.

מצד שני, כמו שאמרתי לעדה לפני כמה זמן: "מי אנחנו שנשפוט את הקשיים של אחרים? מה שאני רואה כמו הקושי של חיי גורם לי לסבל באותה מידה כמו מה שאת רואה כקושי של חייך את. אם אנחנו מתייחסות לזה באותה חומרה, זה קשה במידה שווה לשתינו, גם אם לא בקנה מידה אובייקטיבי."

מי יכול לדעת מה נכון ומה לא? האם זה נכון למדוד קושי של אנשים בקנה מידה אובייקטיבי או מנקודת הראות של כל אחד? אם לעכבר קשה לתפוס גבינה, ולחתול קשה לתפוס עכבר, האם זה נכון לומר שקל לתפוס גבינה אבל שקשה לתפוס עכבר? האם זה נכון להסתכל מנקודת המבט של החתול? או שאולי צריך להסתכל מנקודת המבט של העכבר?

או שאולי אני מדברת שטויות פה?

בכל מקרה, הנושא העיקרי בחלקת הטקסט הזו הוא הסיום של נועה. סוף סוף היא תתפנה קצת כדי לחיות... אני באמת שמחה בשבילה. הלוואי רק שיכולתי להיות שם כשזה יקרה...

אני לא יודעת אם היא עוד קוראת פה, בכל זאת עבר קצת הרבה זמן מאז שהיה לה  רגע פנוי, אבל אני בהחלט מאחלת לה את כל ההצלחה שבעולם (ואת זה היא גם תשמע ממני בשידור חי, אז אם לומר את האמת זה לא כל כך משנה אם היא קוראת פה או לא).


לפני שבוע הייתה לנו שיחת חתך עם ראש מנהלת עתידים. כמובן שכולם התלוננו על הסדנה של ימי שישי - איך אפשר שלא? זה אחד הדבירם הגרועים שאפשר היה לעשות לנו: קחו קבוצת אנשים שלא רואים את הבית במשך שבוע שלם (ושוב, ע"ע קשיים בחלקת הטקסט הקודמת, בעיני זה כן פשע לא לתת לי לראות את הבית ליותר משבוע, וכן, גם אני סגרתי שבתות פה ובצבא), אל תתנו להם יום שישי, אל תשלמו להם על נסיעות ותכריחו אותם ללמד כיתה ז' במשך שנה. אה כן, וכשיש שביתה, תאלצו אותם להגיע בכל זאת - שוב, מבלי לשלם להם נסיעות - וכל זה בתמורה הענקית של התנסות בהוראה.

אז כמובן שליאור היקר טען את הטענה המתחמקת המושלמת: "אני רוצה שתהיו בלחץ, אני רוצה לראות איך אתם מתפקדים בתנאי לחץ כי זה מה שהולך להיות לכם בשירות - זה באמת אחד מהמסלולים הקשים יותר בצבא."

טוב, אני חושבת שאת הקטע של אובייקטיביות/סובייקטיביות כבר דיי מיצינו, אבל באמת! "עתידים להוראת המדעים" זה אחד המסלולים הקשים בצה"ל?! בנאדם, בכלל הקשבת למילים שיצאו לך מהפה? והוא עוד היה מפקד ספינה בחיל הים...

עדה ענתה לו מאוד יפה דווקא: "כמו שאתה לא מצפה ממישהו לעשות מבחן אינטיליגנציה כשאתה מכוון לו אקדח לרקה ולקבל תוצאות שמשקפות את המציאות, אתה לא יכול לעשות לנו את הסדנה הזו באמצע התואר ולגלות באמת מי מתאים להיות מורה ואת מי צריך לסלק... זה פשוט לא עובד ככה."

מישהו היה צריך לומר משהו בסגנון, וטוב שעדה ניסחה את זה כמו שהיא ניסחה...

לדעתי, יש בשני הצדדים משהו. אמנם אנחנו צריכים ללמוד להתמודד עם הלחצים האלה, אבל למה באמצע התואר, כשהסדנה הזו לא נתנה לי אישית שום דבר שאני יכולה לעבוד איתו? הוא רוצה לבדוק איך אנחנו מתפקדים כמורים תחת לחץ? סבבה - שייתן לנו ללמד שעתיים-שלוש, ואז זה אולי יהיה אפקטיבי. שעה אחת זה אף פעם לא מספיק...

לכל מטבע יש שני צדדים, ואני תמיד נמצאת בצד הלא נכון, זה מה שאני חושבת. וזה גם עוד משפט חוכמה שאני יכולה להכניס לרשימת משפטי החוכמה שלי, דבר שאותו אעשה בהקדם...


הרבה דברים קרו וקורים לאחרונה בכל אספקט של חיי. אני מקווה רק שהמבחנים שלי יעברו מהר, שאני אעבור את כולם בציון טוב (למרות שיש לי ציונים לא רעים שעומדים בתקן, אני רוצה להגיע לממוצע שאפשר להתגאות בו...), ושיהיה לי קצת זמן לעצמי ולאהוב נפשי :).

המילה האהובה לפוסט זה היא: שנה. כל כך מתוקה, כל כך כיפית, כל כך מהנה. אני באמת אוהבת את החבר שלי...

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 16/3/2008 17:36   בקטגוריות יום מושלם, לא הייתי מאמינה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Green feather ב-17/3/2008 20:19
 



פורים מבוזבז


יום יחיד של חופש בכאילו שיש לי, שזה בכלל יום שישי שאני לא אמורה ללמוד ממילא... ביום חמישי אני אסיים רק שעה לפני שאני אמורה באמת לסיים (ב-16:00 במקום ב-17:00), וביום ראשון שהיה אמור להיות לי חופש (ובו גם מתקיים האנימה-קון, לצערי), אני אהיה בלימודים...

ומה שהכי לא מובן לי הוא למה עושים את זה ביום ראשו במקום חמישי שלפני - הרי גם תלמידי יסודי ותיכון לומדים באותו יום! זה כל כך מתסכל... אם היו עושים את זה ביום חמישי, הייתי יכולה להתארגן על התחפושת שלי ולבוא אחרי השבוע באוניברסיטה... אבל לא - היו חייבים לתקוע את זה בתאריך שלא מתאים לאף אחד אלא אם הוא מבריז. ותודה רבה באמת, אבל התואר שלי הרבה יותר חשוב לי מהאנימה-קון...

דווקא היה לי רעיון ממש ממש טוב לתחפושת. התכוונתי להתחפש לסייבר מהסדרה Fate/Stay Night. יש לי חצאית, חולצה, פיאה והכל... אני רק צריכה את היום הנכון. וזה מה שלא מסתדר...

אבל סך הכל, זה רק פורים אחד ואם לא תהיה עוד שביתת מרצים מזדיינת יש סיכוי שלאנימה-קון הבא אני גם באמת אגיע...

זהו זה להפעם... כותבת לכם מקן הצרעות שמהווה את המעונות שלי כרגע...

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 11/3/2008 15:58   בקטגוריות אובדת עצות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-16/3/2008 16:54
 



בעוד כמה שנים מעכשיו...


קיפלתי לי סוסים מנייר, דיברתי עם ידיד במסנג'ר ועזרתי לחברה עם תרגיל באקולוגיה, ותהיתי לעצמי (כן כן, היה לי מספיק מקום במוח גם לתהיות), מה יהיה בעוד כמה שנים מעכשיו.

למעשה, זה התחיל כשהידיד (ההוא מהמסנג'ר), סיפר לי שנשארו לו עוד שלוש שנים ושבוע לשרת בצבא. אמרתי לעצמי שחבל לבאס אותו ולומר לו שלאלון נשארו רק עוד שנה ושלושה חודשים, אז דיברנו על זה שלי יש עוד שבע וחצי שנים לשחרור.

וזה גרם לי לחשוב (שזה, כידוע לכם, לא טוב כי אני מגיעה למסקנות שמוח אדם לא אמור להגיע אליהם). על כל פנים, מה שחשבתי היה על המחשב שלי, על הסוסים מנייר עטיפה של שוקולדים שלי, ועל החיים שלי בכללי - כל אלה, איפה הם יהיו בעוד כמה שנים.

אני בטח אעבוד כמורה בחקלאי (or so I hope), או מקסימום בקריית שמונה (הייל קטיושות הייל!). המחשב שלי בטח יחזיק מעמד משהו כמו מאה שנים - עם כל העדכונים והטיפולים שאני עושה לו חסר לו שלא! ממש התמכרתי ל-Disckeeper, ל-AdAware, ל-CCleaner ול-NOD32... אה כן, ולעדכונים של הלנובו. המחשב שלי אולי הכי מתוחזק מבין כל המחשבים של עתידים ומשוריין ממש ממש טוב. אבל אני מכורה לתכנות ניקוי שזה ממש ממש רע. זו לא הנקודה נכון? הנקודה היא שהמחשב שלי בעוד כמה שנים ייראה בדיוק כמו שהוא נראה עכשיו - חדש, נקי ויפה (אולי אני אחליף את הרקע, רק אולי).

אני בטח עדיין אמשיך לקפל את הסוסים המסריחים משוקולד שלי (כבר יש לי נראה לי מעל למאה כאלה... צריך לספור), ואולי אפתח דוכן מכירות בסמל: "למחזר זה טוב, במיוחד סוסים".

משאר הבחינות, אני ממש לא יודעת איפה אני אהיה.

עדה סיפרה לי היום שידידה שלה מהחוג לביולוגיה שאלה אותה משהו בסגנון הזה:

"תגידי, העתודאית המטאליסטית - היא באמת מטאליסטית?"

במטאליסטית הכוונה הייתה אלי.

איך הגיעו למסקנה שאני מטאליסטית?!

אני לובשת ג'ינסים כחולים, לעיתים עם המגפיים מעל לג'ינס - שזה פי אלף יותר פקצ"תי ממטאליסטי (מוהההההההה, הצלחתי לבלבל אותם, לא פלא שהיא שאלה את עדה); אני הולכת עם חולצות בצבעים של לבן, ורוד (ורוד למען השם! לאן הדרדרתי?!), אדום בוהק וכו', ובמקרה הכי גרוע ג'קט שחור צמוד או סווטשירט של הטירונות (שהוא חום עם תכלת, כאילו?!?!?!); אמנם אני הולכת עם פרסות אדומות (נעלי פלטפורמה כבדות מאוד, כמו פרסות של סוסי עבודה) - או מיניה יסט קרסנייה קפיתה! - god זה עילג... אבל האדום הזה מבריק...

בקיצור, אני לא נראית מטאליסטית בכלל, אני נראית אם כבר אז הרבה יותר פקצ"ה או סתם בחורה נורמאלית מהשורה... אפילו גלי יותר מטאליסטית ממני:

יש לה חגורת ניטים (שהיא צריכה ללמוד להצליף בה מתישהו, that could come in handy), יש לה אולסטארס שחורות, היא מסתובבת רוב הזמן עם משקפי שמש והכל... היא נראית יותר מטאליסטית ממני בסדרי גודל (וכן, זה אומר הרבה).

אבל היי, אם כבר חשבו שאני מטאליסטית (כנראה בגלל אוסף השרשראות המפוקפק שלי הכולל דולפין על קולר שחור, חרב ומרכבה - וכבר האמינו בגלל זה שאני מכת השטן), אז כדאי שאני לפחות אצדיק את המוניטין שנבנה לי.

אז ככה: מעכשיו - המעיל מטריקס שלי חוזר, השרשראות הטובות חוזרות, הטבעות חוזרות וכך גם הצמידים (די פיקששתי איתם בזמן האחרון), אני הולכת לעשות סטריליזציה ופסטור לעגילים שלי (הייתה לי אינפקציה לא מזמן ומה זה לא בא לי שוב), ו... וזהו. אם הם רוצים מטאליסטית, הם יקבלו מטאליסטית :).

המילה האהובה עלי לפוסט הזה (נוסטלגיה נוסטלגיה אהובתי), היא: מטאליסטית.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 6/3/2008 22:19   בקטגוריות יום סבבה!, לא הייתי מאמינה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-21/8/2008 15:39
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)