לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיכת ביטחון


אולי כמה פנטזיות או דימיונות מגוונים חברים דימיוניים ועוד כמה צרכים מוזרים כמו להשכב על הרצפה כדי להרגיש מחובקת פעם חכמה ומעניינת ופעם אילגת . אוף, הלוואי שאני אחליט כבר את מי אני אוהבת. מממ אולי אני אטיל עלייך כישוף?

Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 331635350 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

אייל


אני לא יכולה!

אייל, אני אוהבת אותך!

אז נכון אתה המדריך שלי בבית הפתוח אז מה?!

גם חן החניכה האחרת יצאה עם אורטל המדריכה .

חן המסריחה!

ואייל עוד אמר לה היום "את מרשה לי להיות הומו המחמד שלך??" בהתחננות

 והיא ענתה  לא!

"לפחות מושי מושי שלך" הוא מתחנן

והיא אמרה יש לי הרבה "מושי מושי" אבל אני לא יוצאת עם אף אחד מהם ובאה ללכת

ואז אייל אמרה לה "חכי!" הוא לקח את ידה ונשק לה .

 אז מה אז אני מקנאה

ואז מה אם הוא המדריך שלי

יותר מטריד אותי שכש הייתי חולה-חולה ממש בבית חולים אחרי הזיות רציניות והתקפי חרדה שצרחתי והרעדתי את כל ה(חדר)מיון.

הוא ליווה אותי אז בטלפון ועזר לי כמעט כל יום והרגשתי שאני חייבת לו ושמה לי ולו בתור ... חברים?!

מה , מה פתאום, מה זה הדבר הזה ?? זה כמו לצאת עם הפסיכולוגית שלך .

הרגשתי שהוא הרבה מעליי כי הוא עוזר לי כשאני בבור תחתיות והוא מנהל תוכניות ואחראית פעילויות בבית הפתוח.

נוצר שדה אלקטרו-מגנטי ביני לבינו. זה כמו התחשמלות כזאת...

 אני מפחדת לגעת בו

אני מפחדת לתת לו חיבוק,

ללחוץ לו את היד,

להניח אצבע עליו,

הוא כיאילו כל יכול כזה.. וזה כיאילו שאין לו בעיות ( אולי בעצם כיהוא אף פעם לא מדבר על עצמו)

ואני הראתי לו את החולשה שלי שלמעשה הוא יכול להצל אותה לרעתי,

למרות שאני יודעת שהוא לא יעשה את זה , או לפחות לא במכוון.

אולי בטעות או בשפת גוף.

והינה זה אכן מרגיש שזה מה שקורה .

אני מרגישה שהוא נדחה ממני , למרות שהוא טוען שלא.

 אני מרגישה כיאלופתחתי אליו איזה סוג של אובססיה .

כי זה מה שקורא לי כשאני מחליטה שעל הבנדם הקשה להשגה הזה  אניעושה "אמבוש" והוא מסרב או נדחה.

זה בדיוק מה שקרה לי לפני כמה שנים טובות עם מישהיא מבית הספר (כן, כן, חשבתי אז שאני לסבית. היום אני אולי ביסקסואלית)

פשוט הייתי אובססיבית אליה ברמות שהייתי מדמיינת שאני שומעת את הקול שלה כל פעם ושאני רואה אותה,

 ואם אני מסתכלת על משטח שור או לבן אז אני ממש יכולה לראות את הפנים שלה לפרטי פרטים.

כשהייתי רואה אותה ממש במרכז הלובי לבד עם החבר שלה מתמזמזים והיא דוחפת לו יד לתחת (פשיוווו איזה אומץ נהיה לי חם!)

והיא יודעת שאני עומדת שם ומסתכלת עליה , היא גם יןגת שהעיניים יוצאות לי מהחורים והריר שלי כבר מגיע לרצפה.

 זה לא שהיא רעה .

זה פשוט שהיא עשתה מה שטוב לה ושהזוגיות שלה ושל החבר שלה הייתה כ=ז=א=ת מושלמת וכ"כ קינאתי בה.

למרות זאת לא הייתי מסוגלת לראות אותי איתה בסיטואציה ארוטיות יותר מחיבוק .

לעומת זאת היום כשחשבתי על אייל. אמרתי לעצמי ""fuck"" אם באמת יכולתי,

אם נניח שהוא היה סטרייט ופנוי (אולי אם היינו משאירים את ה"מדריך שלי" זה היה נותן יותר "פאשן" אז נשאיר)

OMG  הייתי באמת fucking  איתו בפעם הראשונה בחיי (כן, כן).

fuck  אני לא מאמינה על עצמי.

 זה שהוא כ"כ אחראי וכ"כ מתחשב, ומסביר ואיכפת לו אשכרה מכולם בכל דרך שהיא (ושיש לו חבר => ריר => ריר! הומואים עושים לי את זה! (מסתבר...))

והוא בלונדיניויש לי שיער כ"כ רף והוןא מקשיב לי ולאחרים ויש לו יכולת של פיצול קשב וריכוז מדהימה. הוא כזה חכם.

 הוא לומד באוניברסיטה העבית . הוא לומד סוציאולוגיה והוא  לא כמו כל העובדים הסוציאלים הפלצניים והמרובעים.

אעאעעאעאעאעאע אני פשוט אוהבת אותו...

 אז מה המסקנה?

אני נרתעת ממנו כי אני חשה איום ממנו כלפיי כי יש לו יותרון נפשי עלי? יש לו את הנשק הסודי- הסודות והחוויות הרעות שלי

וגם חולשה שלי כלפיו כי אני פשוט נמסה ממנו אני לא יכולה .... הוא כ"כ באמת מקשיב ומנסה ואיכפתי.

 הוא אפילו אמר לי היום " בואי, הפעם אני מבקש חיבוק ואת לא מכריחה אותי. זה בגלל שאני רוצה!"

בקיצור אייל, אני אוהבת אותך ואני לא יכולה לעשות עם זה כלום (עכשיו לפחות) ולגבי יוני החבר \ידיד שלי לא לגמרי החלטתי מה היחסים ביינו...

נכתב על ידי , 16/9/2012 00:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,573
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)