לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

From the darkness exits the light


Exploit life, because if is not they will exploit you!

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

תשובות לשאלון השבועי.


1. עד איזה גיל תרצי לחיות?

תשובה: אני לא ממש רוצה לחיות, אבל משהו בסביבות ה35..

 

2. האם את מפחדת להזדקן?

תשובה: לא ממש XD , הריי בסך הכל כולם מזדקנים ומתים.

 

3. קמטים ושיער שיבה: הישג להתגאות בו, או פגם אסתטי שיש לטשטש מייד?

תשובה: אמ, זה נורמלי. לפי דעתי שיער כדאי לצבוע, ומי שרוצה שיעשה מתיחת קמטים F3

 

4. איך את מסתדרת עם אנשים זקנים?

תשובה: לא משהו XD

 

5. מה לדעתך הדבר הכי נפלא בלהזדקן?

תשובה: אין ממש משהו נפלא בלהזדקן..

 

6. מה לדעתך הדבר הכי נורא בלהזדקן?

תשובה: אני לא אגיד שמתים מהר, כי יש הרבה צעירים שמתים. מתים בעצם בכל גיל אז זה לא משנה.

לא עולה לי משהו לראש שהוא כ"כ נורא בלהזדקן o.O

 

7. איזו סבתא את חושבת שתהי?

תשובה: אני אהיה אחלה של סבתא מרוקאית P:

 

8. מה הדבר הכי חשוב שלמדת מסבא וסבתא?

תשובה: למדתי מסבא לא לזרוק חולצות שנקרעו XD. סתם סתם, הם באמת אנשים חכמים (יחסית לגילם). ולא יודעת מה למדתי o.O

 

9. אילו דברים היית רוצה ללמד את הנכדים שלך?

תשובה: אממ.. להיות בנאדם, להנות מהחיים, לא לתת לעצב להרוס את כל החיים (אני מזה לא דוגמא >~<)

 

שיהיה לכם אחלה של שבוע,

נופקין.

נכתב על ידי , 30/6/2008 23:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיום הלימודים D:


יאי,

סופסוף הסתיימה השנה הזאתי XD

על התעודה שלי אפשר לומר שהיא בסדר גמור,

ממוצע 85.

השתפרתי בכמה וכמה מקצועות טובים D:

 

איזה כייף,

מעכשיו יש חודשיים של כייף,

של עבודה,

של קצת לימודים.

כ"כ כייף שיש חופש,

יש לי זמן להכל D:

 

אז אני מאחלת לכולכם חופש גדול מהנה ומועיל :],

ושבת שלום.

נכתב על ידי , 20/6/2008 15:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון קצרצר.


אני כ"כ שמחה שעוד מעט נגמר הלימודים D:

כולה עוד 3 ימים וזהו :]

 

היום בשיעור ספרות המורה חילקה ת'מבחנים וקיבלתי 100 D:

(בפעם הראשונה 100 בספרות XD)

וגם בשיעור אנגלית גיליתי שעלתי 10 נקודות בציון מחצית מהמחצית הקודמת.

( נדמה לי גם 10 נקודות עליתי ממחצית הקודמת גם בחשבון D: )

 

יום חמישי כנראה אנחנו לא לומדים,

כי אנחנו עושים מסיבת סיום בבוקר :]

הולך להיות ממש כייף D:.

 

ויום שישי חלוקת תעודות וזהוו D: ,

מה שנשאר לי זה רק למצוא עבודה לחופש ואני מסודרת ^^

(למרות שענבר כבר מצאה לי עבודה אצל יוני, אבל נראה כבר :])

 

אה,

וגם אמא קנתה לי פלזמה לחדר,

איזה יפה היא :], בקרוב תמונות D:.

 

אמ..

זה העידכון הקצרצר שלי על השבוע האחרון.

 

שיהיה לכולם סופשבוע מדהים,

ובהצלחה בימים האחרונים (שלא נראה לי שממש לומדים בהם) בלימודים :],

נופקין.

נכתב על ידי , 17/6/2008 16:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

15,893
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Nofkin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Nofkin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)