לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

From the darkness exits the light


Exploit life, because if is not they will exploit you!

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

תשובות לשאלון השבועי.


1. האם קל לעצבן אותך?

תשובה: אהא :P

 

2. האם את רואה את עצמך כאדם מעצבן?

תשובה: מייבי ^^

 

3. מה הדבר הכי מעצבן בעולם לדעתך?

תשובה: שמבטיחים משהו ובסוף משקרים לך, חוסר אכפתיות, שלא מסתדרים דברים, בקיצור הרבה.

 

4. מי האדם הכי מעצבן בעולם לדעתך?

תשובה: זה כבר ברור מאליו f3

 

5. מה השיר הכי מעצבן בעולם לדעתך?

תשובה: אגאפו >~<

 

6. האם עצבים תורמים לך בחיים, או רק הורסים אותם?

תשובה: טבעי, אבל זה מלמד לקחים להמשך החיים.

 

7. מי האדם הכי עצבני שאת מכירה?

תשובה: אני --Muhahaha

 

8. מי האדם הכי פחות עצבני שאת מכירה?

תשובה: לא נראה לי שאני מכירה.

 

9. מה את עושה כשאת מעוצבנת?

תשובה: דופקת ת'ראש בקיר o.O . סתם, כשאני מתעצבנת? אני מסוגלת להשמיד יקום f3

 

10. מה הדבר שהכי מרגיע אותך כשאת מעוצבנת?

תשובה: מוזיקה ומחשב, שילוב מנצח.

נכתב על ידי , 31/7/2008 17:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי.


1. ג’אנק פוד או אוכל ביתי?

תשובה: ברור שג'אנק פוד, אבל אם זה אוכל של סבתא אז אוכל ביתי D=

 

2. בשרי או חלבי?

תשובה: חלבי, פ י צ ה D=

 

3. האם את לרוב מבשלת / מטגנת / אופה?

תשובה: אני הפרינסס של הבית, לא עושה כלום, כל היום רגל על רגל מול המחשב F3

אף פעם לא הדלקתי גז, ואני גם לא יודעת ;O

 

4. את אוהבת את המטבח?

תשובה: לא, אני אוהבת את המחשב יותר xD

סורי מטבח, זה היה או אתה או המחשב. במקרה הזה, המחשב P=

 

5. מהו המאכל שאת הכי אוהבת להכין?

תשובה: זה שאלה מכשילה כי אני לא יודעת להכין כלום ><, אז טוסט, זה הדבר היחידי שאני יודעת להכין xD

 

6. את צמחונית? אם כן, ממתי?

תשובה: לא, אני אינני צמחונית.

 

7. מה יותר רומנטי? ארוחה במסעדת גורמה, או ארוחה שהכין בן זוגך בבית?

תשובה: ברור שיותר רומנטי ארוחה שבן הזוג הכין.

 

8. סלט ירקות או סלט פירות?

תשובה: סלט פירות.

 

9. נשנושים- מתוק או מלוח?

תשובה: מלוח.

 

10. מה אף פעם לא תאכלי?

תשובה: דברים שאני לא אוהבת xD

 

11. מהי תוכנית האוכל האהובה עלייך?

תשובה: אני לא צופה בתוכניות אוכל.

 

היה לי שבוע נחמד מאוד,

ובמיוחד אתמול, היה מצחיק D=

עדן? לטובתך שאת נרשמת לחשמלית ולא חוזרת לקלאסית החננה =\

אל תבאסי אנשים כאן T~T

יש אנשים שכבר התרגלו למציאות של הצחוקים והכייף xD,

אל תדאגי,

אני ארסן את עצמי ואת דניאל xD.

רק תרשמי כבר לחשמלית!!

F5.

 

שיהיה לכולם סופשבוע מדהים,

נופקין, F3.

נכתב על ידי , 17/7/2008 18:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי.


1. האם את לחוצה ממבחנים?          

תשובה: תמיד אני לחוצה, מכל מבחן שהוא o.O

 

2. מה היה הציון הכי נמוך שלך?

תשובה: נדמה לי 19, בגאומטריה בכיתה ח' o.O. בושה של ציון, אבל זה היה באשמתי, כי לא השקעתי.

אבל לקחתי את עצמי בידיים :P

 

3. מה היה הציון הכי גבוה שלך?

תשובה: 100 XD

 

4. האם את לומדת למבחנים?

תשובה: בדרך כלל כן, אבל לפעמים אני מעדיפה לשבת על המחשב -Blush-

 

5. האם זה מפריע לך כשאת מקבלת ציונים גרועים?

תשובה: תמיד T~T

 

6. לדעתך, האם את מזלזלת במורייך?

תשובה: אמ.. תלוי במי מדובר -מוחעחעחעחעחע-

 

7. עד כמה את מקשיבה בשיעור (1-10)?

תשובה: קודם כל זה תלוי באיזה שיעור זה. פעם בחשבון הייתי 0% הקשבה, עכשיו זה בערך 99% הקשבה.

 

8. האם את אוהבת ללמוד?

תשובה: ממש לא, אבל אני תמיד אהבתי ותמיד אוהב מחשבים. והתחלתי לאהוב גם חשבון :O

 

9. מהו ממוצע הציונים שלך?

תשובה: נדמה לי 85 אם אני לא טועה.

 

10. האם נכשלת פעם במבחן? כמה קיבלת באותו מבחן?

תשובה: במלא מבחנים נכשלתי, מי זוכר? XD

 

החופש הזה ממש משעמם :O

היום קניתי חולצות לבית הספר ^^,

חסר רק לעשות להם סמל, שאת זה אמא תעשה מחר :].

ואולי מחר אני הולכת לבריכה עם ענבר וכולם =D

 

שיהיה לכולם סופשבוע מעולה :],

נופקין.

נכתב על ידי , 10/7/2008 20:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,893
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Nofkin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Nofkin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)