לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

From the darkness exits the light


Exploit life, because if is not they will exploit you!

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

חזרה ללימודים =].


חוזרים ללימודים, יאששששששש ;D

סופסוף נגמר החופש,

סופסוף חוזרים למסגרת.

האמת אני יודעת שאני הולכת להתגעגע לחופש ממש בקרוב אבל עדיין,

להיות במסגרת בית ספר זה היה יותר טוב מלשבת בבית.

התגעגעתי הרבה לכיתה שלי,

למורה לחשבון -לא מאמינה שרשמתי את זה ;O- ,

למורה למחשבים -Ftw!!!-,

וכמובן איך לא-

לשיעורי מחשבים :D

 

אומנם לא התגעגעתי למבחנים ולכל הכאב ראש הזה,

אבל עדיין ;D

 

אין לי הרבה מה לרשום,

מחר אני מקווה שאעדכן על היום הראשון בלימודים,

ועד אז-

שיהיה לכם אחלה בחלה של שנת לימודים,lol. :]

הרבה הצלחה :],

ושבוע טוב,

נופקין.

נכתב על ידי , 31/8/2008 22:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי.


1. איזה סגנון לבוש את לובשת בד"כ?

תשובה: אין סגנון מסוים, בדר"כ לפי המצברוח.

 

2. כמה זמן את עומדת מול הארון כדי לבחור בגדים?

תשובה: 2 דקות, lol

 

3. איזה פריט לבוש את הכי אוהבת?

תשובה: טוניקה וסקיני.

 

4. כמה זמן וכסף את משקיעה בהופעתך?

תשובה: רבע שעה ככה, כסף בערך 150+ שקל

 

5. האם את מוסיפה ללבוש שלך פריטים כגון: צעיפים, עגילים, שרשראות וכו’?

תשובה: לא.

 

6. כל כמה זמן את קונה בגדים חדשים?

תשובה: מתי שבא לי לקנות משהו חדש אני פשוט הולכת וקונה.

 

7. האם סגנון הלבוש שלך מושפע מלבושם של אנשים אחרים?

תשובה: לא.

 

8. האם את מתלבשת לפי צו האופנה, או את לובשת את הדברים שאת אוהבת בלי קשר לאופנה?

תשובה: לובשת דברים שאני אוהבת.

 

9. האם תבחרי את החבר שלך לפי סגנון הלבוש שלו?

תשובה: ממש לא, שילבש מה שבא לו. אחרי הכול זה כולה בגדים.

נכתב על ידי , 28/8/2008 07:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,893
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Nofkin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Nofkin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)