לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

From the darkness exits the light


Exploit life, because if is not they will exploit you!

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

עידכון D;


שבוע שעבר היה שבוע אחד המצחיקים בארררץץץץ.

ביום ראשון היה לנו מבחן בספורט D; ,

היה דפוק לאללה ;x .

ביום שני מגמת מחשבים התחילה ב10 ת'לימודים בגלל שלא היה מחשבים על הבוקר.

בשעתיים שאחרי שיעור לשון לא היה מגמת מחשבים ותקשורת,

אז חלקנו נשארנו בכיתה.

ואיי, איזה צחוקים היה שמה,

צילמנו ועשינו מללאאאא סירטונים,

וכולם, אין אין,

מצחיקים עד פיפי ^^.

התקבלתי לפרויקט מיכא"ל. -Yay Me!- D=

היה לנו משעה 3:30 עד 7:30 שאלונים O;

היה דיי קשה בסוף ><,

אבל לא נורא :P

ביום שלישי היה לנו ליל התעוררות בירושלים,

השיחה בבית ספר הייתה מאוד מרגשת,

והיה בכללי נחמד.

ויום רביעי היה גם יום דיי מצחיק.

טוב, בדר"כ תמיד מצחיק בחוג ;]

 

היום היה יום נחמד O; ,

קיבלתי סופסוף כרטיס תלמיד D;

 

אלה בערך הימים הכי מצחיקים של השבוע D; ,

בקרוב ציטוטים מהשבועות האלה ;].

 

שיהיה לכולם שנה טובה וחג שמח,

נופקין.
נכתב על ידי , 28/9/2008 14:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון O;


1. האם התגשם לך פעם חלום?

תשובה: כן, נדמה לי ם.ם

 

2. אם כן, מהו? אם לא - איזה חלום רצית שיתגשם?

תשובה: לא זוכרת ם.ם

 

3. מהו החלום המרכזי בחייך?

תשובה: שכל מה שאני דואגת לגביו/מטריד אותי יסתדר.

 

4. האם החלומות שלך שואפים למשהו, או שהם חלומות חסרי תכלית?

תשובה: נדמה לי שהם שואפים O;

 

5. האם חלמת פעם משהו שחברתך חלמה בדיוק אותו הדבר?

תשובה: לא נראה לי :ם

 

6. האם את נוהגת לנסות להגשים את חלומותייך?

תשובה: מנסה בכל אופן O;

 

7. האם חווית חלום כלשהו וניסית לשחזר אותו בחיים?    

תשובה: אולי ;O

 

8. האם ניסית להגשים חלום למישהו אחר?

תשובה: לא נראה לי :ם

 

9. האם את מאמינה שחלומות מתגשמים?

תשובה: אם מתאמצים ועוזרים לזה לקרות אז זה יקרה.

 

10. האם את מאמינה במשפט: "אם החלומות שלך מתגשמים כנראה שלא חלמת מספיק"?

תשובה: לא שמעתי עליו אף פעם :ם, זה נשמע משפט קצת מוזר ם.ם

 

 

היה לי שבוע דיי חרא O; ,

אין הרבה מה לומר עליו, סתם חרא של שבוע T~T

נקווה ליותר טובים.

 

מחר מבחן בספורט, בהצלחה לכולנו ;O

 

שבוע טוב,

נופקין.

נכתב על ידי , 20/9/2008 20:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השבוע השני ללימודים.


1. אילו סגנונות מוזיקה את אוהבת לשמוע?

תשובה: רוק 3>

 

2. מהו סוג המוזיקה שאת שומעת הכי הרבה?

תשובה: רוק 33> D=

 

3. אילו להקות/זמרים בסגנון הזה את מעריצה?

תשובה: אוהו, יש הרבה ^^.

 

4. מיהו הזמר האהוב עלייך ביותר?

תשובה: אין זמר ספציפי שאני אוהבת, אני בעיקר שומעת להקות.

 

5. מה את אוהבת בו?

תשובה: lol :]

 

6. איזה שיר שלו הוא האהוב עלייך?

תשובה: כנ"ל.

 

7. מה המסר של השיר הזה, לדעתך? האם את מסכימה איתו?     

תשובה: o.o

 

8. האם יש לשיר הזה גם קליפ? אם כן, מה דעתך על הקליפ?

תשובה: כנ"ל x3

 

השבוע השני ללימודים היה נחמד, נדמה לי :]

יום חמישי היה יום אחד המצחיקים בחיים שלי,

ואיי עדן הרגה אותי פשוטט XD

בקרוב אני אשים ת'ציטוטים מיום חמישי D=

גם יום רביעי היה דיי מצחיק :].

 

יאללה אני זזתי לעלות רמה במייפל D=

שבוע טוב לכולם,

נופקין.

נכתב על ידי , 13/9/2008 20:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

15,893
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Nofkin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Nofkin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)