לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

From the darkness exits the light


Exploit life, because if is not they will exploit you!

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

השבוע הראשון ללימודים.


קודם כל שאלון שבועי, אחרי הכל משעמם לי ^^

 

1. האם את אוהבת בעלי חיים?

תשובה: כן, מאוד D=

 

2. מה היא החיה האהובה עלייך? מהי החיה השנואה עלייך?

תשובה: אני אוהבת חתולים, ושונאת עכבישים X:

 

3. האם יש לך חיית מחמד בבית? אם כן, איזו? אם לא, איזו חיה היית רוצה לגדל?

תשובה: לא, אין לי T~T. הייתי מאוד רוצה לגדל חתול או לטאה/איגואנה בבית D=

 

4. מה דעתך על התעללות בבעלי חיים?

תשובה: רוע לב T~T.

 

5. האם תקני איפור או מוצרים שנוסו על בעלי חיים?

תשובה: ממש לא.

 

6. מה דעתך על כל הארגונים להצלת חיות?

תשובה: כל הכבוד להם.

 

7. מה עדיף - כלבים או חתולים?

תשובה: שניהם, אבל אני אוהבת יותר חתולים D: . מעניין למה ^^

 

8. איזה בעל חיים היית רוצה שייעלם מן העולם, ואיזו חיה כדאי, לדעתך, להרבות יותר?

תשובה: שייעלמו כל העכבישים מהעולם! אמן :ם         

 

השבוע הראשון ללימודים.

היום הראשון ללימודים היה דיי בסדר,

חוץ מהמנהלת החדשה.

חשבתי שכשיחלפו מנהלים אז יהיה יותר טוב,

אבל היא הרבה יותר נוקשה.

זה כזה מבאס =\.

הימים האחרים היו לא משהו,

אתמול חיברו את א'1 וא'2 בחשבון להקבצה אחת.

בכללי, הרבה רעש, ומורה שלא יודעת ללמד.

אני מתגעגעת למורה לחשבון משנה שעברה =[

הלוואי ויחזירו אותנו להקבצות כמו שנה שעברה וזה =[

- מזל טוב לבטטית שיליי על המומולדת 15 - D=

 

שיהיה לכולם סופשבוע כייפי,

נופקין.

נכתב על ידי , 5/9/2008 13:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

15,893
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Nofkin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Nofkin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)