לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עונות


- בית העיצובים של כולם -

Avatarכינוי:  מונסטון

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

ביקורת + משהו נוסףף


עידכון סופסוף... (די מצער תבינו אחרי זה)
 אז מי שקרא פוסטים קודמים בבלוג
יודע שחיפשתי בלוג ביקורות. בסוף מצאתי
בלוג שעשה לי את הביקורת הראשונה של עונות.
היא הולכת ככה:

שם הבלוג:  onot help & designs

שם מקורי, ויפה D:

ציון:  10 מתוך 10

כינוי:  מונסטון

לא ממש הבנתי למה קראת לעצמך ככה, אבל אוקי...

ציון:  10 מתוך 10

מבט ראשוני: מהמם!!! הלוגו מעוצב ממש יפה, התאמת צבעים של סגלגל וורוד יפים!! מעולה D:

ציון: 10 מתוך 10

תיאור: -בית העיצובים של כולם-

נחמד D:

ציון: 10 מתוך 10

עיצוב: הלוגו מעוצב ממש יפה,עם מברשות מתאימות, צבעים מאוד מתאימים ויפים.. אהבתי D:

ציון:  10 מתוך 10

התאמת צבעים: סגול בהיר, סגול כהה {סוג של סגול XD} וורוד שמתשלבים ממש יפה ביחד!

ציון:  10 מתוך 10

רשימות: הרשימות מעוצבות יפה,  מסודרות... מעולה =]

ציון:  10 מתוך 10

תוכן: עזרים, מדריכים, מבצעים, עיצובים, פרסים... בסדר גמור :]

ציון: 10 מתוך 10

תגובות: ב-3 פוסטים האחרונים : 17,10,4

זה די לא טוב לבלוג עיצובים.. הייתי מציעה לך לפרסם יותר את הבלוג, להחליף לינקוקים, להשתתף בספיישלים, להגיב לאחרים...

ציון:  4 מתוך 10

כניסות: לא רשום כניסות.. חבל.. כדיי לך לעשות...

 

ציון סופי:  9.5 מתוך 10

לדעתי יצא טוב מאוד!!

הביקורת ניתנה לי מהבלוג המדהים הזה:


כמעט שכחתי את הפרסים מהמבצע...::

אז יש משהו נוסף שהוא בעצם מעין... אממ.. פרידה?
או בעצם אפשר לקרוא לזה... חופשה מהבלוג..
הפרידה הזו היא זמנית עד שתיהיה לי הרגשה וזמן כדי לעדכן.
ואתם בעצמכם ראיתם שכל כך הרבה זמן לא עידכנתי מאז הפוסט הקודם שהיה בחופש שעבר.
זה בגלל שיש לי גם עוד בלוג חדש (לבנדר עזרה ועיצובים) שהיצטרפתי אליו והייתי עם
שתי מנהלות נחמדות ופתאום אחת עזבה אחרי השנייה בלי לומר לי כלום!
פתאום המנהלת שבכלל הקימה את הבלוג וצירפה אותי עוזבת את הבלוג ככה.
ואין לי תלונות, ממש לא. רק רציתי לשתף אתכם. אבל מה שאני רוצה הוא להמשיך את הבלוג הזה
ולא להזניח כי הבנתי שיש כאלה שרצו עוד לראות את ההמשך שלו.
וזה גם בגלל ההזמנות, הווו ההזמנות. מי רוצה להזמין? אף אחד. חבל לי להשקיע ולהכין עיצובים לעצמי 
וללמוד טכניקות בשביל עיצובים שאולי אני אעשה שנה הבאה כשיבקשו ממני.
אבל אני נפרדת בעיקר משום שאי לי חשק. פשוט כך. לכל פעם אני אומרת שאני אעדכן ואני לא ונמאס לי מזה.
אז אני עוזבת לתקופה שאינני יודעת אם היא ארוכה או קצרה.
וואו זה היה די דרמטי לא? ובינתיים אני משאירה את עונות כך. ולפעמים אני בודקת את התגובות.
אני עדיין גולשת בישרא. אז להתראות בינתיים ואני מקווה שניפגש מתישהו ושיחזור לי החשק לעדכן.
תמונה לסיום? אפילו שלוש!
 
הכלבה שלי חחח. ביי.
נכתב על ידי מונסטון , 6/7/2008 12:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lady of Murder™ ב-25/9/2008 18:22
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למונסטון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מונסטון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)