לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 196554015 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

?!


ממ וואי פוסט אחחרי מלא זמן שלא כתבתי

אין לי מושג אם יש פה עוד אנשים שקוראים כי אפילו אני לא חשבתי שאני אכתוב עוד פוסט מתישהו...

אז זה מן פוסט עדכון מוזר שכזה רק כדי להגיד מה מצבי..

אז אני ממש בסדר אפילו יותר בסדר נכנסת לתקופה של מה שנראת כיותר שמחה(: {בלי לעשות לעצמי עין הרע}

אז בכל מקרה אני מאחלת לכולכם המון בהצלחה עם השנה החדשה וגמר חתימה טובה..

ולאלו שצמים מביניכם -צום קל!

 

 

 

אוהבת אדווה

נכתב על ידי , 16/9/2007 21:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של May B ב-20/9/2007 07:01
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-אדוה- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -אדוה- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)