לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  DeviRv

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008

הלילה D:


אמרת לי אתמול
שחלמת עלי בלילה
זה דבר כל כך נחמד
לדעת שמישהו חולם עליך
גם אם זה חלום קצר
ואם זו את
זה אפילו עוד יותר נחמד

תחלמי, תחלמי
ותשאירי לי מקום לחבק אותך בחלום

כשאת ישנה
ומחייכת לעצמך
אני שמח שאני שם
לפעמים
נחמד שחולמים עליך
גם אם זה חלום קצר
ואם זו את
זה אפילו עוד יותר נחמד

תחלמי, תחלמי
ותשאירי לי מקום לחבק אותך בחלום

 

________________________________________________________________________________

 

היא לא דומה לאף אחת אחרת
לאף אחת שעוברת ברחוב
היא משונה וכשהיא מדברת
קולה עושה לי משהו קרוב.

היא לא רואה
אני כאן כל הלילה
עומד בצד ומסתכל
איש מאוהב,
עומד בצד ומסתכל.

והלילה העיניים עייפות עד אור הבוקר
השפתיים לוחשות ללא מנוח
לא דומה לאף אחת.

 

 

 

S2

נכתב על ידי DeviRv , 24/9/2008 21:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עבר מלא זמן 0-0


כותב מהמחשב של אח שלי 3:

פוסט עם כמה תמונות לא נעימות !@ !

אז ככה בתור שף לא רשמי החלטתי

להכין ארוחה שבוע שעבר..

ובשביל הרוטב פתחתי רסק עגבניות וגיליתי

את הדבר הבא :




איכס 3:

היתקשרתי לחברה ודרשתי את פהפיצוים המגיעים לי ועדין לא קיבלתי אותם

>.>

זה מגיע לעיתון !

ואח'כ סתם כימעט איבדתי את התיאבון אבל זרקתי אתזה לפח

והמשכתי בשלי..

 

היסתפרתי

לפני כמה שבועות בכלל אבל חשוב לציין אחרי משהיה לי ^^

זיכרון מאוד ישן!:



תמונה ממש ישנה D:

ועכשיו לאני עכשיו

 



סתם חחח D:

 

>>

<<

בקיצור משעמם !

ואני שמח לעדכן טיפה

 

 

 
 


נכתב על ידי DeviRv , 15/9/2008 17:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDeviRv אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DeviRv ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)