לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מסעו של שינגאמי!!!



כינוי:  DamiHollow

בן: 34

ICQ: 211908863 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005


קרדיט למור בטיש 

 

שם: דני

קעקועים: אין אבל מקווה שבקרוב יהיה

גובה: 175 צבע שיער: שחור

פירסינג:היה בקרוב בגבה

 אחים \ אחיות : אח ואחות

מידת נעליים: 42-40

בת/ן כמה את/ה נראיה/ת:יש כאלה אומרים 13 ויש כאלה 18

גשר? אין

עבר פלילי? אולי רק בבצפר

שפות: עברית, ספרדית חלקית, אמהרית חלקית,אנגלית

משקפים: לא אולי שמש

הדבר שאתם הכי אוהבים בעצמכם? את כולי

הדבר שאתם הכי שונאים בעצמכם? את המצח שלי

 

האם...

את/ה דלוקה על מישהו: כן

את/ה רוצה לגור במקום אחר: כן

את/ה מאמינה באהבה ווירטואלית:

לא את/ה רוצה עוד פירסינג: כן

את/ה אוהבת רכבות הרים: מאוד

את/ה הייתם בחו"ל: אפשר להגיד שכן

 

בעד\נגד...

מערכת יחסים ממרחקים: בעד ונגד

להרוג אנשים: בעד ונגד

עישון אצל בני עשרה: נגד

נסיעה במכונית אחרי ששתית: נגד

מערכת יחסים של הומואים\לסביות\ביסקסואלים: אני בעצמי דו מיני

 

האם את\ה...

אי פעם בכית על בת: לאא וגם לא יבכה

אי פעם בכית על בן: לא

אי פעם שיקרת: כן אבל הרוב שקרים לבנים

אי פעם נעצרת: תלוי איך שאת מגדירה את זה

היית מאוהב/ת? פעם אחת נשבר לך הלב: פעמיים

שברת לבבות: לצערי הרב כן ולא בכוונה

השם שלך הופיע בעיתון: כן אבל שהייתי ממש קטן

התחרטת על דברים שעשית: כול הרבה פעמים שכן דברים מועדפים

מילה בת 4 אותיות:  שנאה

ממתק: ביסלי פיצה

סרט מצויר: סרטי של גיבורי על (אני מזה ילדותי)

קורנפלקס: האני צ'יריוס

מסטיק: אבטיח

צבע : ירוק, כחול, שחור, ורוד 

יום בשבוע: שלישי

היום הכי לא מועדף:  חמישי

תכשיט: צמיד עור

חורף\קיץ: חורףף

בחדר: שמיכת פוך

 

האיש האחרון ש...

ישן במיטה שלך: יוליה

ראה אותך בוכה: אפ אחד בחיים לא ראה אותי בוכה אולי חוץ מאימא שהייתי תינוק הלכת איתו לסרט: אשר

צעק עליך: יוליה

שלח לך מכתב : עובד

 

האם את\ה מאמין\ה ב...

אמונות טפלות? לפעמים

בחלק אהבה ממבט ראשון?כן

חיים שאחרי המוות?לא

יום שישי ה-13 ובאמונות שקשורות אליו? לא

 

האם אי פעם...

אמרת "אני אוהבת אותך" והתכוונת? כמובן שכן

הופעת בציבור בפיג'מה? כן...

בכית בסרט? הדבר היחיד שאני בוכה עליו זה שירים עצובים

היית על במה? כן

חשבת שאת\ה הולך למות? כן

נכשלת במקצוע? כול כך הרבה פעמים 

 הורידו אותך כיתה? לא

הקפיצו אותך כיתה?לא

רצית להיות המין השני? כמה פעמים כדי להבין את המוח הנשי אבל כבר הבנתי אותו דברים אהובים שיר אהוב: של אירוסמית לסרט ארמגדון כרגע ברח לי השיר

אוכל אהוב: שניצל

תוכנית אהובה:בליץ' (זה כול כך ברור)

ספורט אהוב : כדורסל וכדורגל

תחביב: לעשות כיף

זמר/זמרת/להקה אהובים: יש יותר מידי

עיתון אהוב: ראש 1

 

 וסתם

מה השעה עכשיו? 21:51

תפוח או בננה? בננה

כחול או אדום?כחול

סתיו או אביב?סתיו

מה אתה הולך לעשות אחרי שאת\ה תסיים\י את זה? להציק לכולם שעידכנתי את הבלוג

איזה ארוחה אחרונה אכלת? ערב

תיכון או אוניברסיטה?תיכון א

תה משועמם/ת? כן...

רעש אחרון ששמעת? אימא שלי צוחקת

ריח האחרון שהרחת? את הבושם שלי ZOOM

איזה רינגטון יש לך בפלאפון? הפלא' שלי נגנב T-T

מישהו שממש בא לכם לתת לו חיבוק עכשיו? יוליה

נכתב על ידי DamiHollow , 20/10/2005 21:35  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין שם!!


בין דימדומי הלילה שעומד להגמר יצא דניאלס אחרי ארוחה דשנה לכיוון מחבואו,

הוא רץ כיון המזח לפתע נשמע צווחה חלשה באוויר מיד הוא קפץ לגגו של בניין נמוך קומות ומתברר שהתחמק מחץ כסף,

 ''אולי תפסיק עם זה בנג'מין''  דניאלס אמר החושך שבלילה הסתיר את צידו השמאלי של פניו אבל אפשר לראות בבירור את תווי הפנים העדינים שלו בעזרת הירח הוא היה בעל מראה מבוגר בכול זאת האופי הילדותי נשאר בו.

''לא, אמרתי לך שאני אסיים איתך אחת ולתמיד'' אמר בנג'מין  ''זה הסוף שלך עכ.... אההה'' נשמע זעקה באוויר שמלווה נתז דם קליל ''כבר אמרתי לך שאתה מכה כמו בחורה'' אמר בנג'מין בזמן שהוא מנגב את שפתייו מדם,

דניאלס קיפץ מהגג הג'קט שלו התנוענע באויר כאילו מעצב את הדרך לנחיתה ''יש לך מזל שאכלתי כרגע'' אמר דניאלס ומיד שולח איגרוף...

 

המשך יבוא...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

לפעמים גברת מוזה נזכרת בי וקופצת לביקור,

אז עד הפעם הבא אני הייתי דני ועכשיו אני כבר לא

 

נכתב על ידי DamiHollow , 19/10/2005 23:31  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסעו של שיניגאמי!!


אתם בטח טועים למה 'מסעו של שינגאמי'..

מכיון שאני מרגיש שאני במסע של גילוי

שבדרך אצטרך להקריב קורבנות חשובים (כמו איצ'יגו)

ובסוף אני יגיע לגילוי מעמיק על עצמי! אני אגלה סופסוף מי זה דני האמיתי!!

אני מרגיש שאני זה לא אני נשמע מוזר נכון אבל זה לא,

אני מרגיש שאני מין צד חלש של דני ושדני זה בעצם מישהו אחר אני רק חלק בודד בו,

והגיע הזמן לצאת בחוץ לתופס את החרב שהיא האומץ ופשוט לתקוף!!

אני מקווה שאני אשרוד את המסע הזה ומקווה שאתם תשרדו אותי

אז תהנו מהבלוג!!!

נכתב על ידי DamiHollow , 19/10/2005 02:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

231
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDamiHollow אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DamiHollow ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)