לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי: 

בן: 32

ICQ: 249744024 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

עדכון אחרי שניםםםםםםםםם


בלאט עד שניזכרתי בכתובת של הבלוגגג

טוב אז עבר הרבה זמן מאז העדכון האחרון שלי וקרה המוןןןןןןןןןןן אם אני אשב ואפרט על הכל זה לא יגמר

אז היה יומולדת 17 היה נחמד ביותררר וזה ניגמר בזה שהקאתי פעמיים הייתי שיכור מתת (לא ככה יעל?)

יצא לי להכיר הרבה אנשים חדשים

יצא לי לריב עם ההורים כל כך הרבההההההההה

כמעט כל יוםםם זה לא הגיוני כל יום חייב להיות ריב שיגמור אותי שיגרמו לי להרגיש זמן של בנאדם שיעשו אותי הבנאדם הכי מאנייק בעולם וזה פשוט הורס אותי שסבתא שלי אמרה לי שאני נאצי למה כי אמרתי איזה מילה בגרמנית אמרתי אחתון אחתון והיא אמרה לי נאצי כל כך הרבה חרא אני אוכל מההורים אם הייתי יכול הייתי עוזב את הבית אם היה לי לאן.

הלימודים די בסדר כזה התחלתי ממש לשים זין על הבצפר אבל אני עדין שומר על ציונים יחסית בסדר כזה 70+ ובכיתה יא' זה מצויןןן

האמת היא שחודש שעבר די עברתי תקופה ממש עצבניתת התנתקתי מכל העולם והייתי לבד ולא יצאתי מהבית בכלל הייתי צריך לאגור כוחות להירגע ולחשוב מה אני עושה עם עצמי.

ממש אבל ממש שיניתי את העמדה שלי והחשיבה שלי אם פעם עוד חשבתי שהעולם סבבה אז עכשיו אני יודע שממש לא זה משחק הישרדות והחזק שורד ומי שיש לו הכי הרבה כוח סבל  ולא בהכרח רצון

שיר רקע-moskau

די בא לי לעזוב הכל עכשיו ולהעלם לא לחשוב על כלום פשוט שום דבר ולשים זין על הכל אבל אני לא יכול 

גיבו

נכתב על ידי , 12/12/2008 23:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-22/2/2009 01:47
 





10,772

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmaxxx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על maxxx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)