לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Heart Will Go on


"החיים הם זבל וכול אחד מאיתנו חיי בזבל הזה "

Avatarכינוי: 

בת: 33

Skype:  batel_ben 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

12/2017

סיכום 12 שנות כתיבה?+איורים אחרונים לבלוג


האמת שלא.

והאמת היא שאין לי יותר מידי מה לומר.

זה כזה אירוני שדווקא כשהחלטתי לחזור לכאן ולנסות להחיות את הבלוג. ואחרי שקיבלתי הודעות חיוביות בפייסבוק ובאינסטגרם על העובדה שחזרתי.

והנה, אני מוצאת את עצמי מספידה את הבלוג של עצמי, מנסה לחשוב האם גיבוי זו הדרך הנכונה? מה אעשה עם כול החומר הזה?

מרגישה כמו זקנה מקומטת שצריכה להחליט אם לזרוק תמונות ישנות או דברים שכתבה למגירה ולתת להם להישרף.

או בעצם שמור לתייק גם לאחר מותי.

המון שאלות שמתרוצצו בראש וגורמות לי להרגיש מנותקת לחלוטין.

זה כואב.

זה בהחלט כואב.

אין מילים לתאר את החוויה שהמקום הזה נתן לי.

אין מילים לתאר את האנשים שהכרתי כאן ואת החברויות שנוצרו במהלך השנים.

אז כרגע אין לי מילים.

אולי עד ה31.12 אני אמצא מילים אחרות.

בינתיים..

תודה שקראם אצלי, תודה שהייתם כאן לתמוך. תודה שהייתם חלק מהכתיבה שלי ומהמחשבות שלי בין אם היו מפגרות לחלוטין או מלאות בחוכמה והזדהות.

פשוט תודה שהייתם משפחהחיבוק

 

למיש רוצה לשמור על קשר גם אם עוד לא הספיק..

הפייסבוק שלי:

https://www.facebook.com/batel.ben.5

 

האינסטגרם שלי:

https://www.instagram.com/batel_ben/

 

המייל שלי:

[email protected]

 

אני אסיים בפוסט שהקדשתי באיור לוולט דיסני שכבר לא איתנו בעולם הזה די הרבה זמן:

 








 

 

עד הפעם הבאה.

בתאל בן.

 

נכתב על ידי , 6/12/2017 11:55  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבתאל שפיות (ע"ר) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בתאל שפיות (ע"ר) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)