לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


"חוכמת החיים אינה בהחזקת קלפים טובים, אלא לשחק היטב בקלפים המצויים בידך".


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

אביב הגיע..ומי עוד?


פ=ס=ח!!!

 

קבלו את כל ההגדה ב-60 שניות..

http://haggadah.z-kit.com/h.swf

 

החג האהוב עליי.....כן כן, התגעגעתי למצה עם ביצה של אבא שלי!

אני קוראת לזה חביצה..זה כמו חביתה אבל עם חתיכות מצה בפנים וזה

ממש ממש ממש ממש ממש ממש טעים!!! :) יאמי..!

היום היה לי יום מרוכז במתמטיקה, גם אתמול, והאמת שגם שלשום אבל פיספסתי

את ההסעה..:| לא נורא, יהיה טוב..

מה עוד? אממ...אין לי כל כך הרבה מה לכתוב האמת.

אני לומדת בתיכון אזורי גליל מערבי..שנמצא איפה? בגליל המערבי כמובן חח

אני בכיתה י' ותאמינו לי שאני לא מאמינה שאני בכיתה י' (ותכף מסתיימת השנה).

ואל תאמינו לכל השקרנים האלה שאומרים שזה לא כיף לבוא לבצפר וכל זה..

אפילו לא לי..(כי כתבתי ב"שונאת"), כי מה בסוף זוכרים זה התקופה הזאת,

שניקח אותה למשך כל החיים שלנו, כל החברים וכל החוויות

(בעיקר טיולים שנתיים שזה הבסט של הבסט שהבצפר שלנו מארגן,

ומסיבת פורים ענקית וכו'). אז מה שבאתי להגיד זה..

שאני בחרתי במגמה "מדיה דיגיטלית" שזאת מגמה ייחודית שיש רק

בבצפר שלנו ונראה לי בעוד בצפר אחד בארץ, זאת מגמה שפתחו רק השנה

ואני מאוד מאוד אוהבת את המגמה הזאת כי אני מקבלת בזה 100.

סתם...גם כי זה תקשורת ואני מתה על זה ואין דבר אחר שהייתי בוחרת

(נראה לכם שאני אבחר ביולוגיה למשל עד שנפטרתי ממדעים...?).

אז מה שאנחנו עושים זה בעיקר צחוקים ושיעורים שהם כמו חלונות, וקיבלנו

ציוד של 60,000 שקלים חדשים וזה כולל מצלמות וידאו איכותיות, דיגיטליות,

וכל הדברים שנחוצים למגמה שעוסקת בתקשורת.

יש לבצפר שלי אתר שממש ממש רוצה שתכנסו אליו..נו מה אכפת לכם?

זו לחיצה אחת קטנה.

אתם נכנסים? ישששש

חחח סתם..כנסו בכיף בלי לחץ :-)

 

קלטו ת'סלוגן של חברה שלי > אתר מדליק בדאבל קליק!

 

אז הכתובת שלו זה: www.galil-maaravi.co.il

וחסר לכם שלא תיכנסו לאלבום תמונות...כי אני צלמת.

 

בה ביי חבריה..:@

 

נכתב על ידי גיטרי§טית , 7/4/2006 19:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דרכים מצטלבות


שלוםםםם :)

 

שבת שלום לכולםםם..

אני ספיר, אבל לא סתם ספיר...אני ס=פ=י=ר=ו=ן..!!

חח מה קורה? הכל טוב?

הנה..הפוסט הראשון שלי, ורציתי להתחיל דווקא בלי כל הפקה וכל ה..

בלה בלה בלה ודיבורים מפה ועד להודעה חדשה..

רציתי להתחיל עם שיר, שחברה טובה שלי כתבה.

היא שלחה לי את המילים ואני הלחנתי לה אותו...:q

אני מקווה שתאהבו אותו כמו שאני אהבתי וכל מה שנשאר לי לומר זה...

 

יאלה, נו? למה אתם מחכים? קראו כבר...

 

דרכים מצטלבות

 

מבולבלת, לא יודעת מה לעשות.

מאבדת את עצמי לדעת.

אין לי מושג אם לכאן או לשם.

הדרך רבה, החשש גם.

אך אני באמצע בלי שום בעיה.

 

הוא אומר

הוא נוגע

הוא סוחף

את עצמי לא יודעת

והכל מחשיך לעיניי, והאור כבה.

 

הדרך השנייה קרבה אליי, רואה הכל,

שומעת, לא יודעת אם להאמין.

הוא רואה, הוא שומע, הן שם צועקות.

הולכת, נופלת, הן דוחפות ואומרות

דברי, אל תשתקי.

הדרך השנייה בי.

 

ושוב הדרך הראשונה בה נשבתי כילדה קטנה

הוא אומר לי - "לב אוהב אינו כואב",

ואני תמימה מאמינה לו.

ובסוף מוצאת עצמי בשתי הדרכים, באמצע.

 

הוא אומר

הוא נוגע

הוא סוחף

את עצמי לא יודעת

והכל מחשיך לעיניי, והאור כבה.

 

ועכשיו, הכל מבולבל.

עוברת בדרך, עובר בדרך.

עינינו מצטלבות לעיניי כולם.

מסתכלת, מסתכל.

המבט מושפל, מבטו גם.

נאיביות, חמימות, בושה.

ושוב הלילה מגיע והדרך הראשונה ניצבת מולי.

מדברת, צוחקת, שמחה ונרגשת.

השיר שנכתב הוא אומר לי.

שנינו מתגעגעים

אוהבים.

אך הדרכים נפרדות.

 

*+* מקווה שאהבתם..נתראה בקרוב! :) *+*

 

נכתב על ידי גיטרי§טית , 7/4/2006 18:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  גיטרי§טית

בת: 34




213

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגיטרי§טית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גיטרי§טית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)