לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומן אבטחה

בלוג אבטחת מידע. עדכונים, עניינים, חדשות ופרסומים. הכל מכל בכל בנושא אבטחת מידע. ופרטיות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2006

מדהים מה שאפשר לעשות עם חשבונות של אחרים


אני מודה שההונאה הבאה הפתיעה אותי, למרות שהיא די פשוטה. אחת ההנחות שלי בדבר החשיפה של בנקים בישראל לפישינג היא שמכיוון שרוב ההעברות לצד ג' שלא הוגדר מראש מוגבלות, אין תועלת רבה בגניבת פרטי הזדהות (יש עוד סיבות שבגללן אני לא בטוח שנראה פישינג בארץ). בכל מקרה, שתי חברות למסחר בניירות ערך איבדו לאחרונה מיליונים, כאשר פושעים חדרו לחשבונות משתמשים וקנו מניות של חברות לא ממש נסחרות, מה שגרם להעלאה חדה בערך המניות שהם רכשו בכספם קודם לכן. כמובן שמי שבסופו של דבר ספג את הנזק זה חברות המסחר בניירות ערך.

מה שאני לא מבין זה, אם פושעים כל כך יצירתיים, איך זה שהם כל הזמן נתפסים?

 

מקור: finextra

נכתב על ידי , 26/10/2006 21:47   בקטגוריות אירועי אבטחה וכדומה, הנדסה חברתית, Phishing ו-Pharming  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 49




65,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעומר טרן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עומר טרן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)