לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומן אבטחה

בלוג אבטחת מידע. עדכונים, עניינים, חדשות ופרסומים. הכל מכל בכל בנושא אבטחת מידע. ופרטיות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2007

שירות לקוחות


בתקופה האחרונה אני מקבל כל מיני פניות מפניות שונות. חברת סטרטאפ שרוצה לשמוע חוות דעת על מוצר, לקוח של בנק שרוצה להסב את תשומת ליבם לליקוי אבטחתי, איש פיתוח עם בעיית אבטחה מעניינת. באופן כללי אני נוטה לעזור היכן שאני יכול (ויודע) ובתנאי שזה לא מתנגש עם העובדה שאני מתפרנס מייעוץ אבטחת מידע.

 

חשבתי שראוי להסב את תשומת לב הקוראים לעובדה שניתן להפנות אלי פניות ושאלות. אני מבטיח להתייחס לכל פניה, לא בהכרח לכל דבר יש לי תשובה או יכולת לעזור.

נכתב על ידי , 16/1/2007 14:54   בקטגוריות אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 50




65,379
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעומר טרן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עומר טרן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)