לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(=JusT Be HappY=)




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

דבריו של אדם שיכור הם מחשבותיו של אדם פיכח


א"אין לראות את הדברים היטב אלא בלב בלבד כי הדבר

החשוב באמת, סמוי מן העין.."

 

ישנם דברים שצריך לדעת איך להסתכל עלייהם יש דברים שמהצד נראים כל כך מסובכים

וקשים אך כשמישהו אחר מדבר איתך עלייהם אפשר לשים לב לעיתים שהדבר לא כזה נורא..

 

לוקחים שתי נשימות ומסתכלים שוב.. יש סיכוי שמשהו ישתנה במחשבה..

 

לפני כמה זמן אני וחברה שלי דיברנו.. כן שתינו לפני.. הייתה אווירה ממש טובה..

השיחה התחילה להפוך משיחה רגילה לשיחה רצינית.. וכן יש משהו במשפט "דבריו של אדם שיכור הם מחשבותיו של אדם פיכח"

כל המחשבות שאי פעם חשבנו העלו אותם על פני הקרקע והתחלנו לדבר... דיברנו על דברים

שפעם חשבנו שבחיים לא נעבור אותם... דיברנו על תקופות קשות.. על אכזבות בעיקר של אחת מהשניה..

 

כבר כמה ימים שאני נזכרת בשיחה הזאת.. מנסה לחשוב איך להסתכל פעמים על כל דבר... אפשר להגיד

שבחודשים האחרונים שאני בבית יצא לי לחשוב המון... יצא לי לבכות יצא לי להתעצבן... יצא לי להתאכזב.. יצא לי להאמין ואח"כ שוב

להתאכזב.. יצא לי המון דברים..

 

זהו פה זה נגמר... נמאס לי לחשוב על אלו שהלכו על אלה שנעלמו סתם כי ככה יצא...

אני מוצאת את עצמי הרבה פעמים חושבת מה עשיתי לא נכון..

לפעמים גם אחרי דייט..

 

אולי אני פשוט רוצה למצוא מישהו פשוט להכיר מישהו שאני אהיה מוכנה ללכת עד הקצה בשבילו

שאני לא אצטרך להיות מישהי שזאת לא אני.. להתנהג רגיל..

ולא יום אחרי הדייט לחשוב מה לא עשיתי בסדר..

 

כל כך הרבה מחשבות רצות לי בראש... מה כן מה לא.. איך.. למה... כמה.. מתי... לכמה זמן עוד...

הלוואי והייתי מוצאת דרך פשוט להוציא אותם...יש חיה כזאת!?!?

 

"אפשר לראות שכל מה שבוטל זה לטוב.."

 

נשתמע!!

 

נכתב על ידי , 20/12/2009 21:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 34

תמונה




1,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנוש =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנוש =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)