לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אנחנו כאן, בשבילכם (=


הבלוג הזה יעזור לכם בהכל,גראפיקה,תחרויות וכו'...

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

העיצוב למיסרי


טוב הנה הכותרת:

 

הכפתורי לינקוק:

 

חתימות(עשינו לך המווווווון):

   

   

  

 

מפרידים:

 

 

רשימות:

      

   

 

 

   

 

והנה התאמת צבעים:

נ.ב בקשר לזה שכל הרקעים בהכל רק בצבע לבן...

אין לי מושג מה קרה אבל זה לא נותן לי לעשות צבע שקוף...

אם את רוצה אני יעשה הכל מחדש עם רקע אחר..רק תגידי איזה צבעים את עושה בבלוג...כדי שזה ישתלב ברקע.

נכתב על ידי , 11/2/2006 18:49  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג לא פעיל יותר. גם אני עוזבת.


אני [דניאל] גם עוזבת... אם ניצן עוזבת אין לי מה לעשות פה יותר. הפרו יוקפא/ משהו אחר. נראה מה נעשה. אז הינה פעם אחרונה חתימה של הצוות: וקורל וטל שיניתי את הסיסמא, מצטערת.

 

 

מיסרי העיצוב שלך יהיה מוכן היום/ מחר. [=

נכתב על ידי , 1/2/2006 22:02  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פורשת מהבלוג...


טוב אני(ניצן) החלטתי שאני פורשת מהבלוג......

כשאני ודניאל פתחנו ת'בלוג רצינו באמת לתת לכם את כל העזרה שבעולם...

היה עלינו עומס ענק כמו שאתם בטח יודעים ובגלל זה החלטנו לצרף שותפות...קורל וטל...

קורל וטל ממש איכזבתן אותי.

אני בטח נשמעת ממש רעה והכל אבל תנסו להבין אותי.....

אני בכיתה יב'...עם לחץ ענקי של בגרויות ומבחנים ואתן,שהמחשב שלכן בסדר גמור והכל...לא יכולות לעשות הזמנות,לא לעדכן ולא להגיב לקוראים?

לא משנה כמה טיוטות השארתי,לא משנה כמה ביקשתי בפוסטים......כלום לא עוזר.....

אז סבבה,החלטתי לפרוש ותנהלו ת'בלוג לבד בכיף שלכן.....

דניאל,ההחלטה ממש לא קשורה אלייך ואת יודעת את זה...

כשהמחשב שלך עבד את כן עידכנת וכן ענית לאנשים וכן עיצבת....ככה שהכוונה בפוסט ממש לא אלייך....

 

יכול להיות שאני יפתח בלוג עזרה ועיצובים משל עצמי או משו...

אם אתם רוצים לדעת אם פתחתי ולהישאר בקשר אתם תמיד מוזמנים לבלוג הפרטי שלי(israblog.co.il/73811) אני יודיע שם...

וגם יש שם ת'אייס' שלי...ושלחו שם תגובה וקבלו גם ת'מסן =]

מואהההה

אוהבת...

ניצן.(שכבר לא חלק מהצוות ובגלל זה אני לא שמה ת'חתימה...)

 

*עריכה*

הבלוג מוקפא נראה לי לכמה ימים....

דניאל ביקשה ממני לשנות ת'סיסמא...

אה ועוד משו...תודה על התגובות חחחחחחח כל כך הרבה שפשוט קשה לקרואאאא

נכתב על ידי , 1/2/2006 21:59  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,055
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוזרות לכם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוזרות לכם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)