לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה כאן?!



כינוי:  נמשפר

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

פסח I


 

 

 

 

לאבא שלי קראו פסח.

בגיל 7 ילד קטן, פולני למראה, מבקש מהדוד שלו  שיקח אותו למשרד שבו משנים שמות.

"אבל באיזה שם נקרא לך?"

"לא משנה לי, העיקר לא פ-ס-ח"

"טוב , מה דעתך על גדעון? הוא היה שופט חשוב בתנ"ך"

"היאח!"(נו מאיפה לי איזה סלנג היה בשנות ה-50?!).

 

ומאז אבא שלי הוא גדעון.

 



הקיץ פה

אני יודעת

הגיע הזמן להתחיל להימרח.

 


 

יום חג עם שקט של קיבות מעכלות ,חום של קיץ חדש מתיישב לי במרפסת, יוצאות החוצה, אני וליביה, נוסעות לנוריות בצד השני של המושב, לא הולכות מטר ברגל.

וחם.

פורסות שמיכה, ליביה משתזפת, שקט מוחלט, אפילו הכלבים בבסיס השכן מעכלים את הסדר בשקט.

 

מתי יבוא קיץ שאיתו לא אחזור יותר למושב ואעשה את הקיץ שלי למשהו אחר לגמרי.











 

המחשב כל כך איטי וגם אני כבר עייפה.

נמשיך במועד מאוחר יותר.





נכתב על ידי נמשפר , 13/4/2006 17:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,466
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנמשפר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נמשפר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)