לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה כאן?!



כינוי:  נמשפר

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

פוסט כלום


 

 

 

מה יש לי להגיד?

 


 

הייתי בתל אביב היום, אני וליבייה מחששות על הדשא בגן מאיר (אמא מתקשרת לשאול איפה אני כי היה פיגוע) ,עשינו הסכם, כשנגסוס מסרטן נחלוק חדר באיזה הוספיס ונעשן את עצמנו למוות.

אם כבר אז כבר.

 


 

ביום ראשון אני צריכה להודיע למושב שאני עוזבת, ואם אפשר אז אני אשמח ככה בסוף יוני לפרוש, בשיא.

(ולפני שמוק הופכת להיות הבוס שלי, זה לא ילך,היא לא תאהב אותי אחרי הקיץ הזה).

 


 

קניתי שני בקינים היום, שחור ושחור עם קצת אדום שמציץ.

איזה כיף שבא הקיץ.

 


 

מממ...

 


 

אחותי סיפרה לי שישבה וקראה את כל הבלוג שלי והדבר היחיד שהפתיע אותה זה שכתבתי פה שאני מתגעגעת לאבא ואמא.

איזה כיף שהיא יותר דפוקה ממני.

 


 

"עד שנעלם הפחד, וטוב לנו כל כך לישון עכשיו, ביחד"

 


 

אני רוצה שתעמוד מולי זקוף ותהיה גאה בכיבוש שלך.

נכתב על ידי נמשפר , 18/4/2006 00:36  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,466
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנמשפר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נמשפר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)