לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה כאן?!



כינוי:  נמשפר

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

03:23


 

 

 

סעמק.

נראה לי שאני בלחץ.

צריכה להעביר שעור מחר בכיתה, יודעת ספץ מה אני רוצה להגיד, יודעת שיהיה מוצלח, הכנתי שפע של תגובות לכל התקלה ועדיין.

עדיין ערה בשלוש לפנות בוקר.

 

הורדתי מלא שירי יום הזכרון למחשב, הכי טובים ביום הכי עצוב. חווה אלברשטיין בסט.

ועדיין ערנית לחלוטין.

כאילו מעצמי אני דורשת את הבלתי אפשרי, מתוך ידיעה מלאה!

 

יום ארוך מחר, גם מחרתיים, גם שבת וגם ראשון וגם שני ואפילו שלישי.

ברביעי הארץ תשקוט ואני בהתאמה אפרוש מהחיים האלה לכמה שעות, אכבה את הטלפון, אלך לים ואעשן את עצמי למוות.

 

רציתי להתרגש אבל לא ככה.

 

חווה הזאת באמת בסדר. גם נתן יונתן ויהודה עמיחי.

 

שקדי חוזר מחר, אחרי הרבה זמן בחו"ל.

שניי קייצים אחורה, טרום שחרורו מהצבא, לקחנו אותו אני וליבייה לים, נתנו לו לעשן את השאכטה הראשונה שלו.

בטח היה מצחיק.

אני כבר לא זוכרת.

 

והנה הוא שוב כאן.

מה השתנה אצלי? ארך לי השיער, הוספתי כמה קישקושים לבית, החלפתי צבע לאוטו.

עדיין פה, בצריף, במושב, בעבודה.

עדיין פה.

 

עדיין.

 

נוספה לי עוד שנה לגיל. גם לשקדי.

 

יש לי ילד :)

קצת טיפש, אבל כולו שלי.

 

טוב, ננסה ללכת לישון שוב. אולי הפעם זה יעבוד.

 

לילה טוב בלוג שלי

 

 

 

נכתב על ידי נמשפר , 27/4/2006 03:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,466
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנמשפר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נמשפר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)