לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה כאן?!



כינוי:  נמשפר

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

אסיף 2-2


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בינתיים אני מחכה.

 

איפשהו ביערות קוסטה ריקה, לפני ככה וככה שנים, חניתי לכמה ימים בגסט האוס מעופש באמצע יער עם חיפושיות ענק ומלא חרקים-מרכז-אמריקאים-מגעילים, לא משנה, הייתי שם עם ע' א' ועוד כמה חברים, ת'אמת אני לא בטוחה מי היה שם... בכל מקרה כן היה שם טיקו קטן ,בטח בן 18 או משהו כזה, ואני הייתי קוראת בחדר עם הדלת פתוחה (היה חם), סביר להניח שהייתי בתחתונים, אלוהים כמה חם שם, לא חשוב, והוא היה חולף ליד הדלת ועוצר ושואל ת'שאלות הכי דפוקות וראיתי שהוא נבוך, זה החמיא לי, מה איכפת לי, שיתלהב.

ערב אחד ,בטח אחרי כמה עשרות משחקי שיט הד וכמה ראשים ,יצאתי להשתין, הלכתי במסדרון ,היו שני תאים, אחד מול השני, לא, בעצם טיפה באלכסון, נכנסתי לימני ופישטנתי.

פתחתי תדלת לצאת והנה הוא, מולי, יד מכסה פנים נשענת על הקיר, לא מסתכל, מכנסיים מופשלות והוא מפנק את הבולבוליקו הטמא שלו.

 

איכס.

 

בלעעעה.

 

עמדתי, קפאתי, כאילו נתקע לי איזה גלגל במוח והכל קפוא לרגע.

מתישהו ברחתי משם , נכנסתי לחדר, אני לא ממש זוכרת אבל לא נראה לי שישר אמרתי משהו, בטח לקח עוד כמה משחקים ולפחות שני ראשים עד שאמרתי משהו. ע' א' התחרפן, כמובן, ורצה להחטיף לצעיר, לא משנה, היה.

היה.

 

קראתי בעיתון (!) על איזה בלוג שמישהי פתחה ושולחים אליה סיפורי הטרדות מיניות והיא מפרסמת.

מעין מאגר לסיפורים קצת קינקים עם חומר פוטנציאלי לסרט סטודנטים שנה ב'.

 

טוב, יצא לכיוון סרקסטי.

רק רציתי לומר שנראה לי של 87% מחברי (הנשים והזכרים) יש סיפורים דומים לספר.

 

נכתב על ידי נמשפר , 25/5/2006 01:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,466
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנמשפר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נמשפר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)