לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה כאן?!



כינוי:  נמשפר

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

בוא נסכים לא להסכים


 

 

 

בוא נסכים שאתה לא שולח לי הודעות, וגם לא מתקשר ולא רומז, בוא נסכים שאני לא חושבת עליך יותר, גם לא בפנטזיות מיניות,בוא נגיד שתמחק את הטלפון שלי מהזכרון וגם לא תשאיר לי מתנות קטנות מחוץ לדלת, בוא נספר לאחרים שהמשכנו הלאה ובפנים תחשוב עליי לפחות שלוש פעמים ביום, בוא נאמין שמה שיוצא מהפה יוצא גם מהלב, בוא נגיד לכולם שהכל סבבה והחיים יפים, בוא נחליט שאתה מתעלם ממני ואני מחדשת קשרים עם הקיפוד שלי.

בוא נסכים לא להסכים כי אם נסכים להסכים על אותם הדברים

יהיה לנו מאוד משעמם ביחד.

נכתב על ידי נמשפר , 8/6/2006 17:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,466
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנמשפר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נמשפר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)