לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קודם כל בן אדם, אחרי זה קצת מהכל


סטודנט למשפטים בהווה, פקח טיסה בעבר, צלם חובב ורווק בירושלים. מעבר לזה, מוזמנים להכיר...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

סוג של המשך לפוסט הקודם


ראשית אני רוצה להבהיר משהו שלא היה כנראה מובן לרבים מקוראיי. עצם זה שאני רוצה סטוץ באותו רגע לא אומר שאחרי זה אני מחפש ושבזה אני מסתפק. לא ולא יקיריי. מה שקורה זה שברגעים של חולשה כן, בא לי ואני לא מתבייש להגיד את זה. זה כיף, מרגש ונחמד. אבל זהו. זה לא הדבר האמיתי כמובן... אבל משום מה הדבר האמיתי נראה נשגב ממני. כאילו יש תקרת זכוכית מעלי ואני לא מצליח להושיט ידיי ולגעת, להשיג את זה. בתקופה האחרונה היו כמה בחורות שדברתי איתן והייתי איתן בקשר. היו לנו שיחות מדהימות בטלפון, חיבור ומה לא. אבל זה פשוט לא התממש לכדי משהו אמיתי. כשבנאדם מתאכזב כל כך הרבה ככה זה עושה לו משהו... אני אתגבר אני יודע, זה הכל שטויות. אבל בחיי, אני רוצה למצוא כבר משהי להתאהב בה. להפסיק עם הסטוצים ולהשקיע את כל כולי במשהי אחת. עד שאמצא את אותה אחת, אני חושב שאני אוכל להרשות לעצמי להמשיך להנות ולחיות את חיי ביותר קלילות כי הרי אנו צריכים לנצל כל רגע לא? יש אנשים שיגידו שזה סותר, אני לא חושב כך.

יש בחורה שהכרתי כשהייתי במילואים לפני כחודש. היא פקחית סדירה במגדל פיקוח שיש לו הרבה ממשק עם מגדל הפיקוח בו אני שירתתי. בכל מקרה יצא לנו לדבר, הוספנו אחד את השניה לפייסבוק, החלפנו טלפונים ודברנו הרבה. נפגשנו גם בהופעה של אינפקטד לפני כמה שבועות. אבל לא יודע, פתאום לפני כמה ימים היא הפסיקה לענות לשיחות/הודעות ללא כל סיבה נראית לעין. אני לא מבין למה זה קורה ואי הוודאות הזאת יכולה להרוג אותי... ככה זה כשאתה קצת קונטרול פריק. שתהיה בנאדם ולפחות תגיד לי מה קרה. אני לא יודע אם זה היה עובד ביננו. היא יפה, חמודה, חכמה ושאר הדברים הטובים אבל לפעמים היה נדמה שהשיחות שלנו קצת נתקעות. עדיין הייתי רוצה לבדוק לאן זה יכול היה להמשיך ודייט היה פותר את העניין (ההופעה של אינפקטד לא נחשבת). היינו רואים אם זה היה יכול לזרום או לא. אבל לצערי נראה שזה לא יגיע לשם. יאללה, הבאה בתור איפה?

 

 

אני נכנס עכשיו לתקופת מרתון לקראת הבחינה הפסיכומטרית בעוד שלושה שבועות. זה אומר שאני יכול להגיד שלום לחיי החברה שלי בזמן הזה. אני רק מקווה שאצליח לשפר את הציון שלי בסימולציות ברמה כזאת כדי שסוף סוף אעבור את ה700 ואצליח להגיע לאזור שבין 720-750. מבחינתי זה אומר כרגע לשפר את הציון שלי בכ60 נקודות... קשה אבל אפשרי. באנגלית אין על מה לדבר, אני לרוב מוציא ציונים מעל 140 ולפעמים 150 מושלם. במילולי אני גם טוב וחציתי כבר את ה130 ואני רק הולך ומשתפר. מקווה להגיע ל140+. כמותי זה החולשה שלי... בסימולציה האחרונה דווקא שפרתי המון אבל איכשהו נפלתי בנושא שאני ממש חזק בו ולכן עדיין לא עברתי את ה120. זה מעצבן כי רוב הטעויות שלי שם היו פשוט של חוסר ריכוז ואם זה לא היה אז כבר הייתי מגיע באותה סימולציה ל130 ואולי בציון הכללי לאותה בחינה מצליח להגיע ל700. טוב, תאחלו לי בהצלחה כי אני זקוק לזה.

 

 

לפני כארבעה חודשים עברתי קורס חוקרים תעופתיים של משרד התחבורה. לפני שבוע קבלתי סוף סוף את תעודת החוקר שלי! כשאסיים את הבחינה אני אפנה אליהם ואבקש לעבוד שם כמו שצריך. אם לא אז חשבתי על עוד כמה אופציות. אני יכול להיות צלם באיזה גן אירועים או פאב פה באזור.. צריך לבדוק את העניין הזה. אם לא זה אני חושב שאנסה להשתלב באיזו חברת הייטק או משהו כזה בעבודה משרדית, לא שירות לקוחות. הציעו לי כבר לבוא לעבוד בשירות לקוחות של חברות סלולריות אבל לזה אני לא מוכן. לא אעשה עסקה עם השטן... הן האויב שלי חברות הסלולר. ובכל מקרה אני פשוט לא מסוגל להרגיש שבעבודה שלי אני מרמה אנשים, וזה מה שעושים שם תכלס. יאללה, עד אז אני אחיה מהכסף שאני עושה מכל ימי המילואים שלי.. כבר עשיתי 18 יום בחודשיים וחצי השנה.

 

חבר שלי העלה רעיון גאוני בעת שישבנו בפאב בקיבוץ באזור - לדפוק חתונה. אנחנו חייבים לעשות את זה מתישהו:)

נכתב על ידי , 15/6/2012 08:46  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גיבור העמק ב-17/6/2012 23:10



Avatarכינוי: 

בן: 35

Skype:  eitan_sivan 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
48,590

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להארנב הלבן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הארנב הלבן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)