לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קודם כל בן אדם, אחרי זה קצת מהכל


סטודנט למשפטים בהווה, פקח טיסה בעבר, צלם חובב ורווק בירושלים. מעבר לזה, מוזמנים להכיר...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

הקיץ מגיע, החום עולה


קמתי לפני שעה בערך ולפני שאני הולך לאכול את הלזניה שהכנתי ומשעבד את עצמי לפסיכומטרי ולסימולציה שאני אעשה לעצמי היום, רציתי להקדיש כמה דקות לכתיבת פוסט טוב.

בזמן האחרון חם, חם מאד... אני לא מת על הקיץ, מעדיף יותר את החורף הקריר והנעים בהרבה, את הירוק בעיניים והטיולים שאפשר לעשות מבלי להזיע. מצד שני לקיץ יתרונות משלו. ים, צבע, בחורות בביקיני או מכנסי חצי קצרצרים (מה הקטע עם אלה שהכיסים מבצבצים בהם מלמטה?), מעיינות ומן הרגשת חופש כזאת שקשה להסביר. זה קיים גם אם אתה לא בלימודים או משהו כזה.. מן ניחוח שעולה באוויר, ניחוח טוב. עוד מעט מתחילות מסיבות הרחוב בימי שישי בירושלים וזה יהיה כיף כמו בכל שנה עם הופעה של אינפקטד בגן סאקר כמובן. פאק, בא לי להיות סטודנט בירושלים כבר. יאללה, שאני אצליח בפסיכומטרי הזה ואתקבל לשם. אי באמת צריך ללכת ללמוד... טוב, רק עוד כמה דקות של כתיבה.

ומחאת הקיץ, מה איתה? כולי תקווה שהיא תתחדש אבל אני יותר בקפטי הפעם. יש תחושה של מיאוס ועייפות קצת.. אולי אפילו כניעה אל מול המערכת. מצד שני, זה גם מה שכולם חשבו בשנה שעברה. הפעם זה צריך להיות ממוקד יותר ואפילו נושך יותר כי הליכוד לא מבין משהו אחר. כן, אני שמאלני וגאה בכך. בשנה שעברה לא יכולתי להקים אוהל כי הייתי בקורס ברש"ת אבל אם שוב זה יחזור על עצמו השנה ככל הנראה שתוכלו לראות אותי שם. אבל בירושלים כמובן, מי ילך לתל אביב בחום הנורא הזה??

ומה בכלל אעשה בהמשך הקיץ לאחר הפסיכומטרי? זה הכל תלוי. במה? אין לי שמץ של מושג. קודם כל אני מקווה שאשיג ציון מספיק גבוה כדי שאאלץ לשפר כמה שפחות בגרויות מה שיאפשר לי לעמוד בלחץ ולקוות להרשם ללימודים בעוד שנה. בנוגע לעבודה (כסף זה מצרך הכרחי) אני עדיין לא יודע. מצד אחד אני בחור רציני וצריך עבודה אמיתי אבל מצד שני פאק, אני רוצה להנות קצת!! בסוף הקיץ אדע את התשובה כמאמר השיר הידוע. בסוף הקיץ אדע מה הציון שלי ואני מאמין שתהיה לי דעה מגובשת יותר.. אם לא לעבודה רצינית אלך כנראה שאעשה את שביל ישראל עם חבר אבל זה רק דיבורים ולא בטוח שזה יקרה. אני גם חייב להכנס לכושר יותר. או זה או שאצליח לחסוך כסף איכשהו ואטוס לי לאנשהו. אולי אצטרף לקצת זמן לחבר שלי שטס לסקנדינביה. הוא הולך לדוג שם... אבל מצד שני זה יהיה חורף ופאקינג קפוא!

 

קצת עלי לאחרונה: כאמור אני עדיין חורש ורק נכנס לזה יותר ויותר. ביום שבת אני נוסע לבנימינה ללמוד עם חבר טוב שלי מהצבא (אותו אחד שטס לדוג). הצד החזק שלו זה מתמטיקה ושלי זה אנגלית, הצד החלש שלו הוא אנגלית ושלי הכמותי אז אנחנו משלימים אחד את השני יופי. אולי אאסוף עוד ידידה שלנו בדרך מהוד השרון.. היא קצת יותר מתקשה מאיתנו ונעזור לה. מזל שכולנו לומדים בהייקיו. אולי אנצל את הנסיעה הזאת כדי לבקר עוד כמה באזור.

ביום שבת אחרי שעשיתי לעצמי סימולציה (אני מדגדג את ה700 מלמטה כרגע, עדיין לא טוב מספיק) התקשרו אלי שני חברים ונסענו למעיין עין חנדק שליד אבן ספיר. זה היה נחמד ובאופן מפתיע לא היו שם אנשים כלל, רק לקראת הסוף באו כמה. לאחר מכן זרמנו לאבו גוש.. לא רציתי לאכול יותר מדי אבל מאחר וכשהם התקשרו אלי נאלצתי לוותר על ארוחת הצהריים שלי אכלתי שקשוקה בממתקי המזרח (ממתקי הכפר היה מפוצץ). כן, אני לא סובל חומוס אם זה מפתיע אתכם. אחר כך קצת מלבי וכנאפה וחזרנו הביתה. הייתי גמור. אני מצרף כאן תמונות משם ועוד משהו מביקור במעיין אחר, עין מסלע ליד מבוא בית"ר שהייתי בו לפני כמה שבועות.

לפני כמה חודשים דברה איתי אמילי, חברה של אחותי, כשהייתי בפאב בגת בו היא ממלצרת. היא שמעה שעזרתי לפני כשנה לג'סי, חברה שלה, לצלם את העבודות שלה ושבעזרת זה היא התקבלה לשנקר. בכל מקרה, היא רצתה להתקבל HIT (לעד אני אצחק על זה) אז היא בקשה את עזרתי גם. ב"כיף" אמרתי לה. אז לפני חודש הלכתי אליה הביתה וצלמנו את העבודות במשך שעתיים בערך. היא קבלה תשובה אתמול - התקבלה! אני ממש שמח שיכולתי לעזור ושמח בשבילה כמובן:)

ההורים שלי קנו אוטו חדש; יונדאי i30 שנת 2009 משכן שלנו. זה אומר שכרגע יש לנו שלוש מכוניות: הג'יפ האגדי עליו נהגתי כארבע שנים ושהרבה סיפורים וזכרונות נוצרו סביבו ובעזרתו, החדש ופורד מונדאו שנת 98 עליה אני נוסע לרוב עכשיו אחרי שעשו לי ביטוח (כל הזין לא להיות בן 24). בקיצור ההורים שלי חושבים למכור את הפורד עכשיו אבל הם סקפטיים, לא חושבים שהם יצליחו. במקרה כזה הם אמרו לי שאני אקבל אותו לרשותי באופן רשמי!!!:) עכשיו אני מתלבט אם להשקיע קצת כסף ולהתקין בו רמקולים כמו שרציתי. איכות השמע בו זוועתית ורק רמקול אחד עובד וגם הוא מתחיל לגמגם. קשה לי מאד בלי מוזיקה טובה באוטו אבל מצד שני אין טעם להשקיע בו אם נמכור אותו.

 

הנה התמונות כפי שהבטחתי.. סימנים ראשונים של קיץ:



חגגנו לחבר שלי יום הולדת במסיבת הפתעה בבית שלנו בבוקר יום שבת. יש לו בריכה מגניבה בחצר וקבלו איזה נוף לעמק האלה.. מזכיר לי סצינה ממסודרים. היה כיף:) אחרי אותו אירוע הגעתי למסקנה שקשה ללמוד לפסיכומטרי לאחר ששתית שלושה בקבוקי בירה והיית בשמש.


עין מסלע. בריכת מים חמודה ונסתרת מתחת לסבך של עצי תאנה.

בין טבילה אחת לשניה תפסנו מנוחת מתחת לעץ בעין חנדק. פק"ל קפה ופריזבי.. אש.


זה מה שקורה כשחבר שלך מאיץ בך לתת פוזות למצלמה... מקווה שלא יצא מוזר מדי.

 

עד לפעם הבאה, להשמע.

נכתב על ידי , 18/6/2012 12:48  
הקטע משוייך לנושא החם: הקיץ כבר כאן
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גיבור העמק ב-16/11/2012 10:21



Avatarכינוי: 

בן: 35

Skype:  eitan_sivan 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
48,590

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להארנב הלבן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הארנב הלבן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)