לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

2014 בתמונות, אאוטפיטס ואיפור, מתנות לקריסמס והשראה!^^





פוסט ראשון ל2015!

אז איך היה לכולם בערב השנה החדשה?D:
אני בעיקרון עבדתי, אבל היה ממש כיף כי קצת שתינו ומלא רקדנו והייתה אווירה הכי כיפית בעולםD: אז זה גם נחשב בילויXDD
יצאתי מהעבודה ברבע לחמש והלכתי לישון אחרי שש!!T_T ואז ב12 וחצי כבר הייתי צריכה להיות בבצלאל ובשמונה בערב שוב הלכתי לעבודה;-; ואז יצאנו שוב!! בבוקר מהעבודה ובשישי ישנתי קצת וישר נסעתי הבייתה עם חתולי כי לאח שלי הייתה ביום שבת סוג של בר מצווה [בית כנסת וכאלה] אז היינו צריכים לעזור מלא בבית כי זה היה אצלנו והייתה ארוחה ואירוע וזה, ממש הפקה;-; בשבת היה מעייף ממש אבל היה נחמד וטעיםXD ואתמול עבדתי שוב. אבל!!! לפחות הספקתי לישון קצת בית אתמול להיום ואני בסדר עכשיו. אבל זה היה שבוע מעייף
השבוע עומד להיות קפוא!! מה שאומר מכנסיים ארוכים:( שונא!
אני בכלל בכלל לא מוכנה לקור הזה מבחינת לבוש, ואמור לרדת שלג ביום רביעי! הלוואי שלא. אבל כנראה שכן.
יהיה טוב

אז לכבוד השנה שעברה אני רוצה לחלק את הפוסט לשני חלקים-
הראשון- השנה שעברה בתמונות, והשני- דברים חדשים וכאלהXD אז טוב!


זאת הייתה שנה ממש מעניינת סך הכל~ עברתי את שנה א' והתחלתי את שנה ב' בבצלאל, הכרתי המון חברים חדשים ואני רוצה להאמין שהשתפרתי בכמה דברים שרציתי^^
החלטתי סופסוף מה אני רוצה לעשות כשאני אהיה גדולה וגם החלטתי להמשיך את התואר למרות שזה היה לא ברור בכלל אבל אני עושה כמיטב יכולתי!
וכמובן שהיה ממשממש כיף עם החברות שלי והחברים שלי וחתולי וגם המשפחה שלי ואני אוהבת את כולם;3;

לסיכום 2014 השנה שעברה בחרתי כלמיני תמונות שאהבתי או שמייצגות דברים שנהניתי מהם^_^ זה די מצומצם סך הכל אבל לא נורא:>

אז הנה! שנה טובה לכולם!3>













והצלחנו!
























סופסוף צבעתי את השיער!





















































אז זהו זה!
הייתי שמה עוד מיליון ואחת תמונות בערך אבל לא רציתי שזה יהיה מלאה ומעייףXD
אז שוב שנה טובה! ותודה לכל הקוראים שעדיין נכנסים וגם לפעמים מגיבים ונותנים לי ממש ממש הרבה מוטיבציה להמשיך ולעדכן פה33>


~





ועכשיו לחלק השני של הדברים החדשים וזה~

אז קודם כל, יש לי טלפון חדש!^^
קיבלתי אותו ביום שישי וזה LG G3 שיש לומצלמה מושלמת וזה כיףD:
אני עדיין ממש מתקשה להסתדר איתו כי עד עכשיו היה לי אייפון וכבר הייתי ממש רגילה אליו, אבל אני משתדלת עוד אין לי אפילו כיסוי ואני מנסה להסתגל לזה שהוא ענקי ושטוחXDD

בכל מקרה! הנה האווטפיט שלבשתי לאירוע אתמול~


שמלה - Snidel
נעליים - מיפן
צ'וקר - TRALALA

והאיפור^^


ואני וחתולי עייפים ורוצים כבר ללכת לישון אחרי שישנו שלוש וחצי שעות בלילה~



כמו שכבתי בפוסט שעבר, צילמתי את המתנות שקיבלתי לקריסמס במסיבה אצל מאיו בשבוע שעבר !

המתנה ממאיו -  גרבי פסים מוקומוקו, סיכות פפיונים, קרם ידיים של קיטי ושוקולדים של קריסמס^^

המתנה מעדן - ברכה מושלמת הנדמייד [איך עשית!] ומחזיק מפתחות של בל, הנסיכת דיסני האהובה עליי^^


המתנה מנוי - צ'וקר הנדמייד של פנדה שופ, טבעת קיטי וקופת חיסכון של קיטי^_^


מלא תודה ילדים! אני ממש אוהב את הכל ואתם מתוקים!


ושני אאוטפיטס ללימודים. יש כה מעט אני מרגיש כיער כשאני לובש בגדים של חורף [רציני] כי אני שונאת!! מכנסיים ארוכים ואני שונאת שאין לי מספיק בגדי חורף חמודים



ז'קט - ת' מרכזית תלאביב
צעיף - מיפן
אפודה - ת' מרכזית ירושלים
חצאית - בינינו דיזינגוף סנטר
גרבי אובר ני - FOREVER21
נעליים - H&M
שושו - מאיטליה

~



סוויטשירט - Emily The Strange
חצאית מכנס - g.u.
אובר ני - ברוריה
נעליים - H&M
סיכות פפיונים לשיער - FOREVER21
צ'וקר - Spinns


אז זהו זה עד כאן [בערך].
הדבר האחרון שאני אשים זה קצת תמונות להשראה















































































אז זהו!
הלוואי שהשבוע הזה יהיה יותר טוב מהכמה האחרונים, והלוואי שתגיע כבר חופשת הסמסטר:(
שיהיה לכולם שבוע נפלא ושנה מדהימה!

LOVE YOU~

Georgiepiyo

Twitter - https://twitter.com/georgiepiyo
IG - http://instagram.com/georgie_piyo


נכתב על ידי , 4/1/2015 13:57  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 33

תמונה



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי
178,429
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGeorgie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Georgie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)