לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

one world at a time



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2014

קשה בלעדייך


במובן מסוים יש רק סיפור אחד שאני יכולה לכתוב או לא יכולה לכתוב. כלומר – רק סיפור אחד לספר ורק סיפור אחד שאי אפשר לספר. הסיפור על איך איבדתי את אבא שלי – שוב ושוב. אבל בשביל זה לא צריך לכתוב סיפורים, סיפורים שיפות להם הדמעות, בשביל זה מספיק דמעות.

נדמה לי שאני יכולה לכתוב איזה סיפור אחר תחת הרגש הזה של העצב והגעגוע, אבל בבוקר הזה בקושי אני יכולה לדבר עם עצמי. אני חושבת - אכזבה. אני חושבת - הבודהא צדק, בחיי שהוא צדק, במקום שבו צומח קשר תצמח ממנו אי-הנחת במהרה.  אבל הדבר ההוא שנדמה לי שהוא קשר, התאהבות ואהבה – הוא משהו אחר לגמרי. ואני יכולה להבין איך מי שנכווה מגירושין, ואחרי זה מחיי משפחה משותפים בגלות עם מיכאלה והילדות שלה - יזהר בי, אבל מה זו אשמתי שהוא נכווה? ומה זו אשמתו שלו  - או של כל האחרים שקדמו לו – שאני נכוויתי באהבה? מי אנחנו אחרי שעברנו באהבה. 

לעזאזל – למה לעזאזל אנשים לא יכולים לאהוב זה את זה בפשטות?



 


נכתב על ידי hadarska , 19/6/2014 12:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  hadarska




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhadarska אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hadarska ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)