לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התמלא לי

Life is a good thinG

כינוי: 

בן: 51

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

טס בחשיכה


הלילות אינן לילות והימים אינם ימים

שמים וארץ התהפכו להם

ואני שומר על איזון

כמו הקו הזה במכשיר של הטיסה,

אני הבועה שבתוכה העולם נע

הקו שלי נשאר במקומו

גם אם המטוס צולל אל מותו הבלתי נמנע

 

עוד בחורה ועוד סיפור

עוד מסכת של הגנות וכל-כך הרבה הדחקה

השיממון מעולם לא נראה ריק יותר

 

רוחות הצפון מתרפקות על זכרון מוכר

צלילות הליל, זכות הקור, שאריות של טיפה

כולן תפאורה למופע זחוח של רגשות

מביט בהשתאות על עוד שיעמום הולך ובא

בסך הכל, מדובר בעוד מקרה של חוסר התאמה

 

נראה לי שכבר שכחתי את כוחה של אהבה

נראה לי ככה, כי נראה לי שזה כבר לא מזיז לי

רק נדמה לי שאני זוכר לרצות משהו,

אבל כבר לא ברור מה

סוג של עמימות

 

בסך הכל עוד מקרה קלאסי של ציפיה

זה הרבה פחות טראגי ממה שזה נראה

עוד איגוף, נתוני גלישה, וקשר עין עם המטרה

מיישר את האף, מוריד גלגלים, מקזז את המאזנות,

ונבלע בחשיכה

נכתב על ידי , 27/12/2006 00:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמשגיח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המשגיח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)