לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התמלא לי

Life is a good thinG

כינוי: 

בן: 51

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

06-07


אין לי מושג למה עושים מזה עניין כל-כך גדול. אין לי מושג למה זה מפריע לי. לא שזה כזה מפריע, סתם לא ברור לי איך כולם מתלהבים. אפילו לאחיין שלי בן השמונה עשו אתמול מסיבת סילווסטר. ומחר בחלק מהתיכונים מתחילים ב-9:30, כי יודעים שהלילה יצאו אנשים. לא יודע.

זה לא שאני מחרים את הארוע, אני פשוט לא מתאמץ לקראתו. חוצמזה שקר אימים. אני כבר עם בקבוק חם חמישי של היום הזה. (המצאה גאונית.)

אולי זה הנהירה ההמונית שמלכתחילה אני סולד ממנה. אולי זה השימוש במילה סילווסטר. אם כבר, אז שיסתפקו בשנה טובה. או, שנה חדשה. או שנה אזרחית טובה. אבל מה קשור סילווסטר. בינכה רוב העולם המערבי מתייחס לזה בפשטות כאל שנה חדשה. אבל אנחנו דואגים לקחת את זה צעד אחד נוסף, לסילווסטר!

בימים ששעוני casio היו הדבר, הייתי נשאר לראות את 83 מתחלף ב84. כי, זה משהו שקורה רק פעם בשנה. אבל, מעבר לזה אני לא חש כל שינוי, מעגליות, סיכום, סגירה, פתיחה, פשוט לא מרגיש. מעגליות אני מרגיש בראש השנה וביום כיפור. אה, וגם ביום ההולדת שלי, באפריל כזה. וזה לא כאילו שאני יודע מה התאריך העברי היום, אני לא. אבל אני גם לא מרגיש שהיום נגמרת ומתחילה שנה, יותר מאשר כאשר מתחילה שנה סינית חדשה, או שנה מוסלמית חדשה, או שנה באהאית חדשה. אז מה העניין? לא יודע...  לכו, תחגגו, תצאו, תבלו.

דווקא להתנשק לא היה מפריע לי הלילה

נכתב על ידי , 31/12/2006 22:59  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמשגיח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המשגיח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)