לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התמלא לי

Life is a good thinG

כינוי: 

בן: 51

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לא נרדם


עוד לילה ללא שינה

מחשבות נוגות אל תוך האפלה

אני נסחף בפנטזיות על אחת. אחת שעוד אפגוש. אחת שזה מכבר פגשתי, וכלל לא ידעתי... איך נעלם לנו בסבך החיים, נעלם מכולם. רק היא ואני. זיכרון שלא נגמר. קן של אהבה, נבדל מכל השאר. מחובקים בעולמינו. צוללים לתוך עיניים. מגע שפתיים שלא יידע שובע. וקרירות מיטה בהיעדרה. טיפות גשם שבחוץ, וחום גופה הצמוד, ככה, מתפלשים אחד בשניה, ושאר העולם חסר כל חשיבות.

אני רוצה לאבד את עצמי בתוכך, שתלמדי אותי לאהוב, רוצה לנגוס בך, לגרום אף לכאב, ורק אני בך אאחוז. מנותקים מהעולם, ממונחים של מקום וזמן. ממציאים לנו חיים חדשים, בשפה שרק אנו יודעים. את כל זה ועוד, הייתי רוצה לעצמי, לעצמינו.

נכתב על ידי , 10/2/2007 03:38   בקטגוריות הפנטזיה נמשכת, נדודי שינה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיניים


 

זה הכל בעיניים. הכל, במבט בעינייך

 

וזה לא עוזר שאת שמה משקפיי שמש.

 

בימים הקרובים ייקחו ממני את הדו"ח

יכרכו יפה, ואז זה כבר יהיה מחוץ

לשליטתי

נכתב על ידי , 27/1/2007 23:23   בקטגוריות הפנטזיה נמשכת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סלט חסה


 

הרגע סיימתי מנה ראשונה – סלמון טרטר, וכוס סאקי קר בצידו. עכשיו אני מחכה לסלמון שבתנור, האורז כבר מוכן. רק סלט חסה חסר לי.

 

ואת.

נכתב על ידי , 26/1/2007 21:51   בקטגוריות הפנטזיה נמשכת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמשגיח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המשגיח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)