לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איתך,לנצח

הבלוג הזה מביא את מחשבותי לרשת. מאפשר לכם לחדור לתוכי,אל הנפש שלי,פנימה. ללא פשרות,ללא כיסויים,ללא מגבלות. אני רווק,דתי,מחפש את הבחורה שלי. את כל הדייטים שעברו עלי,בלוגים ושירים שכתבתי,הכל יכתב פה. אולי עם הזמן,תוכלו להבין בין השורות,מי אני.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

מסתובב באזור


 

 

יום הולדת 30 שלי עבר.

השינויים והתכנונים החלו.

השאלה רק מה לעשות קודם.

 

אחי הקטן מתכוננן להודיע בקרוב על אירוסיו .

הלחץ המשפחתי נושא פרי.

גם לו היה יום הולדת – 27.

 

 

פורים עבר ופסח מתקרב וחצי שנה עברה .

לאן התקדמנו מאז ומה הלאה.....

 

מפגשים אקראיים עם חברים ,לחצים מהעבודה,

בעיות קטנות במשפחה שצצות ועולות,

אבל הכל מתגמד אל מול ההדברים החשובים.

 

 

 

האהבה היא רעידת אדמה פרטית

 

נכתב על ידי דמבלדור , 19/3/2009 10:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  דמבלדור

בן: 45




2,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדמבלדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דמבלדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)