לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דברים שאני חושבת עליהם בלילה בחושך


לפעמים אני מעדיפה שתהיה מפלצת מתחת למיטה, אני יכולה לחשוב על דברים יותר גרועים ממנה, לפחות איתה אני כבר יודעת להתמודד.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

אני אוהבת אותך.


כבר הרבה שנים אני סובלת מנדודי שינה.

 

מאז שפגשתי את האיש המצב השתפר אבל לפעמים עדיין קשה לי להרדם. וכשהוא איננו זה יכול להיות בלתי נסבל ממש.

יומיים הוא לא היה בבית. היו לו מבחנים בבוקר מוקדם בת"א והוא העדיף לקצר טווח ולישון / ללמוד בהרצליה אצל משפחה. הוא ביקש שאבוא איתו אבל העדפתי לתת לו ללמוד.

 

כשהוא חזר הביתה אתמול בערב התנפלנו זה על וזה ועל המיטה - ונרדמנו. עם הבגדים והכל.

 

בהיותנו זוג צעיר זה בטח היה מתסכל אותי נורא להתעורר בבוקר, עם החזיה לוחצת במקומות לא ברורים אך כואבים והידיעה שכל מה שעשינו היה להשלים שינה.

 

אבל בשתיים הוא התעורר והלך להגיד שלום למתחרה שלי*. כשהוא חזר למיטה הוא הפשיט אותי ואהב אותי כל כך ברכות שאפילו לא התעוררתי לגמרי. בבוקר התעוררתי עטופה בו ובהרגשה שאני לא זוכרת שהרגשתי אי פעם: שאני אהובה, ונחשקת, וChrished (לא מצאתי בעברית) כל כך, שלא מצאתי מילים לבטא אותה אפילו.

 

אני אוהבת אותך איש.

 

 

 

 

 

*המחשב שלו.

 

נכתב על ידי הלוואי ש , 1/2/2007 11:14   בקטגוריות יחסים: סיפור אהבה?  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הלוואי ש ב-4/2/2007 08:35



Avatarכינוי:  הלוואי ש

בת: 45

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , בדרך להורות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוואי ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוואי ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)