לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דברים שאני חושבת עליהם בלילה בחושך


לפעמים אני מעדיפה שתהיה מפלצת מתחת למיטה, אני יכולה לחשוב על דברים יותר גרועים ממנה, לפחות איתה אני כבר יודעת להתמודד.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

הסיבה שאני איתו


מכיוון שאני עוברת שלב השתפכות במערכת היחסים שלנו, אני חשה צורך להבהיר שלמרות שהוא נפלא ועדין ושונא את אבא שלי ומוריד לי  אינספור סרטים מהאינטרנט ומבשל ומנקה מרצונו החופשי ומלטף ואוהב ובאופן כללי מתנת האל לי, מה שבאמת מחזיק אותנו ביחד זה חוש ההומור שלו, שאני אפעם לא יודעת מתי יצוץ ותמיד רוצה עוד:

 

בחנות

אני בשלב הערום למדי של החלפת בגדים והאיש פורץ פנימה עם בגד שביקשתי.

אני: "~צווחה של בחורה שראתה עכבר/מקק/מישהו פתח לה את הוילון באמצע החנות והיא בדיוק לובשת את חזיה משנת תרפפ"ו ותחתונים מתקופת הפלמ"ח~"

האיש: "מה? כולנו נשים פה!"

 

למבינים

אחותי: הבורקס האלו הם בחזקת חלבי

האיש: אז תוציאי מהם שורש חלבי ותעשי אותם פרווה כדי שנוכל לאכול.

 

בדרך לארוחת שבת בירושלים- על אחד העצים תלה עובר אורח חביב כיפה שנשרה מן הסתם מראשו של אחד מילדי השכונה.

האיש: "העץ הזה מתאים לשכונה - גם מקפיד וגם סטייליסט - תראי, הכיפה תלויה על הצד"

 

יש עוד מיליונים וחבל לי שאני לא זוכרת אותם, בין היתר כאמור כי הם מהווים דבק מגע ליחסים שלנו גם ברגעים שמרגישים הכי "סוף". כדי להנציח לעתיד אני מודיעה בזו על כינונה של פינה חדשה. working title: פינת האיש (טוב אז אני לא מקורית) הצעות אחרות יתקבלו בברכה.

נכתב על ידי הלוואי ש , 3/2/2007 23:14   בקטגוריות יחסים: סיפור אהבה?, פינת האיש  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הלוואי ש ב-3/8/2007 16:17



Avatarכינוי:  הלוואי ש

בת: 45

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , בדרך להורות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוואי ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוואי ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)